غذای بدی که برای کاهش وزن مفید است


برنج
برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

نمره سیب زمینی در بالای شاخص اشباع قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشید. اما پخته شده ، با یک غذای سالم مانند بروکلی بو داده ، گزینه خوب دیگری است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

بررسی افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین دارند (غذاهایی که قند خون شما را به مدت طولانی بالا می برد) نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، ممکن است شرکت کنندگان هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی غلات کامل بخورید. هرچه بیشتر ماکارونی را استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما برای کاهش وزن لازم نیست آنها را رها کنید. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد زنانی که یک وعده آجیل دو بار یا بیشتر در هفته مصرف می کنند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که می تواند به شما در کاهش وزن و محافظت از سلامت استخوان ها با گنجاندن محصولات لبنی کم کلسیم و پتاسیم بالا در رژیم غذایی کم چرب کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن نمی شود. در حقیقت ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند احساس گرسنگی کمتری در شما ایجاد کند و کالری بیشتری بسوزاند. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. حتی می توانید با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و حتی اگر برنج سفید این فواید را نداشته باشد ، با مصرف مقدار معقول و محدود ، می توانید بدون نگرانی برای افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار تلخ و کم مصرف کنید. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین به احتمال زیاد زیاد غذا نخورید به شرطی که با روغن و نمک کمتری تهیه شود.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان معتقدند ممکن است اینطور باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که مکانیسم چیست ، اما ممکن است به این دلیل باشد که مقدار زیادی شیر به سرعت شما را سیر می کند و از پرخوری در جاهای دیگر جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید