ایده های تغذیه سالم و میان وعده


تغذیه یک نوجوان می تواند مشکل باشد! در اینجا برخی از ایده های میان وعده و وعده غذایی برای نوجوانان و راهکارهایی برای حفظ تغذیه وجود دارد.

نوجوان من به تازگی در آشپزخانه گشت و در یخچال ، فریزر و درهای کمد را باز کرد و چیزی گفت که احساس گرسنگی کرد. سپس 10 دقیقه بعد ، من دوباره گرسنه هستم و به نظر می رسد که من چیزی نخورده ام. و برای همیشه تکرار می شود. “

افزایش اشتهای نوجوانان شوخی نیست. و تغذیه یک نوجوان می تواند مشکل باشد. همیشه مطمئن نیستید که نوجوان شما گرسنگی خود را با غذاهای مغذی (عمدتا) برطرف می کند.

شما همچنین دوست خواهید داشت: 100+ میان وعده سالم برای نوجوان همیشه گرسنه خود

مواد مغذی نوجوانان واقعاً نیاز دارند

طبق جدیدترین داده های منتشر شده ، کودکان 14 تا 18 سال دارای کمترین کیفیت رژیم غذایی هستند. دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی هابه این یعنی شما در خطر عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستید.به مواد مغذی که نوجوانان ممکن است کمبود داشته باشند عبارتند از: بر اساس گزارش علمی– منابع غذایی که می توانند این شکاف را پر کنند:

  • فولاد (زنانه): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (زنانه): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • اسید فولیک (زنانه): غلات غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین B6 (زنانه): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (زن): مخمر تغذیه ای، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • امضا کردن (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، نخود فرنگی ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه نوجوانان سخت است

چرا کیفیت رژیم غذایی در میان نوجوانان زیر حد متوسط ​​است؟ اگرچه خواسته های آنها عالی است ، اما عوامل متعددی وجود دارد که آنها را برای رسیدن به آنچه که نیاز دارند دشوارتر می کند.

  • استقلال بیشتر: آنها به طور مستقل با پول خود تصمیمات غذایی بیشتری می گیرند و این انتخابها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان است.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه و شیرینی ها همه فروخته شده اند ، از جمله بسترهای آنلاین که نوجوانان هر روز از آن استفاده می کنند.
  • برنامه شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، نوجوانان تمایل کمتری دارند و کمتر می توانند برای صرف غذا و میان وعده بنشینند. این بدان معناست که می توانید غذاهای راحت تری برای خود بیاورید.

7 ایده برای نوجوانان

سال گذشته ، گام هایی برداشتم تا انتخاب غذای مغذی را برای نوجوانانم در خانه راحت تر و راحت تر کنم. “او تماس گرفت.عملیات: تغذیه یک نوجوان گرسنه“. در اینجا خلاصه ای از این ایده ها آمده است. امیدواریم این ایده ها به شما نیز کمک کند!

1. ساندویچ صبحانه یخ زده یا بوریتو

ساندویچ صبحانه

می توانید آن را در فریزر برای صبحانه ، ناهار یا میان وعده آسان و دلچسب گرم کنید. در اینجا طرز تهیه ساندویچ صبحانه از پیش آماده شده را مشاهده می کنید. (پست همچنین شامل دستورالعمل های گرم کردن مجدد است). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. اینها با تخم مرغ سرخ شده ، سوسیس ، پنیر و فلفل دلمه ای پخته شده پر می شوند.

2. Jar of Trail Mix

بطری را با آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، برش های غلات ، چیپس شکلات ، گرانولا ، پاستیل ، پاپ کورن یا هر چیزی که بچه ها دوست دارند پر کنید. آنها می توانند یک مشت مخلوط پرکننده را هنگام اعتصاب غذا تکان دهند.

3. جعبه ناهار خود را آماده کنید

هنگام شام غذای اضافی تهیه کنید و آن را به ظروف گرم کننده تقسیم کنید. (من آن را از Costco خریدم. این ظرف آماده سازی مواد غذایی شیشه ای شبیه به هم) آیا برای ناهار ایده های سالم تری برای نوجوانان نیاز دارید؟ وارسی 40 ایده ناهار ساده برای بچه ها در خانه

4. نوار خانگی + میان وعده

شکلات چیپسی بدون آجیل میله های جو دوسر

آنها را یکشنبه ها دسته بندی کنید تا نوجوانان شما بتوانند آنها را در طول هفته بخورند. این دستور العمل های ساده و مورد تأیید کودک را بررسی کنید.

5. بشقاب وانت

گاهی اوقات تصور می کنم که کودک گرسنه است (معمولاً گرسنه است) و به او غذا می دهم. سال گذشته وقتی بچه هایم به صورت آنلاین به مدرسه برگشتند ، ساخت “Pick Me Up Plates” را شروع کردم. این غذا ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است و شامل کراکر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات و موارد دیگر است. این در اصل یک میان وعده کوچک و مغذی در بشقابی با نام خنده دار است.

6. بسته اسموتی

مواد تشکیل دهنده اسموتی در یک کیسه قابل استفاده مجدد

اگر کودک نوجوان شما کیف دارد (زیپ دار یا این کیسه های چندبار مصرف) همه چیز به جز مایعات کودک شما می تواند مخلوط کن را خالی کرده و شیر (لبنی یا غیر لبنی) و یک قرص ماست به آن اضافه کند. یا مکعب های ماست برای قرار دادن در کیسه اسموتی خود (در اینجا یک سینی یخ درجه مواد غذایی است که من دارم و دوست دارم.) آیا برای یک نوجوان خسته بیش از حد تلاش می کنید؟ اسموتی را مخلوط کرده و بریزید. قالب پاپ یخی به این شکل است یخ زدگی.

7. رضایت از بسته بندی مواد غذایی

شاید نام آن را شنیده باشید ، اما خرید غذا در بسته مشکلی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند یک نوجوان را در خانه بگذارد و غذای بسته بندی شده ذخیره نکند! (من دوست دارم ظروف ثابت قفسه را در ظروف روی پیشخوان بگذارم تا پیدا و چیده شوند.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذاهای سالم برای نوجوانان آورده شده است.

  • بوریتو یخ زده
  • وافل یخ زده
  • همبرگر و پتی بدون گوشت (ما عاشق مزارع Morningstar Farms Chik Patties هستیم)
  • چوب پنیر
  • ماست
  • نوار (ما Perfect و Clif را دوست داریم)
  • کراکر غلات کامل (ما عاشق کیک و واسا هستیم)
  • گرانولا (برای تهیه مخلوط دنباله یا پارافیت ماست)
  • گوشت گاو و بوقلمون ترد
  • میوه های خشک و یخ زده
  • آجیل و دانه ها
  • غلات سبوس دار (ما گندم آسیاب شده و Cheerios را دوست داریم)
  • بسته های بلغور جو دوسر فوری
  • بسته های آجیل و کره دانه برای 1 وعده
  • فنجان میوه (بسته بندی آب میوه)
  • هوموس و گوآکاموله
  • نخود بو داده
  • جعبه های سرد شیر ساده و طعم دار

من در برنامه Amazon Services LLC Associates Program شرکت می کنم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ایجاد وسیله ای برای کسب کمیسیون با پیوند به Amazon.com و سایتهای وابسته طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید