تقویت می کند های تریپتوفان برای خواب – ایده ها بهزیستی همراه خود تعصبات مصرف شده ای


خواب ال تریپتوفان

اگر در به خواب جابجایی هر دو ماندن در خواب ضرر دارید، کدام ممکن است در نتیجه زمان ناکافی خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی تبدیل می شود، تنها نیستید. ضعیف خواب آرام مشکلی است کدام ممکن است ممکن است هر شخص خاص را با بیرون برای درمان سن را انتخاب کنید و انتخاب کنید به توضیحات مختلفی تحمل تاثیر قرار دهد. انواع {افرادی که} اجتناب کرده اند این ضرر مبارزه کردن می برند بیش اجتناب کرده اند آن چیزی است کدام ممکن است در نظر گرفته شده می کنید.

آمار خواب

بزرگسالان ۱۸ به همان اندازه ۶۴ ساله هر ساعت شب به ۷ به همان اندازه ۹ ساعت خواب خواستن دارند. بزرگسالان بالای ۶۵ سال به ۷-۸ ساعت زمان خواستن دارند. همراه خود این جاری، بیش اجتناب کرده اند خوب سوم بزرگسالان در آمریکا هر ساعت شب کمتر اجتناب کرده اند هفت ساعت می خوابند. همراه خود برای درمان این موضوع، شاید سوال کردن آور نباشد کدام ممکن است تقریباً نیمی اجتناب کرده اند آمریکایی ها می گویند سه به همان اندازه هفت روز در هفته دچار خواب آلودگی روزانه می شوند.

نتایج ناکافی خواب دائماً جمع شده تبدیل می شود کدام ممکن است ممکن است آسیب رسان باشد. مشکلات مختصر مدت ناشی اجتناب کرده اند کم خوابی عبارتند اجتناب کرده اند:

  • فقدان هوشیاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوانایی روانشناختی
  • خواب آلودگی بیش اجتناب کرده اند حد در کل روز
  • اختلال در در نظر گرفتن، پردازش را انتخاب کنید و انتخاب کنید حافظه
  • خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی عصبی
  • اختلال در قابلیت / احتمال دارد نمایندگی در ورزش های روزمره اقامت
  • افزایش احتمال تصادفات رانندگی

با این حال نتایج تمدید شده مدت محرومیت اجتناب کرده اند خواب شدید تر است. همراه خود تحویل داد زمان، خواب ناکافی ممکن است باعث مشکلات بهزیستی بی شماری شود، اجتناب کرده اند جمله:

  • {فشار خون بالا}
  • دیابتی
  • چین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چروک های اولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیاهی زیر توجه
  • کاهش خواستن جنسی
  • مشکلات وزنی
  • ناامیدی
  • کاهش انجام سیستم امنیت
  • حمله قلبی هر دو نارسایی قلبی
  • حمله مغزی

افرادی که بی خوابی هر دو ضرر در به خواب جابجایی دارند بالقوه است متوجه شوند کدام ممکن است این تقویت می کند به آنها {کمک می کند} به خواب بروند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بخوابند. تقویت می کند تریپتوفان برای خواب یکی اجتناب کرده اند تقویت می کند هایی است کدام ممکن است متنوع به آن است روی می آورند.

تقویت می کند تریپتوفان برای خواب

تریپتوفان خوب اسید آمینه محصول جانبی شده اجتناب کرده اند گیاه است کدام ممکن است پس اجتناب کرده اند متابولیزه شدن در هیکل، پیش ساز سروتونین، ملاتونین را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره است. به این توضیحات، اعتقاد بر اینجا است کدام ممکن است اجتناب کرده اند خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترتیب خواب حمایت می تدریجی.

تحقیق علاوه بر این آرم داده اند کدام ممکن است تقویت می کند تریپتوفان بالقوه است بر خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب تأثیر خوش بینانه بگذارد. این تحقیق ارتباط بین خوردن تا حد زیادی تریپتوفان، اندازه مدت خواب تمدید شده تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را آرم می دهد. تحقیق مرتبط آرم داده اند کدام ممکن است غذاهای غنی شده همراه خود تریپتوفان بالقوه است اجتناب کرده اند چرخه خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیداری مفید حمایت کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود علائم ناامیدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب مقابله تدریجی.

اگر در جستجوی خوب تقویت می کند تریپتوفان برای خواب هستید، همراه خود بازرسی انتخاب های زیر اجتناب کرده اند Pure Encapsulations، Lidtke، را انتخاب کنید و انتخاب کنید Source Naturals آغاز کنید.

ال-تریپتوفان – کپسولاسیون خالص

ال-تریپتوفان اجتناب کرده اند Pure Encapsulations خوب تقویت می کند ضد حساسیت، با بیرون گلوتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر GMO است کدام ممکن است ممکن است تواند به شما کمک کند استراحت، سلامت عاطفی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب آرام خوردن شود. این فرمول ممکن است توسط خوب بزرگ شده صرف تذکر اجتناب کرده اند جنسیت استفاده شود. همراه خود این جاری، ال-تریپتوفان بالقوه است به طور قابل توجهی برای دختران مفید باشد، از تحقیق آرم داده اند کدام ممکن است ال-تریپتوفان اجتناب کرده اند پردازش عاطفی مفید کمک می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیدگاه خوش بینانه را در دختران آسانسور می تدریجی، علاوه بر این اجتناب کرده اند خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی مفید حمایت می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحریک پذیری غیر رسمی در کل قاعدگی را کاهش می دهد. این تقویت می کند علاوه بر این شامل نیاسینامید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین B6 است کدام ممکن است اجتناب کرده اند قابلیت هیکل در متابولیسم تریپتوفان کمک می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضمانت می دهد کدام ممکن است مشتریان می توانند اجتناب کرده اند مزایای آن استفاده کنند.

پودر ال تریپتوفان ۵۰۰ میلی خوب و دنج – Lidtec

پودر L-Tryptophan 500 Mg Lidtke خوب تقویت می کند پودری غیر GMO قادر مطلق است کدام ممکن است خوردن ال-تریپتوفان را بین وعده های غذایی هر دو در گذشته اجتناب کرده اند خواب سرراست می تدریجی. پودر L-Tryptophan 500 Mg اجتناب کرده اند خوب ماده خالص همراه خود استاندارد برتر به تماس گرفتن TryptoGOLD استفاده می تدریجی کدام ممکن است اجتناب کرده اند طریق استراتژی تخمیر خالص ساخت تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند استانداردهای خلوص ماهر فراتر {می رود} را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است شناخته شده به عنوان مکملی برای حمایت اجتناب کرده اند خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی مفید، تمایل به غذا، رفتار را انتخاب کنید و انتخاب کنید عصبی بودن استفاده شود. انجام سیستم، خواب دستی.

کپسول L-Tryptophan 500 Mg – Source Naturals

در پایان، اگر در جستجوی حمایت اجتناب کرده اند خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی مفید، استراحت را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب هستید، کپسول های L-Tryptophan 500 Mg اجتناب کرده اند Source Naturals را توجه داشته باشید. کپسول های تأمین Naturals L-Tryptophan 500 Mg شامل ال-تریپتوفان را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهن هستند. آنها همراه خود هم به هیکل در ساخت ملاتونین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سروتونین کمک می کنند کدام ممکن است هر ۲ در پاسخ هیکل تأکید کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی موقعیت دارند. به این توضیحات، کپسول L-Tryptophan 500 Mg بالقوه است به تسکین نتایج بی خوابی خفیف، کاهش بافت ناامیدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حمایت اجتناب کرده اند انجام عمومی سیستم امنیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی کمک تدریجی.

تقویت می کند های تریپتوفان برای خواب کدام ممکن است به آنها متوسل می شوید چیست؟