آشنایی با رژیم غذایی دانمارکی و تاثیر آن بر کاهش وزن


داشتن تناسب اندام و اضافه وزن نداشتن رویایی است که به راحتی به دست نمی آید ، اما باید برای آن تلاش کنید. امروز ، در این مقاله ، می خواهیم راهی سریع برای کاهش وزن به شما معرفی کنیم که می تواند شما را در 13 روز به هدفتان برساند. این روش یک رژیم رژیمی به نام رژیم دانمارکی است که به عنوان روش سریع معروف است.

آشنایی با رژیم دانمارک

آشنایی با رژیم دانمارک

رژیم دانمارکی ، مانند رژیم کانادایی ، ادعا می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6 تا 8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که محققان استفاده از این رژیم را توصیه نمی کنند ، اما اگر کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند می توانند به سرعت از آنها کمک بگیرند. این رژیم ، این رژیم ، اگرچه شما می توانید به سرعت ما را به خواسته ما برسانید ، اما باید گفت که کار آسانی نیست.

این رژیم غذایی در دانمارک بسیار شناخته شده است و توسط پزشک دانمارکی توصیه می شود که وظیفه اصلی او خوردن غذاهای پرکالری است که فقط باید طبق برنامه رژیم غذایی خود رعایت کنید. این رژیم می تواند جایگزین مناسبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذاهای موجود در رژیم غذایی دانمارکی بسیار متفاوت و خاص هستند و شما نمی توانید هیچ تغییری در آن ایجاد کنید یا مصرف آنها را افزایش یا کاهش دهید. شما باید از یک لیست 13 روزه از غذاهای ارائه شده در زیر استفاده کنید.

رژیم 13 روزه دانمارکی

در حالی که از این رژیم استفاده می کنید ، فقط 600 کالری در روز وارد بدن می شود که مقدار بسیار کمی برای بدن است ، در حالی که در حالت عادی میزان کالری دریافتی روزانه 1500 تا 2500 است که در مقایسه با مقدار زیاد ، کاهش شدیدی است. از این رژیم کالری حمل کنید. با کاهش میزان کالری وارد شده به بدن ما ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای کسانی که چربی شکمی زیادی دارند بسیار مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا اگر از این روش استفاده کنید رژیم غذایی آب نبات ، شما باید از این رژیم دست بکشید و استفاده از آن را متوقف کنید زیرا برای شما کار نمی کند ، و نکته جالب تر این است که بعد از قطع این رژیم نمی توانید دوباره امتحان کنید. از آن استفاده کنید زیرا 6 ماه طول می کشد تا این رژیم را متوقف کنید تا بتوانید آن را از سر بگیرید.

عناصر رژیم دانمارک

قوانین رژیم غذایی دانمارکی

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی تنها 13 روز است ، نه کمتر و نه بیشتر.
  • در این رژیم هیچ تنقلاتی وجود ندارد و فقط وعده های اصلی غذایی به عنوان صبحانه ، ناهار ، شام مصرف می شود.
  • در این رژیم زمانی که احساس گرسنگی کردید آب بنوشید زیرا به رفع گرسنگی کمک می کند
  • غذاهای اصلی باید در زمان مناسب مصرف شوند. 8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 عصر. بعد از ساعت 6 از غذا استفاده نمی شود.
  • هرگز از غذاهایی که در منو نیستند استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره رژیم دانمارک

منوی رژیم غذایی دانمارکی

اولین روز

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام: 200 گرم استیک گوشت کبابی / سالاد سبزیجات برگ سبز / با آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 250 گرم ژامبون با یک کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات سبزیجات

برخی را رز کنید

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / یک تکه کوچک نان تست معمولی

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 قطعه ژامبون / یک فنجان سالاد

شام ⇐ 1 عدد کرفس پخته / 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه میوه

روز چهارم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی با یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

صبحانه ⇐ 1 هویج با مقدار کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل با آب لیمو پخته شده است

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با کره و 1 قطعه کرفس

روز ششم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و روغن

وعده های درست برای رژیم دانمارک

روز هفتم

صبحانه kopp و سر به

ناهار ⇐ یک لیوان آب

شام: 200 گرم گوشت کبابی / یک عدد سیب

روز هشتم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار ⇐ 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار ⇐ 200 گرم ژامبون / 1 کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 1 ژامبون / 1 کاسه کوچک سالاد / 2 تخم مرغ آب پز

شام ⇐ 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه کرفس پخته / 1 قطعه میوه

روز یازدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی / 1 فنجان ماست

شام ⇐ 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 عدد هویج

روز دوازدهم

صبحانه ⇐ هویج با آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه. یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ با یک تکه هویج

شام ⇐ 1 سینه مرغ متوسط ​​پخته / سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و روغن

کاهش سریع وزن با رژیم دانمارکی

تا زمانی که رژیم غذایی مناسب داشته باشید ، تأثیر رژیم دانمارکی برگشت ناپذیر است ، اما اگر رژیم غذایی قبلی خود را پس از اتمام رژیم دانمارکی از سر بگیرید ، کاهش وزن به سرعت کاهش می یابد.

منبع: عصبانی

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید