طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر رویا خادمیان


تهیه پنکیک بلغور جو دوسر 1280x720 1 - طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر

طرز تهیه پنکیک پرک جو

اگر طعم جدیدی از صبحانه می خواهید ، دستور امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا سریع و آسان تهیه می شوند و طعم مطبوعی دارند. پنکیک تازه نیز گزینه مناسبی برای افرادی است که رژیم می گیرند. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا مدت بیشتری سیر بمانید. پنکیک بلغور جو دوسر علاوه بر طعم فوق العاده ، خواص فوق العاده ای نیز دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر ، خوردن بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید طرز تهیه پنکیک پرک جو را زودتر بیاموزیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک پوسته جو

  • آرد: 2 پیمانه
  • دانه های پوست کنده: 2 پیمانه
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • جوش شیرین: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک پرک جو

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پرک غلات ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود ؛
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید ؛
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • مقداری دانه پوسته پوسته شده را به مواد اضافه کرده و هم بزنید.
  • تابه را گرم کرده و سرخ کنید ؛
  • پنکیک ها را داخل تابه بریزید ؛
  • هنگامی که گوشه های خوشه ها حباب می زنند ، آنها را بچرخانید تا طرف دیگر آن نیز جوشانده شود.
  • پنکیک ها را در یک کاسه بریزید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • یک وعده غذایی خوب.

اطلاعات تغذیه ای در مورد دانه های جو

کل پنکیک خوشمزه حاوی 1750 کالری است که اگر بر 10 تقسیم شود ، هر نفر یک دهم این مقدار را دریافت می کند. اطلاعات زیر مربوط به یک تکه (یک دهم) این پنکیک است:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید