آیا آووکادو غذای کاهش وزن است؟


مطالعه ای که توسط هیئت مدیره آووکادو تأمین شده است نشان داد که آووکادو می تواند باعث کاهش وزن شود ، اما با چه چیزی مقایسه می شود؟

چی است آیا “مجموعه ای از عوامل خطر” (هایپرگلیسمی ، تری گلیسیرید بالا ، فشار خون بالا و چاقی) منجر به دیابت و بیماری های قلبی ، اثرات آووکادو بر سندرم متابولیک وجود دارد؟ “مصرف آووکادو مربوط کیفیت بهتر رژیم غذایی و دریافت مواد مغذی ، خطر سندرم متابولیک را کاهش می دهد آیا آووکادو شما را چاق می کند؟به محققان دریافتند فقط کسانی که آووکادو می خورند داشته است نصف شانس سندرم متابولیک

با این حال ، از آنجا که این مطالعه توسط هیئت مدیره آووکادو تأمین شد ، بررسی نحوه طراحی آزمایش توسط محققان بسیار مهم است. این داده ها از یک بررسی مقطعی فوری بر روی 17،500 نفر به دست آمد که از آنها پرسیدند آیا در دو روز در 24 ساعت گذشته آووکادو خورده اند یا خیر. از آنجا که 2 said پاسخ مثبت دادند ، ما آمار سلامت صدها نفر را که اخیراً آووکادو را گزارش کرده بودند با 17000 نفر که گفتند آنها را نمی خورند مقایسه کردیم. نسبت افراد مبتلا به سندرم متابولیک در گروه آووکادو تنها نیمی از گروه بدون آووکادو بود. افراد گروه آووکادو با وجود تفاوت معنی داری در میزان کالری دریافتی ، کمر باریک و وزن کمتری داشتند. فیلم هایبه

نویسندگان این را یک نوع رمز و راز می دانند که “نیاز به تحقیقات بیشتری دارد” ، اما این مطالعه تنها به بررسی میزان کالری مصرفی در روز نظرسنجی پرداخت ، نه به مرور. مانند همه میوه ها ، خوردن آووکادو می تواند به کاهش وزن افراد کمک کند. است بیشتر آب همراه با فیبر بدون کالری است. بنابراین ، افزودن یک تکه پنیر خامه ای به یک نان شیرین ، بیش از دو برابر کالری را در مقایسه با همان تکه آووکادو می افزاید. این نکته مهمی را مطرح می کند. شاید افرادی که آووکادو می خورند به طور کلی رژیم غذایی سالم تری داشته باشند. اگر از آووکادو برای نان تست خود استفاده می کنید ، ممکن است کره یا مارگارین کمتری استفاده کنید.

در واقع ، افرادی که آووکادو می خورند به طور کلی گزارش می دهند که میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می کنند و شکر کمتری مصرف می کنند ، همانطور که در مقاله 1:58 مشاهده شده است. فیلم هایبه جای تعجب نیست که آنها سالم تر می شوند. همانطور که عنوان تحقیق که توسط هیئت آووکادو حمایت می شود فوراً بیان می کند ، “مصرف آووکادو است مربوط با کیفیت بهتر رژیم غذایی… “بنابراین این مطالعه در واقع می گوید افرادی که غذای سالم تری دارند لاغرتر هستند و کمتر در معرض بیماری قرار دارند. خوب. اما این ممکن است هیچ ربطی به آووکادو نداشته باشد ، تا حدی به این دلیل که آنها آووکادو می خوردند ، یا حتی با وجود خوردن یا نخوردن آووکادو. تا زمانی که آن را آزمایش نکنید نمی دانید.

آووکادو چگونه بر وزن تأثیر می گذارد؟ مطالعات نشان داده است که عصاره آووکادو علت کاهش وزن اما تحقیق بود استفاده از آووکادو برای وزن بدن موش برگ استخراج کردن. چه کسی برگ آووکادو می خورد؟ خوب ، بدیهی است که در نیجریه ، چای برگ آووکادو یک داروی گیاهی است استفاده شده برای فشار خون بالا آیا واقعاً کار می کند؟ محقق امتحان را تمام کرد برگهای آووکادو که برای برخی از افراد مبتلا به فشار خون بالا استفاده می شود “می تواند اثرات سمی بر روی کبد داشته باشد و باعث آسیب کبدی شود.” خوب بگذار حدس بزنم از نظر فنی “اگرچه می تواند برای درمان فشار خون بالا استفاده شود” مراقبت در مورد “سمیت کبدی” آزاردهنده. ممنون ولی اشکالی نداره

آیا هیچ مطالعه انسانی در مورد آووکادو انجام نشده است؟ میوه و وزن؟ آنجا بود چند دهه پیش ، مطالعه ای در سال 1960 بر روی آووکادو و کلسترول نشان داد که هنگام افزودن آووکادو به رژیم غذایی شما هیچگونه افزایش وزن وجود ندارد. من می توانستم پیدا کردن مراجع به مطالعه از سالنامه انجمن آووکادو کالیفرنیا 1960 با وجود تمام مزایای بی نام آووکادو ، من از این که “تحت تأثیر قرار دادن زنان خانه دار” چقدر سخت است ناراحت شدم.

اکنون ، همانطور که در 3:50 من مشاهده می کنید ، این درست است که وزن من پس از تغذیه آووکادو تغییر چندانی نکرد. فیلم های، اما نه تنها محققان آووکادو را به رژیم غذایی خود اضافه کردند چگونه آووکادو به جای چربی حیوانی که خوردند. بنابراین اساساً آنها گوشت خوک را به آووکادو تبدیل کردند. جای تعجب نیست که افزایش وزن وجود نداشت! حالا در یک موضوع آووکادو اضافه کردم. او با 154 پوند شروع کرد و پس از افزودن آووکادو به مدت 3 هفته هیچ افزایش وزن نداشت. آیا آووکادو می تواند آنقدر سیر کننده و رضایت بخش باشد که افزودن آن به رژیم غذایی شما را به طور طبیعی به خوردن غذاهای دیگر سوق دهد؟ تا زمانی که آن را آزمایش نکنید واقعاً نمی دانید.

محقق تمرین یک مطالعه تصادفی کنترل شده برای ارزیابی تأثیر مصرف آووکادو روی سیری و میزان کالری دریافتی بعدی. افزودن نصف آووکادو به ناهار باعث افزایش رضایت و کاهش گرسنگی می شود ، اما افزودن تنها 112 کالری باعث می شود افراد کمتر احساس گرسنگی کنند. مشکل این است که شرکت کنندگان در مطالعه از این رو آیا گرسنه نیستید زیرا در طول شام برای جبران 112 کالری کمتر مصرف کرده اید؟ پاسخ این است ‘خیر. در واقع ، همانطور که می بینید در 5:02 من آنها اصلاً کمتر غذا نخوردند. فیلم هایبه

با گذشت زمان چطور؟ در مطالعه دیگری ، محققان علاوه بر خوردن کامل آووکادو در رژیم غذایی روزانه افراد به مدت شش هفته هیچ افزایش وزن قابل توجهی پیدا نکرد. آنها با پیروزی ادعا کردند که مطالعه آنها “این افسانه را که آووکادو در حال افزایش وزن است” از بین می برد. اما این شبیه یک تحصیلات تکمیلی بود. بله ، محققان آووکادو را اضافه کردند ، اما حذف شده مقدار مساوی چربی به شکل مارگارین ، سس مایونز و روغن. در حال حاضر این یک مبادله سالم است که مواد ناخواسته را حذف کرده و تغذیه و فیبر را اضافه می کند. با این حال ، اگر میزان کالری دریافتی و مصرف کالری یکسان باشد ، طبیعی است که هیچ تفاوتی در وزن وجود ندارد. در واقع آووکادو مثل چاق شدن اگر همان مقدار چربی مانند مارگارین ، سس مایونز ، روغن مصرف می کنید.

شاید زن خانه دار تحت تأثیر قرار نگرفت زیرا اطلاعات کمی درباره طراحی مطالعه مناسب داشت.

آجیل یکی دیگر از منابع سالم چربی است و افزودن آجیل به رژیم غذایی می تواند به شما کمک کند. نه منجر به افزایش وزن مورد انتظار می شود. دیدن آجیل و چاقی: وزن شواهدبه

غذاهای آماده کلیدی

  • یک مطالعه با پشتیبانی شورای آووکادو ، داده های یک نظرسنجی Snapshot-in-Time را منتشر کرد که نشان می داد آووکادو ممکن است باعث کاهش وزن و کاهش خطر سندرم متابولیک (یعنی قند خون بالا ، تری گلیسیرید خون بالا ، فشار خون بالا و چاقی). پیشنهاد کننده به
  • با این حال ، نگاه دقیق تر به نحوه طراحی آزمایش نشان می دهد که از افراد مورد بررسی به سادگی پرسیده شد که آیا در 24 ساعت گذشته در دو روز آووکادو خورده اند یا نه ، و محققان فقط به میزان کالری مصرفی در روز نظرسنجی توجه نکرده اند ، اما فقط کالری مصرف شده در روز نظرسنجی. با گذشت زمان.
  • مانند همه میوه ها ، آووکادو بیشتر آب و فیبر است ، بنابراین کالری آنها صفر است. بنابراین این یک حرکت رو به جلو نیست که افرادی که آووکادو می خورند تمایل دارند وزن بیشتری از دست بدهند یا رژیم کلی سالم تری داشته باشند. در حقیقت ، افرادی که آووکادو می خورند ، به طور کلی میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می کنند و شکر کمتری مصرف می کنند.
  • در یک مطالعه تصادفی کنترل شده ، محققان تأثیر مصرف آووکادو را بر سیری و متعاقب آن دریافت کالری مورد ارزیابی قرار دادند. افزودن نصف آووکادو به ناهار رضایت را افزایش می دهد و گرسنگی را کاهش می دهد ، اما وقتی این را در نظر بگیرید که 112 کالری اضافی به وعده غذایی شما اضافه می کند ، منطقی است. با این حال ، در وعده غذایی بعدی ، افراد احساس سیری نکردند و برای جبران آن 112 کالری کمتر مصرف کردند.
  • در تحقیقی دیگر ، افراد روزانه یک عدد آووکادو بدون افزایش وزن قابل توجه خوردند. با این حال ، محققان آووکادو را به رژیم غذایی روزانه شرکت کنندگان اضافه کردند ، اما همان مقدار چربی را به شکل مارگارین ، سس مایونز و روغن حذف کردند. بنابراین ، با همان مقدار چربی مصرفی ، محققان متوجه شدند که آووکادو وجود دارد مثل چاق شدن با مارگارین ، سس مایونز و روغن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آووکادو ، به:

برای سلامت،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز مشترک نشده اید ، می توانید از ویدیوهای رایگان من مشترک شوید. اینجا ارائه زنده من را تماشا کنید.



دیدگاهتان را بنویسید