تمام آنچه نیاز است بدانید!


در دوران بدوی، میوه تنها منبع غذایی بود، در حالی که هیچ چیز دیگری کشف نشده بود. تغذیه از میوه برای پایداری بسیار مهم است. رژیم میوه بسیار محدود کننده است. این شامل محصولات ضروری حیوانی، از جمله محصولات لبنی نمی شود. افرادی که این برنامه را دنبال می کنند رژیمی می خورند که عمدتاً از میوه های خام تشکیل شده است [۱].

رژیم غذایی اجازه می دهد تا در حد متوسط ​​از سبزیجات، آجیل، میوه های خشک و دانه ها استفاده شود. سایر منابع غذایی مانند حبوبات، غلات و گوشت محدود یا حذف شده اند. از هر گونه غذای آماده، از جمله میوه های پخته شده خودداری شود.

هیچ راه مشخص یا مشخصی برای شروع رژیم میوه وجود ندارد. برخی از افراد ترجیح می دهند به جای میوه چیده شده فقط میوه هایی را بخورند که روی زمین افتاده است [۲]. برخی دیگر ترجیح می دهند مصرف دانه ها را محدود نکنند [۳] زیرا آنها می توانند به گیاهان زنده تبدیل شوند.

پیروی از رژیم میوه گاهی اوقات نیاز به توجه دارد. برخی از افراد در معرض خطر سوء تغذیه هستند، بنابراین همیشه توصیه می شود که در مورد نیت خود به یک متخصص مراجعه کنید. از آنها راهنمایی بگیرید تا بفهمید چگونه می توانید نیازهای تغذیه ای خود را بدون به خطر انداختن سلامتی خود برآورده کنید.

مزایای بالقوه چیست؟

با مصرف متوسط، میوه می تواند بخش بسیار سالمی از یک رژیم غذایی باشد که تمام مواد مغذی را تامین می کند. برخی از فواید خوردن میوه عبارتند از:

میوه حاوی فیبر است. این به کاهش کلسترول کمک می کند و حرکات منظم روده را در انسان تشویق می کند. سیب، شاه توت، گلابی و تمشک انتخاب‌های عالی میوه‌هایی هستند که در رژیم غذایی بیش از حد فیبر مصرف شوند. [۴]

پرتقال، توت فرنگی و فلفل قرمز میوه هایی هستند که نیروگاه ویتامین C هستند. آنها به حفظ سلامت لثه ها و دندان ها کمک می کنند. ویتامین C سیستم پشتیبانی اولیه برای تقویت سیستم ایمنی است. [۵]

موز، طالبی، گواوا و انبه سرشار از پتاسیم هستند. این به حفظ فشار خون سالم و کنترل تعادل مایعات در بدن کمک می کند. [۶]

پرتقال و سایر میوه های استوایی مانند انبه نیز سرشار از فولات هستند. به بدن در تولید گلبول های قرمز کمک می کند. فولات همچنین به رشد سالم جنین کمک می کند. [۷]

آلو سیاه، انواع توت ها و آلو، میوه هایی هستند که برای آنتی اکسیدان مفید هستند. آنتی اکسیدان ها تولید رادیکال های آزاد را محدود می کنند و قادر به محافظت از پوست و مبارزه با بیماری ها هستند. [۸]

مواردی که نیاز به احتیاط دارد:

چندین ماده مغذی برای سلامت کلی ضروری هستند، اما به راحتی از یک رژیم غذایی مبتنی بر میوه در دسترس نیستند. به عنوان مثال میوه ها فاقد پروتئین، کلسیم، چربی، اسیدهای چرب امگا ۳، ویتامین های گروه B و … هستند و به دلیل محدودیت رژیم غذایی میوه ها، سوءتغذیه برای فردی که این نوع رژیم غذایی را دنبال می کند نگرانی قابل توجهی است. برخی افراد ممکن است متوجه شوند که بدنشان به حالت گرسنگی می رود. این بدان معنی است که وقتی بدن سعی می کند مواد مغذی شما را حفظ کند و انرژی را ذخیره کند، متابولیسم کند می شود. هدف شامل یک رژیم غذایی متعادل است [۹]به عنوان مثال مقداری دانه و سبزیجات و میوه داشته باشید تا از یک بسته مواد مغذی مطمئن شوید که شما را سالم و سیر نگه می دارد.

آماده شدن برای گذار به رژیم میوه:

اگر تحت تاثیر رژیم میوه ای هستید، توصیه می شود به آرامی ادامه دهید. به جای اینکه یکباره شروع کنید، یک انتخاب عاقلانه داشته باشید و یک انتقال تدریجی انجام دهید. از الگوی غذایی فعلی خود به رژیم غذایی میوه جابجا شوید به گونه ای که سلامت شما را به خطر نیندازد.

مطمئن شوید که شروع به ترک الکل کرده اید [۱۰]محصولات حیوانی [۱۱]، غلات، غذاهای فرآوری شده و کافئین در دوران گذار. اطمینان حاصل کنید که مقدار مناسبی از میوه های خام، آجیل، دانه ها و سبزیجات به کاسه رژیم غذایی شما اضافه شده است.

میوه‌خواران معمولاً آزادانه از چندین گروه میوه می‌خورند. می توانید با سه وعده غذایی در روز به یک برنامه پایبند باشید یا در طول روز چهار یا پنج وعده غذایی کوچکتر برای خود بسازید.

می‌توانید از میان گروه‌های میوه زیر انتخاب کنید و آن‌ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید:

میوه های ترش: پرتقال، گوجه فرنگی، گریپ فروت، آلو، انواع توت ها و کرن بری

میوه های زیر ترش: سیب، تمشک، زردآلو و گیلاس

میوه های چرب: زیتون، آووکادو و نارگیل

میوه های شیرین: خرما، موز، انجیر و انگور

میوه های نشاسته ای شامل کدو حلوایی، سیب زمینی شیرین، کاساوا، تارو، یام، ترب کوهی و غیره است.

خربزه در انواع مختلف

میوه های سبزیجات مانند خیار و پاپریکا

در صورت امکان می توانید میوه های ارگانیک را انتخاب کنید. و اگر می خواهید دوام بیشتری داشته باشند، آنها را به درستی ذخیره کنید!

شما همچنین باید آب بنوشید [۱۲]آب نارگیل یا آب میوه ۱۰۰ درصد در تمام روز.

با هر وعده غذایی در طول انتقال، می توانید سبزیجات و میوه ها را بخارپز یا خیس کنید تا زمانی که کاملاً خام شوند. همچنین باید میوه های چرب را در هر وعده غذایی خود بگنجانید و چربی های لازم را در اختیار بدن خود قرار دهید. همچنین منبع پروتئینی داشته باشید [۱۳]برای هر وعده غذایی مانند آجیل یا دانه ها. وعده های غذایی شما باید از سبزیجات خام یا کمی بخار پز شده باشد، مانند کرفس و سیب زمینی شیرین.

اطمینان حاصل کنید که مایعات زیادی مانند آب و آب میوه های طبیعی می نوشید. مهم نیست از چه نوع برنامه غذایی پیروی می کنید، بدن شما برای سالم بودن نیاز به حرکت دارد. برنامه رژیم غذایی میوه ای معمولا انرژی کافی برای ورزش را تامین نمی کند. اگر در حین رژیم میوه احساس کمبود انرژی می کنید، آن را به عنوان یک پرچم قرمز برای کمبودهای تغذیه ای در نظر بگیرید و به دنبال تغییرات باشید.

نکته پایانی:

خواه هدف کاهش وزن، افزایش سلامتی یا یک روش طبیعی زندگی باشد، مطمئن شوید که یک رژیم غذایی متعادل در بشقاب خود دارید. رژیم غذایی به طور مستقیم با بیماری، سلامت روان و خلق و خوی مرتبط است. بنابراین به آنچه می خورید توجه کنید. به دنبال موادی باشید که می تواند به سلامت مغز آسیب برساند. شما باید درک کنید که هر فرد یک خطر فردی مرتبط با غذا دارد. متخصصان می توانند تغییراتی را در رژیم غذایی متناسب با نیازهای مشتریان پیشنهاد دهند. غذاهای فوق‌العاده‌ای را که می‌توانند به کبد شما در دستیابی به فواید پاکسازی طبیعی کمک کنند، کاوش کنید.

رژیم میوه راهی برای درک اینکه غذا دارو است و چگونه می توانید شکاف های تغذیه ای را برای بهینه سازی فواید سلامتی به حاشیه ببرید!

مراجع و منابع:

ما تحقیقی را که شما تصمیم می گیرید انجام می دهیم،
عشق و نور
تیم اوراکل شفا

به تعداد فزاینده ما بپیوندید MeWe: اوراکل شفابخش
به ما هم بپیوندید توییتر | یوتیوب

دادخواست جهانی

لطفاً کمپین امضای جهانی ما را علیه واکسیناسیون اجباری امضا کنید. هدف از این کمپین امضا، ارائه ۵ میلیون امضا به هر رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر بهداشت و رئیس دولت در سراسر جهان است.
واکسن ها یک مشکل جهانی هستند و باید در سطح جهانی مورد توجه قرار گیرند.
اگر به عنوان یکی بایستیم، شانس نجات فرزندان آینده را داریم.

ما را بدون آگهی نگه دارید

Healing Oracle با حمایت خوانندگان امکان پذیر شده است. اگر پست‌ها و منابع را مفید می‌دانید، لطفاً برای حمایت از ما (بدون در نظر گرفتن مبلغ) کمک کنید تا بتوانیم به اطلاع رسانی و کمک به مردم در سراسر جهان ادامه دهیم. ما احساس می کنیم که این وظیفه مهمی است که با درمان جایگزین به کسانی که سلامت خود را تغییر داده اند یا به کسی که دوستش دارید، صدای خود را بدهید. از اینکه از کار ما قدردانی می کنید و به ادامه آن کمک می کنید سپاسگزاریم.

اهدا کنید. اگر می‌خواهید به وقت و تلاش ما کمک مالی کنید، لطفاً از کادر “کمک مالی” در بالا سمت راست استفاده کنید (بر روی دسکتاپ)یا جعبه اهدای زیر (در موبایل)