تمریناتی برای چاقی پا پاهای باریک و زیبا


پاهای باریک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی روی زیبایی بدن دارد. مخصوصا زیبایی بدن زن. بسیاری از مردم به دنبال راه هایی هستند تا پاهای خود را چاق و زیبا کنند. به طور خاص ، رانها بیشتر از هر ناحیه دیگری بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارند. ورزش برای چاقی پا توصیه می شود. در اینجا ، ما یک روش مبتنی بر ورزش برای افزایش چربی پا را معرفی می کنیم.

ورزش برای پاهای چاق

در دنیای امروز که فناوری و علم بسیار پیشرفت کرده است ، ممکن است راه های زیادی برای درمان چاقی وجود داشته باشد. اما همیشه راهی پیدا کنید که بادوام و بی ضرر باشد. داشتن پاهای زیبا و خوش تیپ بسیار مهم است.

این به این دلیل است که بسیاری از روش های معرفی شده برای پر کردن ران ممکن است ناسالم بوده یا دوام زیادی نداشته باشند. اکنون ، به کمک این تمرینات و ورزش ها ، می خواهم چند تمرین را به شما معرفی کنم که پاهای شما را پر می کند تا بتوانید پاهای زیبا و زرق و برق دار داشته باشید.

• اسکوات پایین تنه

اسکوات پایین بدن به عنوان تمرینی برای چاقی پا

یکی از ورزش هایی که می توانید با پاهای زیبا و باریک انجام دهید ، اسکوات قسمت پایین بدن است. این حرکت به طور مستقیم بر عضلات ساق پا تأثیر می گذارد و بر عضلات ساق تأثیر می گذارد. اسکوات عضلات چهار سر ران و تنه و ماهیچه های ساق پا را کار می کند و با کمک این تمرین می توانید پاهای زیبا و پرپشتی داشته باشید.

این تمرین نیاز دارد که پاها به اندازه عرض شانه از هم فاصله داشته باشند و کمر و پشت شما کاملاً صاف باشد. حالا بهتر است زانوها را خم کرده و پایین بیایید. وقتی زانوها را خم می کنید ، مراقب باشید که کمرتان را به هیچ عنوان خم نکنید و باید کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که در حالت اسکوات ، زانوهای شما اصلاً نباید از انگشتان پای پاتون بیرون بیاید. اگر موقعیت بدن شما درست است می توانید چندین بار پشت سر هم این تمرین را انجام دهید. هر فرود باید قبل از بازگشت به آلتون چند ثانیه مکث کند.

• حرکت را راه اندازی کنید

حرکت دیگری که می تواند به شما در ساختن پاهای چاق و زیبا کمک کند ، حرکت پرتاب است. این تمرین به تقویت ماهیچه های پاها و حفظ تعادل بدن کمک می کند. حرکت شلیک ایجاب می کند که بدن خود را در یک جهت بچرخانید و کاملاً راست بایستید.

حالا با پای راست خود قدم بزرگی بردارید. پای چپ شما باید سر جایش باشد و فقط پای راست شما جلو بیاید. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی انگشتان پای پاتون نباشد.

زانوي چپتون نيز بايد نزديك به زمين باشد ، اما زمين را لمس نكند. در پایان این تمرین ، شما باید این حالت را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و سپس به حالت اولیه بازگردید. برای هر پا می توانید 10 حرکت شلیک انجام دهید.

ورزش برای چربی ران

ورزش برای چربی ران

در قسمت قبل ، یک سری تمرینات برای چاقی پا را معرفی کردیم. ورزش ممکن است تأثیر فوری بر سیری ساق پا نداشته باشد ، اما اگر آن را به بخشی سالم از زندگی خود تبدیل کرده و به طور منظم انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که باریک ترین و زیباترین پاها را خواهید داشت.

زیرا ورزش واقعاً بدن شما را تغییر می دهد. اکنون ، در این قسمت ، می خواهم یک سری تمرینات پر کننده پا را به شما معرفی کنم که می توانید با استفاده از آنها رانهای پاتون خود را در فرم خوب و زیبا قرار دهید.

به طور کلی پرکردن و فرم دادن به ران ها برای خانم ها بسیار مهم است و در هر لباسی جذاب و زیبا به نظر می رسند. اکنون بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ معرفی این راهپیمایی بروید.

• انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل به اسکوات برای چربی پا اشاره کردم و گفتم این تمرین برای پرکردن پاهای شما مثر است. اسکوات انواع مختلفی دارد و خوب است بدانید که همه آنها برای پرکردن ران ها و فرم دادن به پاها مفید هستند. تمرینات اسکوات جام را انجام دهید تا رانهای پاتون شما خوش فرم و زیبا شوند.

این تمرین شبیه اسکوات است که قبلاً ذکر کردم ، با این تفاوت که برای این تمرین باید پاهای خود را کمی بیشتر از شانه باز کنید. این باعث می شود چهار نفر شما بیشتر درگیر شوند. نکات تمرین اسکوات را فراموش نکنید. اوه ، و اگر می خواهید شدت تمرین خود را افزایش دهید ، می توانید اسکات را با دمبل در دست خود انجام دهید.

• تخته های گردان

یکی دیگر از تمرینات بسیار م forثر برای چاقی ران ، حرکت چرخشی است. این تمرین باید در حالت پلانک انجام شود. ساعد شما باید کاملاً صاف روی زمین باشد ، طوری که تمام بدن شما در یک جهت قرار داشته باشد و نوک انگشتان و ساعد شما زمین را لمس کنند تا وزن کل بدن شما تحمل شود.

حالا دست چپ خود را از زمین بلند کرده و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، دست خود را کاملاً مستقیم بالا بیاورید. این حالت را برای چند ثانیه حفظ کنید. حالا دستان خود را در حالی که تمام بدن خود را می چرخانید به حالت اولیه برگردانید و این کار را برای دست و کنار بدن خود انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که این تمرین مستلزم آن است که بدن و کمر شما کاملاً در یک خط مستقیم قرار داشته باشد ، زانوها نباید به هیچ عنوان خم شوند و یا زمین را لمس کنند و به طور کلی شکم شما باید کاملاً منقبض شود. این تمرین را به درستی انجام دهید.

• پل تک لگن

پل تک لگن

باسن تنها یک ورزش برای باسن خوش فرم و همچنین چاقی پا است. به عبارت دیگر ، این تمرین با یک تیر دو سر مشخص می شود. این تمرین باید با پشت کاملاً صاف روی زمین و دست ها در کنار بدن انجام شود. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

اکنون ، با قدرت یک پا و بالاتنه ، یک پا را کاملاً دراز کرده و آن را به جلو بلند کنید. شما هنوز هم باید این کار را با قدرت پاها و شکم با خم شدن پاها انجام دهید. این تمرین پاهای شما را پر و فرم می دهد.

• آتش به طرف

به مهمانی اخراج شد

یکی دیگر از تمرینات برای پر کردن پاها ، شلیک جانبی است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا چاق و در فرم خوب بماند. برای انجام این تمرین ، باید صاف بایستید ، دستان خود را روی قفسه سینه و بالاتنه خود را در یک خط کاملا مستقیم قرار دهید. حالا پای راست خود را تا آنجا که ممکن است به سمت راست بیاورید.

پت باید مستقیم باشد و زانوهای شما به هیچ عنوان خم نشوند. زانوی چپ شما اکنون باید زاویه 90 درجه داشته باشد و باید کل وزن بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از نوک انگشت بیرون بیاید و باید با حفظ تعادل انجام شود.

در این حالت چند ثانیه مکث کنید ، سپس به حالت اولتون برگردید و همین کار را در طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

فیلم تمرین برای پاهای چاق

تا به حال ، ما یک سری تمرینات مفید و م forثر برای چاقی پا را معرفی کرده ایم. می توانید از آن به روش های مختلف به عنوان تمرینی برای چاقی پا استفاده کنید و پاهایی زیبا داشته باشید. با این حال ، هشدار این است که تمرین باید به درستی انجام شود.

اگر مبتدی هستید ، توصیه می کنیم از طریق فیلم تمرین چاقی پا کمک بگیرید. به هر حال ، هر چقدر هم که نظریه این ورزش ها را به خوبی توضیح دهیم ، باز هم می توان در برخی نقاط اشتباه کرد.
به یاد داشته باشید ، انجام ورزش اشتباه قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند و ممکن است دیگر هرگز نتوانید آن را انجام دهید.

بنابراین ، اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، توصیه می کنیم فیلم آموزشی را تماشا کرده و به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. فیلم آموزشی به نکات مهم و قابل توجهی اشاره می کند و حتی اگر از ورزش و تمرینات ورزشی آگاهی قبلی ندارید ، می توانید این فیلم را تماشا کرده و یک تمرین عالی داشته باشید.

خلاصه

در این قسمت مجموعه ای از تمرینات برای پر کردن پاها را معرفی کردیم. اکثر افرادی که بدن لاغری دارند می خواهند پاهای آنها چاق و لاغر باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی نسبت به این موضوع دارند.

در این بخش ، ما مجموعه ای از تمرینات را معرفی کرده ایم که به شما کمک می کند عضلات ساق خود را پر کرده و بسازید تا بتوانید پاهای زیبا و زرق و برق دار با آنها داشته باشید.
به یاد داشته باشید که این تمرینات و ورزش ها باید با دقت و دقت انجام شوند. اگر مبتدی هستید و نمی توانید با مرور نظریه به درستی ورزش کنید ، بهتر است تمرین و ورزش را به درستی با کمک یک فیلم آموزشی امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید