آموزش هدف: آیا اهداف مانع شما می شوند؟


“وقتی در Levi’s قدیمی خود جا می گیرم خوشحال می شوم.”

(آنها واقعاً هستند انجام داد باسن شما زیبا به نظر برسد.)

آیا تا به حال چنین چیزی گفته اید؟

یا چطور:

“وقتی درآمد شش رقمی کسب می کنم خوشحال می شوم.”

“وقتی فرزندم وارد یک کالج خوب می شود خوشحال می شوم.”

“وقتی ملاقات می کنم خوشحال می شوم شخص من.

حقیقت این است که اکثر ما چنین اعتقادی داریم که در روان ما جریان دارد.

اگر مربی هستید ، احتمالاً این موارد را نیز دیده اید:

مشتریانی که معتقدند تنها زمانی راضی می شوند که به وزن ، درصد چربی بدن یا عملکرد ورزشی برسند.

آنها می گویند: “از سفر لذت ببرید؟ Pfft. همه چیز به مقصد مربوط می شود.”

البته ، اشتیاق خاصی برای عبور از خط پایان طبیعی است و کاملاً مناسب است.

و سلام ، داشتن اهداف عالی است.

اهداف به شما احساس هدف و جهت می دهد و شما را تشویق می کند که فراتر از ظرفیت قبلی خود تبدیل به نسخه ای عاقلانه و بهتر از خودتان شوید. علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد که تعیین هدف نشانه اعتماد ، تعهد ، خودمختاری و انگیزه است.1.2

مشکل این است که برخی افراد دائماً در فکر خوشبختی خود تأخیر می اندازند زندگی بهتر همیشه است فقط در افق

اما در این مقاله ما در مورد این واقعیت متضاد بحث خواهیم کرد:

رسیدن به هدف همیشه شما را خوشحال نمی کند.

در واقع تمرکز کردن خیلی زیاد برآیند اهداف شما می تواند باعث شود از پتانسیل فعلی خود برای خوشبختی غافل شوید.

اگر فکر می کنید ممکن است شما (یا مشتری) باشید ، مراحل سریع سه مرحله ای زیر را بررسی کنید.

این تمرین سریع برای هر کسی که احساس می کند:

  • پسندیدن زندگی آنها مورد انتظار است تا زمانی که به هدف خود نرسیده اند
  • همانطور که هدف آنها این است آنها را بدبخت کنند
  • نگران هدف خود هستند ممکن است پایدار نباشد یا حتی ممکن نباشد

آشنا به نظر می رسد؟ ادامه مطلب را بخوانید.

بر فراز 150،000 دارای مجوز از متخصصان بهداشت و تناسب اندام

تا 30 درصد در بهترین برنامه های آموزشی کسب و کار صنعت صرفه جویی کنید

درک عمیق تری از تغذیه ، قدرت مربیگری آن و توانایی تبدیل این دانش به یک تمرین مربی پر رونق کسب کنید.

در 3 مرحله از اهداف (و زندگی) خود بیشتر لذت ببرید.

این مراحل ترکیبی از کار “تفکر” – برای افزایش آگاهی از باورها و رفتار شما – و “انجام” کار است. (اشاره: هست در حال انجام که در واقع این باورها و رفتارهای محدود کننده را تغییر خواهد داد.)

مغز متفکر و بدن ، فعال کنید!

مرحله 1: نظر خود را در مورد “من خوشحال می شوم وقتی …” پیدا کنید.

یک تکه کاغذ بردارید و همه باورهای خود را در مورد “من خوشحال می شوم وقتی …” بریزید.

ممکن است تعداد زیادی داشته باشید.

مثلا:

“من خوشحال می شوم وقتی …

  • … من عضلات شکم قابل رویت دارم. ”
  • … من به خانه بزرگتری نقل مکان می کنم. ”
  • … من در مسابقات سه گانه بعدی خود پنج نفر برتر را به پایان می رسانم. ”

هر چیزی کار می کند.

هنگامی که یک تخلیه مناسب مغز انجام دادید ، یکی از لیست موردنظر را انتخاب کنید تا تمرکز کنید – ترجیحاً یکی از مواردی که بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد.

(اگر این مقاله را دوست دارید و می خواهید مشاوره مفیدتری در زمینه تغذیه ، سلامتی و مربیگری – که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود – هر هفته در خبرنامه رایگان ما ثبت نام کنید ، باهوش ترین مربی اتاق.)

مرحله 2: دریابید که چگونه خود را کنار گذاشته اید.

اکنون وقت آن است که کمی حفاری کنیم.

در نظر گرفتن:

همه چی کارهایی که منتظر انجام یا احساس آنها هستید تا زمانیکه به هدفت برسی؟

اینها تنها چیزهایی نیستند که از آنها هیجان زده اید ، بلکه مواردی هستند که هنوز به خود اجازه نمی دهید.

به عنوان مثال: “وقتی 20 کیلو سبک تر شدم ، …

  • … بگذار لباس هایی را که دوست دارم بپوشم. ”
  • … دوباره شروع به دوست شدن کنید. “

یا: “هنگامی که شش رقم ایجاد کردم ، …

  • … احساس موفقیت می کند. “
  • … شروع به تعطیلات آخر هفته رایگان کنید. “

یا: “هنگامی که با همنوع جان خود ملاقات کردم ، …

  • … بالاخره احساس امنیت کنید. “
  • … به کشتی دریایی در مدیترانه بروید. ”

به احتمال زیاد به چیزهای مختلفی برخورد کرده اید – برخی بی اهمیت و برخی بسیار معنی دار – که به خود اجازه نمی دهید آنها را تجربه کنید. احتمالاً به دلیل اعتقادی که شما مستحق انجام یا احساس این کارها نیستید تا زمانی که “بهتر” شده اید.

خوب ، ما یک سوپرایز برای شما داریم …

مرحله 3: منتظر نمانید و زندگی کنید.

هنگامی که متوجه شدید از احساس خوب در مورد خودداری کرده اید و همه این کارهای جالب و معنی دار را انجام داده اید ، ممکن است توضیح دهد که چرا اینقدر بی تاب بوده اید تو را ببر آنجا قبلا، پیش از این.

همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا شما آن را دوست نداشتید روند برای رسیدن به هدفت

در داخل ، برخی از شما معتقدید که زندگی شما تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید واقعاً نمی تواند آغاز شود. و این که شما نباید “اتفاقات خوب” را تا زمانی که لاغرتر ، سریعتر ، قوی تر یا موفق تر هستید اتفاق بیفتد.

این می تواند یک بینش ناخوشایند باشد. آشکار شدن این باور می تواند شما را ناراحت ، تسکین ، عصبانی و یا ترکیبی از احساسات کند.

ممکن است بخواهید کمی وقت بگذارید تا این احساسات را باز کنید. با این حال ، هیچ چیز بیش از تغییرات عمده ایجاد نمی کند عمل.

بنابراین ساده ترین و کمترین مرحله آویزان بعدی را برای شروع زندگی و احساس مطابق میل خود انتخاب کنید.

مثلا:

  • ایجاد یک پروفایل دوستیابی، با تصاویری از ظاهر شما در حال حاضر.
  • یک شلوارک ، یک عضله ماهیچه ای ، یک سارافان یا هر لباسی که منتظر پوشیدن آن بوده اید – در اندازه خود – و خرید کنید. با افتخار بپوشبه
  • به احساسی که دارید فکر کنید قبلا، پیش از این موفقیت آمیز: آیا از حضور در محل کار هیجان زده هستید؟ موفقیت است!
  • سرپا بایستید و به خود چیزهای زیبا بگویید در مورد شأن شما به عنوان یک شخص
  • یک سفر تفریحی تنها در آخر هفته رزرو کنید برای خودت. (این یک سفر دریایی در دریای مدیترانه نیست ، اما یک شروع است.)

نتیجه گیری: به خودتان اجازه دهید کارهایی را که در صورت رسیدن به هدفتان انجام می دادید انجام دهید ، حتی اگر هنوز به آن نرسیده اید.

می تواند احساس ناراحتی کند. اما با کمی تمرین متوجه می شوید …

شادی تأثیر رسیدن به اهداف نیست. دلیلش همینه

وقتی دست از مهار کردن بر می دارید ، ممکن است دریابید که هدف شما اهمیت کمتری پیدا می کند. (شاید خوشبختی شما بستگی به تناسب با این شلوار جین نداشته باشد.)

یا شاید هدف است هنوز هم مهم است ، اما شما در مورد گام هایی که باید انجام دهید تا بیشتر به آنجا برسید فکر می کنید ، زیرا دیگر زندگی خود را متوقف نمی کنید.

در هر صورت ، احتمالاً متوجه خواهید شد که چه به هدف خود برسید یا نه ، رفتار ، زندگی و زندگی را شروع می کنید احساس کردن به عنوان نوع فردی که به آن دست می یابد.

زیرا اگرچه رسیدن به هدف احساس خوبی دارد ، اما مردم معمولاً آنقدر که می خواهند نتیجه هدف را نمی خواهند آن نوع افراد چه کسی آن نتیجه را می گیرد

شما نمی توانید فقط X -weight را نیمکت کنید. شما فردی مناسب هستید.

فرزند شما به تازگی وارد لیگ Ivy نشده است. شما پدر و مادر خوبی هستید.

شما فقط شش رقم نمی سازید. شما یک حرفه ای باهوش و ماهر هستید.

شما فقط برنده مسابقه نشده اید. شما برنده هستید

این راز علت کارکرد فرآیند بالا است. زیرا چه به هدف شخصی خود رسیده اید یا نه ، هویت شما شروع به حرکت به سمت فردی می کند که همیشه می خواسته اید باشید.

چرا؟

شما کارهایی را انجام می دهید که چنین شخصی انجام می دهد.

بهترین قسمت؟

دیگر منتظر نیستی

تو فقط زنده ای

منابع

برای مشاهده منابع اطلاعاتی که در این مقاله به آنها اشاره شده است ، اینجا را کلیک کنید.

اگر مربی هستید یا می خواهید …

یادگیری راهنمایی مشتریان ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده از طریق تغذیه سالم و تغییر شیوه زندگی – به روشی که متناسب با بدن ، ترجیحات و شرایط منحصر به فرد آنها باشد – هم هنر است و هم علم.

اگر می خواهید در مورد هر دو بیشتر بدانید ، در نظر بگیرید دارای گواهینامه تغذیه دقیق سطح 1.

دیدگاهتان را بنویسید