رژیم کتو دوباره چگونه بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم کتو باز می گردید؟


چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم کتو به آن بازگردیم؟

متأسفانه ، بسیاری می گویند نمی توانند از تقلب خود خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! بیایید به رژیم کتو برگردیم

پس از تحقیق و گفتگو ، مشخص می شود که این افراد روز بعد از چیت چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از روز شما ، چون بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. به همین دلیل است که نباید چربی مصرف کنید تا آن گلیکوژن از بدن خارج شود.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم غذایی خود به رژیم کتو برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیلی که نمی توانید از شر خود بیرون بیایید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم متناوب روزه داری در مقابل رژیم کتو 01 - چگونه می توانم بعد از شکستن رژیم کتو به آن بازگردم؟

چرا بحث درباره حذف کامل چربی در روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. به این افراد گفته شد وقتی برنامه ریزی کردید. به طوری که میزان کالری دریافتی شما بیشتر از برنامه ریزی شما نباشد. و در هر صورت ، هنگام تهیه یوزپلنگ ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با غذای یوزپلنگ خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید میزان مصرف چربی خود را کاهش داده و میزان کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از طرف دیگر ، اگر مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین که به دلیل روزه داری (خواب شما) کاهش یافته است ، مجدداً کتودیت شما را افزایش می دهد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود داشتید برمی گرداند. و این چرخه می تواند چندین روز طول بکشد و ممکن است نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توانم بعد از شکستن رژیم کتو به آن بازگردم؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع ، بدن شما گرسنه می شود و باعث گرسنگی کاذب و دوباره ایجاد چربی می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش پیشنهادی برای روز بعد از چیت به عنوان جایگزینی برای روش خطای معمول (حذف کامل چربی):

1. تمرینات قدرتی کامل بدن (بهترین کاری که می توانید در روز بعد انجام دهید تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، به این معنی که ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شده است. و شما هم تقلب می کنید و هم تقلب در از آن برای عضله سازی استفاده کنید.)

این روش در رژیم چرخه ای کربوهیدرات ها نیز استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در این دو روز تمرینات قدرتی سنگین انجام می دهند ، تا عضله بسازند و چربی سوزی را در پنج روز آینده شروع کنند).

2. روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد جشن دارید. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً برعکس افرادی است که تقلب در چربی را در روز بعد به صفر می رسانند. روزه داری سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را بالا می برند و در واقع دوباره تقلب می کنند و بدترین فرد هستند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1،599x400 - چگونه می توانم رژیم کتو را پس از شکستن دوباره شروع کنم؟

راههای تسریع در تقلب

– مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از چیت به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

هنگامی که بدن شما به طور کامل با کتو سازگار است ، می توانید مقدار کمی از چربی روزانه خود را کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی شما دارد و می تواند به جای چربی مصرفی ، از مقداری چربی بدن شما استفاده کند. و به همین دلیل ، شما می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
با این حال ، هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین باعث می شود دسترسی بدن به ذخایر چربی به طور کامل بسته شود و این سطح بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی ها استفاده کرده و کتون بسازد.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم یعنی 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی ، و وقتی فردای چیت می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ متعهد به پروتئین و کربوهیدرات ها هستید ، که انسولین را تحریک می کنند ، و هنگامی که سطح انسولین خون شما بالا است ، به بدن شما اجازه نمی دهد چربی را از رژیم کتو بازیابی کند ، و در عین حال باعث می شود بدن شما دسترسی نداشته باشد. به غذا و کالری کمی دارید مصرف کنید و سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری برمی گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط با رژیم متعادل کتوژنیک یا شادمانی می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید