رژیم چاقی سریع با برنامه غذایی مناسب


قبل از گرفتن هر نوع رژیم چاقی ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ابتدا باید دلیل اضافه وزن خود را بدانیم و سپس باید رژیم های چاقی م effectiveثر و کارآمد را با تشخیص درست جستجو کنیم. در ادامه ، اضافه وزن را به مدت یک هفته برای شما عزیزان برداشته ایم. امیدواریم با استفاده از این رژیم چربی سریع بتوانید به سرعت در هفته یک کیلوگرم وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیده اید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم ها یکی از مهم ترین و سالم ترین روش ها هستند. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در طول روز مصرف کنید تا میزان کالری که بدن روزانه می سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر کیلوگرم وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز به مقدار مناسبی از چربی روزانه نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادت های غذایی را برای 3 وعده در روز فراموش کنید و در عوض 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. با مطالعه رژیم غذایی سریع چاقی در هفت روز ، تا انتها با ما باشید.

انواع غذاها برای چاقی سریع

برنامه رژیم غذایی سریع چاقی در هفت روز

در این مقاله ، ما رژیم غذایی کامل و جامع هفت روزه چاقی سریع را به طور مفصل برای شما تهیه کرده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما آسان باشد و بتوانید به راحتی چند پوند با آن وزن اضافه کنید.

رژیم چربی سریع

اولین روز

در اولین روز رژیم چاقی سریع چربی ، نصف فنجان جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان کامل و کمی دارچین بخورید. به و برای یک میان وعده ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک میوه بزرگ ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موزارلا و برای ناهار ، 2 فنجان کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز بخورید. برای میان وعده عصرانه خود ، یک قسمت ماست کم چرب ، یک قسمت پنیر کم چرب محلی ، یک قسمت کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری پودر سبوس کامل و یک قاشق غذاخوری عسل و برای شام 20 گرم ماهی آزاد ، یک عدد بخورید سیب زمینی بزرگ ، یک قسمت کامل نخود فرنگی و یک فنجان دوغ با نمک کم. در آخرین وعده غذایی که بعد از شام خورده می شود ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل را ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم چاقی برای افراد لاغر سریع

روز دوم

در روز دوم رژیم چربی سریع برای صبحانه 4 کیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و برای یک میان وعده ساندویچ بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز کامل و دو عدد یک لیوان کامل بدون چربی بنوشید شیر. برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ بدون نمک میل کنید. حالا برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر میوه ای باشد و دو قاشق غذاخوری دانه کتان را مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک قسمت کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

برخی را رز کنید

برنامه افزایش وزن صبح روز سوم ، برای صبحانه ، 2 کیک گندم یا جو با پودینگ و برای میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار می توانید ساندویچ تن و پنیر را با گلابی بخورید. می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو برش نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورق پنیر چدار ، سس مایونز بدون چربی با سالاد یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده سریع چاقی ، می توانید عصرها یک لیوان شیر بدون چربی میل کنید با دو میوه بزرگ و برای شام می توانید یک کاسه سوپ مرغ میل کنید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ خوب است.

رژیم چربی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در روز چهارم رژیم غذایی برای افزایش سریع وزن ، املت سبزیجات که 2 تخم مرغ را با نصف فنجان پنیر بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات را با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان شیر کم چرب ترکیب می کند. و یک پرتقال بخورید و مقدار زیادی ماهی تن ، 2 فنجان کامل برنج قهوه ای ، مقداری سس و یک گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. ساندویچ بوقلمون و پنیر بدون چربی را با یک دسته انگور قرمز برای ناهار سرو کنید. برای یک میان وعده ، یک لیوان شیر با دو قسمت کامل میوه یخ زده و برای شام 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان کامل پوست برنج با لوبیا و بعد از شام مخلوطی از پودر پروتئین سویا با شیر. با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان پر از بلوبری یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ ، همبرگر برای ناهار و پنیر برای یک لیوان شیر بدون چربی. با دو میوه بزرگ برای شام ، همبرگر با یک لیوان دوغ بدون نمک و برای پایان زیبا شب ، پروتئین با تعداد زیادی میوه سرو کنید.

پروتئین در رژیم های چربی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک کامل ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، با یک وعده زغال اخته تازه ، برای میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک قسمت کامل از غلات پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی با موز و کمی دارچین ، برای ناهار 2 فنجان ماکارونی با دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و مقداری سالاد اسفناج ، برای یک میان وعده یک فنجان گربه ماهی با نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 وعده کامل از سبزیجات پخته به همراه یک سیب زمینی بزرگ و در پایان شب می توانید یک پروتئین زیبا بخورید.

هفتمین روز و آخرین روز رژیم غذایی برای چاقی سریع

برای صبحانه ، ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، فلفل ، پنیر موزارلا با 4 تورتیلا گندم و یک انگور بزرگ ، برای یک میان وعده ترکیبی از دو فنجان سبوس با 2 لیوان شیر بدون چربی ، مقداری دارچین و یک قسمت دوم کشمش ، برای ناهار 2 برش نان با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، سالاد و خردل ، سبزیجات آب پز ، یک لیوان دوغ بدون نمک ، 3 ساندویچ بادام زمینی با موز برای میان وعده و یک قسمت کامل از سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم ماهی تن برای شام ، یک قسمت ماکارونی ، یک فنجان سس ، بروکلی بخارپز ، دوغ کم نمک و یک شیک پروتئینی بعد از شام.

منبع: عصبانی

برچسب ها:
رژیم چاقی

دیدگاهتان را بنویسید