آموزش رژیم گرفتن با 10 روش کاربردی


از بین بردن چربی شکم یکی از بزرگترین چالش ها برای همه ما است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای لاغر کردن پهلو انتخاب کنند ، مانند حرکت کششی و سایر حرکات شکمی که ماهیچه مورب مورب را هدف قرار می دهد. چربی را در ناحیه کناری آب کنید و کمر باریک تری داشته باشید. برخی نیز ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد در لاغر شدن پهلوها مثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و یک شیوه زندگی سالم در کنار هم در کاهش وزن موثر است.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات برای لاغری پهلوها و شکم م areثر نیستند ، این مقاله چند تمرین برای لاغری پهلوها را معرفی می کند که بسیار موثر خواهند بود. به یاد داشته باشید که آموزش صحیح بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای انجام پلانک کناری ، به پهلو و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را بالا بکشید به طوری که از بالای شانه تا پاها خط مستقیم ایجاد کنید. به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره آنها را بالا بیاورید ، مراقب باشید تا باسن شما با زمین تماس پیدا نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید و سپس طرف را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

تخته بالا – پایین تخته بالا – پایین

در حالت پلانک ، با بازوهای صاف ، از شانه ها تا انگشتان پا در امتداد یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ و سپس آرنج راست را به زمین خم کرده و بدن را در حالت تخته قرار دهید. سپس بازوها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری در کنار

کناره کتل بل خم می شود

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک کوزه را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست خم شوید و بگذارید وزن به زمین آویزان شود. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

با هر دو دست کتری را نگه دارید ، آرنج ها را خم کرده و بازوها را به سینه خود وصل کنید. اسکوات را در حالی که ساعت اسکوات را گرفته اید در حالی که تنه را به راست می چرخانید نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

توپ توپ قطره های زانو توپ

این حرکت همچنین به باریک شدن پهلوها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را صاف روی زمین بگذارید. دستان خود را در هر طرف شانه قرار دهید تا بتوانید تعادل را حفظ کنید. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها نگه دارید و فشار دهید. پاها را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاها در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما پشت خود را صاف نگه دارید در حالی که زانوها را پایین نمی آورید. این حرکت کمک زیادی به باریک شدن پهلوها می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت ، توپ را بین پاهای خود نگه دارید ، به طوری که حرکت نکند یا زمین نخورد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

چوب بر

حرکت چوب شکن یک تمرین لاغری جانبی است که به طور م worksثر کار می کند. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. یک اجاق گاز حلقوی یا وزنه را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ خود قرار دهید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید و دستان خود را به صورت مورب به بالای شانه چپ خود حرکت دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن دست خود را به سمت پایین ران راست حرکت دهید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک شانه نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این حرکت را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

صفحه لاغری

پیچ و تاب های روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پاها را روی زمین قرار دهید. وزنه ای را با هر دو دست نگه دارید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. تنه را به راست بچرخانید و بگذارید بازوها در راستای سینه و در راست و به سمت زمین قرار بگیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن قسمت بالای بدن ، پاها را ثابت نگه دارید. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

پای پایک مورب

به پشت دراز بکشید و صورت خود را روی سقف قرار دهید ، پاها را به هم بکشید و کاملاً بکشید. باسن خود را کمی به چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بیاورید و کف دست رو به زمین باشد. سپس با استفاده از ماهیچه های شکم و لگن پاهای خود را کمی بالا بیاورید ، اما مطمئن شوید که پاهای شما همچنان به چپ متمایل است. سپس پاها را با دقت روی زمین قرار دهید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

برای قسمت لاغری ورزش کنید

در رکت لیفت بحران ران داخلی

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا باید بالا باشد و دست ها پشت سر باشد. پای راست خود را بلند کرده و آن را به سمت بیرون بچرخانید ، و انگشتان پای شما به سمت بیرون باشد. از قسمت داخلی ران استفاده کنید و پا را به آرامی تا نقطه شروع پایین بیاورید. سپس با پای چپ این حرکت را در جهت مخالف انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

با ورزش وزن کم کنید

وزن رکت پایک وزن دار

برای حرکت نیاز به دمبل یا وزنه دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، صورت را روی سقف قرار دهید ، پاهایتان را کنار هم قرار داده و بکشید. در حالی که وزن 1 تا 2 کیلوگرم را در دست چپ دارید ، دست راست خود را زیر سر قرار دهید و دست چپ خود را در جهت بدن خود بکشید و پاها را بالا بیاورید و با زاویه 90 درجه تا زانو خم شوید. هنگام حرکت ، بالاتنه خود را درگیر کنید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

ورزش هایی برای کاهش وزن

آیا رژیم گرفتن با حلقه ورزشی امکان پذیر است؟

اگرچه به نظر می رسد قوس ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم معتقدند که استفاده از قوس به کوچک شدن کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما به از بین بردن چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک تمرین کاهش وزن نیست.

با دوچرخه سواری لاغر می شوید

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و کاملترین تمریناتی است که اگر به درستی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که اگر با سرعت و شیب مناسب انجام شود به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن نیز به راحتی انجام می شود.

علاوه بر این ، هنگام دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین سوزاندن کالری با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش م forثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن معرفی می شود و در نتیجه ، بر چربی های شکم و لگن نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

علاوه بر آموزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله با انواع تمرینات برای کاهش وزن در ناحیه لگن و شکم آشنا می شوید. همه این تمرینات و رژیم های غذایی به کاهش وزن بسیار کمک می کند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر است ، اما به یاد داشته باشید که دنبال کردن مسیر ورزش و رژیم غذایی به صبر و اراده قوی نیاز دارد.

شرکت مداریا ، تولید کننده دستگاه های لاغری با آخرین تکنولوژی روز دنیا ، در این راستا به شما کمک می کند و سریعتر لاغری را برای شما رقم می زند.

واحد MCare یکی از واحدهای لاغری در شرکت Madaria است که به باریک شدن پهلوها کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من غلتک مکش است. غلتک مکنده از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. غلتک مکنده گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای قسمت های مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید