آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم ، اما نتیجه دلخواه نگرفتیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

درست مانند مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز را تأمین کند بدن را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
وقتی صحبت از استرس و نقش آن در کاهش وزن می شود ، ابتدا باید به خاطر داشته باشید که استرس همین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. به عنوان عوامل استرس زای کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا کار و شرایط استرس و)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین معمولاً فردی که رژیم دارد به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف وی را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن وارد می کند. اما غافل از وزنش کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس 9 بار از 10 بار چه کار می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

شما از آزمون می پرسید ، پس ما چکار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت ها برای کمک به شما در رهایی از استرس بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای پیشبرد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به شما کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین بسازید

پیاده روی تا دل طبیعت (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید