حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی


انتخاب و ذخیره سازی

غذای تازه در تمام طول سال در بازارها موجود است. تاپ های برگ دار ترد و ملایم را انتخاب کنید. از برگهای زرد و سفت و بی رنگ خودداری کنید.

سبزیجات را در کیسه پلاستیکی در یخچال نگهداری کنید. 3-4 روز تازه می ماند.

روش های پخت و سرو

غذای تازه را در آب سرد سرد بشویید. برگهای زرد یا هرگونه تغییر رنگی را دور بریزید. انتهای پایینی سخت را بردارید. برگها را با چاقو خرد کنید.

اندوی فرفری به طور گسترده ای در فروشگاه ها به عنوان “سرخ کردن” رنگ پریده موجود است. سفید کردن تلخی برگ ها را از بین می برد و طعم آنها را بهبود می بخشد. سفید کردن با مسدود کردن نور خورشید انجام می شود. برای دستیابی به این هدف ، کشاورزان محصولات 2-4 هفته را با سبدهای معکوس یا بشقاب های پلاستیکی به مدت 2-4 هفته می پوشانند.

قبل از استفاده آنها را کاملاً در آب سرد بشویید. انتهای ساقه را با چاقوی تیز کوتاه کنید.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • Frisée به ویژه در فرانسوی مورد علاقه موجود است سالاد لیونزبه

  • اسکارول در سالاد ، سوپ (سوپ لوبیا اسکارول) و دستور پخت استفاده می شود.

  • Witloof به صورت خام در سالاد یا سرخ شده استفاده می شود و به عنوان سبزیجات سرو می شود.

مشخصات امنیتی

Endive به طور گسترده در سراسر اروپا و در برخی از ایالات ایالات متحده مصرف می شود. اگرچه این سبزی برگ سبز حاوی غلظت بالایی از گلیکوزیدهای تلخ و اینولین است ، اما در صورت استفاده متعادل تا کنون هیچ عارضه جانبی شناخته شده ای گزارش نشده است.(سلب مسئولیت پزشکی).

≻≻-بیشتر بخوانید حقایق تغذیه سبز کاسنی

≻≻-بازگشت به سبزیجات از جانب پایندهبه برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با توضیحات کامل در مورد حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی به اینجا مراجعه کنید.

≻≻-بازگشت به سایت اینترنتی.

منابع اضافی:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. Hemträdgårdsserie- بخش کشاورزی آرکانزاس- pdf.



دیدگاهتان را بنویسید