بهترین مکمل ها برای آمادگی جسمانی || مکمل برتر برای ورزشکاران CrossFit®


بهترین مکمل ها برای ورزش های کراس فیت / برترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

تمرینات کراس فیت بدن شما را به تپش می اندازد. مصرف مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند. یافتن کسی در مورد این پدیده دشوار است کراس فیت چیزی نشنیده اند. و جای تعجب نیست – CrossFit® شامل چندین سبک است که از چندین سیستم انرژی استفاده می کنند ، که برای مخاطبان گسترده بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات برای خسته و مجروح ساختن شرکت کنندگان به حداکثر تلاش نیاز دارند. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل ها برای تمرین کراس فیت این ضروری است.

حتما بخوانید: آموزش کراس فیت چیست؟

هرچه سریعتر و کارآمدتر از این تمرینات وحشیانه رهایی یابید ، شانس شما برای بهبود تمرین بیشتر می شود. البته ، چیزی به عنوان رژیم غذایی مناسب وجود ندارد که به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت کوچک را برای شما به ارمغان بیاورند. در زیر لیستی از م effectiveثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت در نظر گرفته شده. تحقیقات گسترده تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بازیابی بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات جدید همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند هم برای استقامت قلبی عروقی و هم برای استقامت عضلانی مفید باشد. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

در صورت لزوم: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر خوب برای بافت ماهیچه عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا از انرژی بیشتری برای تمرین خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تأخیر اندازد و زمان تمرین را طولانی کند. شواهدی وجود دارد که در ترکیب با کراتین تقریباً بر تمام مزایای تمرین تأثیر می گذارد!

در صورت لزوم: 2 تا 3 گرم شیک قبل از تمرین ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی سریع اثربخش برای هر علاقمند به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت است. پروتئین او برای هضم سریع برای کمک به بهبود ماهیچه ها طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را به یک مکمل کامل قبل و بعد از ورزش تبدیل می کند. تحقیقات جدید همچنین نشان می دهد که می تواند گرسنگی را برای کسانی که می خواهند از آن برای کاهش وزن استفاده کنند کمی کاهش دهد.

در صورت نیاز: قبل از (20 تا 30 گرم) و بعد از ورزش (30 تا 40 گرم) عمدتا به عنوان مکمل برای حمایت از ریکاوری بعد از تمرین استفاده می شود. به راحتی می توانید پروتئین آنها را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان یک مکمل عالی برای ورزشکاران کراس فیت اضافه کنید. ایده آل برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) ، نه تنها برای راحتی ، بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن.

مکمل آموزشی Cross-Fit: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین می تواند بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوشت گوسفندی ، لبنیات و آووکادو می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت لزوم: 1 تا 2 گرم دو بار در روز نزدیک زمان تمرین!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا بهتر بخوابد و در نتیجه استراحت کند. هر دو بعد از تمرینات سنگین سریعتر بهبود می یابند و استراحت با کیفیت را افزایش می دهند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای تمرین کراس فیت در نظر گرفته شده.

در صورت نیاز: برای جذب بهتر و اجتناب از سایر تداخلات بین ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از معده خالی مصرف کرده و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

مولتی ویتامین / مواد معدنی بهترین مکمل برای ورزشکاران کراس فیت

البته مصرف برخی ویتامین ها / مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “بیمه” بدهد که ممکن است در مراحل بسیار شدید تمرین مورد نیاز باشد. با این شرایط سخت تمرین ، یک مولتی ویتامین / ماده معدنی برای پر کردن ریز مغذی های حیاتی بدن ضروری است ، به طوری که می تواند به درستی عمل کند و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و هرگونه کمبود ناشی از حذف وعده های غذایی را برطرف کند. استرس و سایر ناهنجاری هایی را که شما را از حالت عادی دور می کند ، برطرف کنید.

در صورت لزوم: یک مولتی ویتامین / مواد معدنی با کیفیت را به عنوان بهترین مکمل برای تمرینات کراس فیت در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما مصالح ساختمانی مناسب را برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره بعدی پیش رو دارد!

حتما بخوانید: اطلاعات جامع در مورد ورزشهای کراس فیت

برترین برنامه مکمل برای ورزشکاران کراس فیت

مکمل توصیه شده ساعت چند و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون ورزش
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین او 20-30 گرم قبل از تمرین ، 30-40 گرم پس از تمرین و برخی اوقات دیگر نمی توانید در یک وعده غذایی عمومی باشید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های حیاتی بیشتر در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “شارژ” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر دارد چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شد که روزانه 20 گرم کراتین را به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس “دوز نگهدارنده” را هفته ها بعد ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی در پایان چندین مطالعه دارد. این امر نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه می شود ، بلکه سیستم گوارش را نیز تسهیل می کند!

گاهی چند دقیقه پس از مصرف بتاآلانین احساس سوزش روی پوست وجود دارد. چه چیزی باعث این می شود؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث می شود آنها بطور تصادفی شلیک کرده و احساس خارش / سوزن سوزن شدن در شما ایجاد کنند. علت احتمالی دیگر (شاید علاوه بر واکنش عصبی) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد و در نتیجه قرمزی پوست ایجاد می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت ناپدید شوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها هنگام انجام تمرینات سخت در بیشتر روزهای هفته به کمی “بیمه” به شکل مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند. علاوه بر این ، رژیم متعادل شما همیشه می تواند به دلیل تغییر برنامه ها ، دوره های استرس زیاد در محل کار و / یا تغییر در زندگی و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی شما ، تأثیر منفی داشته باشد!

به عنوان یک ورزشکار کراس فیت ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست. چرا من به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی کمک می کند ، سایر بافت های حیاتی را که در حین ورزش تخلیه شده اند دوباره پر می کند و به روند بهبودی کلی بین تمرینات کمک می کند. او انجام می دهد. علاوه بر این ، پروتئین او پروتئینی است که سریع ذوب می شود و به بدن اجازه می دهد تا به سرعت شفا را شروع کند.

آیا مصرف مکمل های ZMA همان مصرف جداگانه منیزیم و روی است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود و محیط ایده آل را برای انجام وظیفه روی و منیزیم تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز به همان خوبی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله به صفحه بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ کیمیاگری به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید