بهترین غذا قبل از ورزش


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
در حال اسکن …

بهترین غذا قبل از ورزش

خوردن بهترین غذا قبل از ورزش به شما در دستیابی به بهترین نتایج و تناسب اندام کمک می کند. در واقع ، شما در آن هستید قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنید، برای چالش هایی که در انتظار شما هستند و به اصطلاح شما را تقویت می کنند ، آماده شوید.

یک اصل کلی این است که بین مصرف درشت مغذی های چربی ، پروتئین و کربوهیدرات تعادل برقرار شود. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهایی که ارزش غذایی بالایی دارند قدرت بدنی را افزایش می دهند و به عملکرد بهتر ما کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه بخوریم؟

قبل از تمرین چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟

قبل از باشگاه چه بخوریم تا انرژی لازم برای سنجش گرفته شود و در عین حال یک میان وعده غنی به بدن ما بدهد؟

در ادامه مطلب برنزه کننده به این سالات پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید تا از این پس به راحتی وعده غذایی خود را قبل از تمرین انتخاب کنید.

در دسترس ترین و بهترین تمرینات قبل از بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل انرژی بار طبیعی خود مشهور است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذا قبل از ورزش است. سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. به دلیل این انتشار آرام ، سطح انرژی شما در حین ورزش ثابت نگه داشته می شود. این بدان معناست که می توانید مدت زمان طولانی تری تمرین کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل کمتر بودن “پارافین غذا” بهترین نوع است. همچنین دارای قند خون کمتری نسبت به جو دوسر معمولی است. بنابراین قبل از ورزش این غذای ارزشمند را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از ورزش برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر تمرینات سختی پیش رو داریم ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتما این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین بیشتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید.

  1. میوه خشک شده

برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش انرژی قبل از تمرین ، مقداری توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس را خشک کنید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که هضم آنها آسان است. می توانید تعداد انگشت شماری از آنها را در وعده غذایی قبل از تمرین میل کنید.

  1. نان سبوس دار

یک تکه نان سبوس دار منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با مقداری تخم مرغ آب پز یا بوقلمون بدون چربی میان وعده پروتئینی مصرف کردن. این ترکیب یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است.

غذا قبل از ورزش

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب فوق العاده یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است. میوه حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و ماست یونانی حاوی مقدار زیادی پروتئین است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی دارای کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم نصف ماست معمولی است.

اما چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات های موجود در میوه به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر ، پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است.

  1. .جیلعضاس

هنوز مطمئن نیستید قبل از ورزش چه بخورید؟ آجیل یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، آنها پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تأمین می کنند.

آجیل برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل یا موزلی با روکش شکلات اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

قبل از ورزش میزان مصرف غذا را رعایت کنید. اطمینان حاصل کنید که 30 تا 90 دقیقه قبل از ورزش وعده غذایی و میان وعده خود را می خورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. ۹۰ دقیقه قبل از ورزش یک وعده غذایی مقوی بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذا قبل از ورزش

بهترین غذا قبل از ورزش برای اهداف خاص

  1. قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین نیاز به یک وعده غذایی سبک دارید. نه یک وعده غذایی سنگین که چاق می شود و معده را بزرگتر می کند. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. خودت ببین. وعده غذایی سبک شما باید شامل نسبت مساوی از پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات باشد.

برخی از محصولات قبل از تمرین عبارتند از:

  • فرنی
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین ایزوله
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در تغذیه قبل از ورزش بررسی زمان مصرف و نسبت مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا در حین ورزش انرژی بگیرید و ماهیچه های خود را تغذیه کنید. اما باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن اضافه نمی کنید. غذای سنگین در معده باعث کاهش سرعت شما در حین ورزش می شود.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کرده و حدود یک ساعت قبل از تمرین غذا بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی را در اختیار داشته باشید. آیا تا به حال فکر کرده اید که چه موقع از شیک پروتئینی قبل یا بعد از تمرین استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از ورزش باشد.

به از مربیان برنزه رژیم بگیرید کلیک.

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. بدون انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سخت را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین لازم است قبل از چربی سوزی با بهترین غذاها آشنا شوید.

خوردن یک میان وعده سبک حدود نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای سوزاندن بدن قبل از جلسات چربی سوزی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از ورزش آورده شده است:

  • نخود
  • یک میوه کامل
  • یک موز با کره بادام زمینی ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 dl بلغور جو دوسر با کشمش یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت کوچک آجیل

به یاد داشته باشید که هدف شما سوخت گیری مجدد بدن در حین ورزش است. انجام کاردیو با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. وقتی از قبل تغذیه مناسب را داشته باشید ، بهترین نتایج تمرین را بدست می آورید.

  1. چه غذاهایی قبل از ورزش برای دریافت انرژی توصیه می شود؟

سطوح انرژی مناسب به شما در تمرینات کمک می کند. در نتیجه از کربوهیدرات های پیچیده برای سوزاندن خوب بدن خود استفاده کنید. برخی از مواد غذایی برای تامین انرژی عبارتند از:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

غذا قبل از ورزش

  1. میان وعده های مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. اهداف آموزشی برای مردان و زنان یکسان نیست. زنان قبل از ورزش باید هنگام خوردن بهترین غذاها از داشتن کالری کم اطمینان حاصل کنند. ترکیبی متعادل از کربوهیدرات ها و پروتئین ها بهترین گزینه است. البته ، بسته به تمرین ، ممکن است لازم باشد کالری دریافتی خود را پایین نگه دارید.

برخی از محصولات قبل از تمرین برای زنان عبارتند از:

  • میوه کامل
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر شیرین شده با عسل.
  • اسموتی های میوه ای ، به ویژه آنهایی که از شیر بادام یا جایگزین کالری دیگری تهیه شده اند.

نتیجه

پیدا کردن بهترین غذاها قبل از ورزش گاهی اوقات چالش برانگیز است. اما با انتخاب مناسب ، انرژی بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ میزان مصرف غذا قبل از ورزش با ورزش با هدف افزایش حجم متفاوت است. تغذیه مناسب همراه با ورزش منظم به شما نتایج سریع تری می دهد. علاوه بر همه اینها ، نوشیدن آب کافی در حین و بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

برنزه کننده (برگرفته از مقاله ای از inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

به تلگرام تنورز و کانال اینستاگرام بپیوندید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید