آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا برای تناسب اندام دیر است؟

خوب ، بدن انسان با افزایش سن به طرق نامطلوبی تغییر می کند. در واقع ، این با سلامتی و تناسب اندام ما مغایرت دارد.

این بدان معنا نیست که کشتی تناسب اندام را از دست داده اید. این فقط بدان معنی است که شما نمی توانید مانند گذشته سازگار شوید.

در جوانی هرچه می خواهید می خورید ، آنطور که می خواهید زندگی می کنید و از اندامی که می خواهید لذت می برید.

با این حال ، مطالعات علمی بیشتر نشان می دهد که “پیری” یک گزینه نیست ، اما تأثیر وراثت بر طول عمر و طول عمر بسیار کمتر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می کنند.

به زبان ساده: چه به نظر می رسد این زمان ما نیست که بیشترین تأثیر را بر روی سن ما دارد ، بلکه شیوه زندگی ماست.

ما ورزش را متوقف می کنیم و سنگین تر و سنگین تر می شویم زیرا بیش از حد غذا می خوریم. مفاصل ما به دلیل سنگینی زیاد و حرکت بسیار کم آسیب می بینند. و از آنجا که به بدن خود اجازه می دهیم راکد و ترش شود ، بیماری و اختلال عملکرد ایجاد می شود.

بنابراین در حالی که ما نمی توانیم سن خود را از نظر زمانی تغییر دهیم ، تحقیقات نشان می دهد که ما می توانیم سن بیولوژیکی خود را معکوس کرده و مقدار زیادی از جوانی خود را بازیابی کنیم.

در حقیقت ، همه جنبه های منفی پیری را می توان با ورزش مناسب (به ویژه تمرینات قدرتی) ، رژیم غذایی ، خواب و مکمل ها کاهش داد.

آیا می خواهید خودتان ببینید؟

سپس کتاب جدیدم را پیش خرید کنید عضله مادام العمر، طرحی مبتنی بر علم برای غذا خوردن و ورزش که هر فردی در هر سنی و هر سطح آمادگی جسمانی می تواند از آن پیروی کند.

به طور دقیق تر ، من. به به

  1. افرادی در سنین 40 یا 50 سالگی که تازه یا نسبتاً جدید در تمرینات قدرتی هستند ، یا
  2. اگر وزن زیادی برای از دست دادن دارید (25 or یا بیشتر از وزن بدن خود) و در تمرینات قدرتی جدید یا نسبتاً جدید هستید ، یا
  3. شما می خواهید تمرینات قدرتی را شروع کنید اما برای تمرین با هالتر سنگین آماده نیستید.
  4. شما می خواهید راهی ساده و سالم برای بازبینی اصول اولیه و بهبود رژیم غذایی و رژیم غذایی خود بیابید.

اگر یکی از توضیحات درست باشد عضله مادام العمر این به شما نشان می دهد که چگونه ببینید ، احساس کنید و بهترین کار را انجام دهید.

و صادقانه بگویم ، این ممکن است آخرین کتاب تناسب اندام باشد که باید بخوانید.