ماهی تیلاپیا حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی


خریداری کردن

ماهی تیلاپیا در تمام طول سال در دسترس است. بسیاری از محدوده آن در حال حاضر بزرگ شده است. ماهی های کوچک به صورت کامل فروخته می شوند ، در حالی که ماهی های تیلاپیا بزرگتر به صورت فیله پخته می شوند. یک ماهی 1.5 پوند برای دو نفر سرو می شود.

تیلاپیا به صورت تازه ، یخ زده ، فیله شده و غیره به فروش می رسد. می توانید ماهی کامل یا فیله بخرید.

تیلاپیا با کیفیت بالا را از فروشندگان واقعی خریداری کنید. سعی کنید ماهی تیلاپیا یا فیله ای را که از ضخیم ترین قسمت ماهی بریده شده بخرید. ماهی تیلاپیای صید شده سبکتر از انواع کشت شده است. انواع وحشی نیز مغذی هستند و سموم کمتری نسبت به کشت دارند.

از ماهی تیلاپیا با بوی قوی ماهی پرهیز کنید. ماهی تیلاپیا به سرعت از بین می رود ، بنابراین همیشه در قسمت فریزر یخچال خانه نگهداری کنید.

آماده سازی

کل ماهی تیلاپیا به کمی آماده سازی نیاز دارد. فقط باله ها را برش دهید ، پوست بگیرید ، قبل از پخت داخل آن را جدا کنید. تیلاپیا به طعم خوشمزه ای پر شده و پخته می شود ، کبابی (کبابی) یا کبابی می شود.

هنگام تهیه منوهای مختلف خوشمزه ، ماهی تیلاپیا را می توان سرخ کرد ، پخت ، سرخ کرد ، با فویل پخت و کباب کرد.

فقط مطمئن شوید که تا زمانی که گوشت مات نشده و به راحتی می توان آن را جدا کرد ، پخته شده است.

در اینجا برخی از ایده های خدمت رسانی وجود دارد:

  • فیله های تیلاپیا را می توان به آرامی با آرد ذرت یا تخم مرغ و آرد سوخاری یا خمیر پوشانده و سپس سرخ کرد.

  • از فیله ماهی تیلاپیا با پنیر پارمزان با سبزیجات بو داده لذت ببرید.

مشخصات امنیتی

ماهی تیلاپیا یکی از بهترین مزارع پرورش ماهی است. در بسیاری از کشورهای آسیایی در رودخانه های آلوده کشت می شود که در آن آب مدفوع ماهی ، غذای پوسیده ماهی و بقایای آفت کش ها و داروهای دامپزشکی و سایر آلاینده هایی که قبلاً در آب بد عرضه شده به کشاورزان مخلوط شده بودند ، رشد می کند.

ماهی تیلاپیا سطح جیوه کمی دارد. 0.013 ppm حداکثر حد قابل قبول WHO برای جیوه در غذا 0.5 میلی گرم در کیلوگرم ماهی است. در نتیجه ، دستورالعمل های نهایی FDA ایالات متحده برای میزان ماهی مورد انتظار و همچنین مادران شیرده ، همراه با لیست گزینه های جایگزین خاص که ایمن هستند یا باید از آنها اجتناب کرد ، مصرف ماهی خاکوریا را در زیر قرار دهید. بهترین دسته را انتخاب کنید. با این معیار ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته مصرف کنند. (سلب مسئولیت پزشکی). سلب مسئولیت پزشکی)

همچنین بخوانید ≻≻-

≺≺ ماهی قزل آلا بروک حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی

≺≺ نوعی ماهی پهن بزرگ حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی

≺≺ ساردین حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی

≺≺ بازگشت به غذای دریایی از جانب حقایق و مزایای سلامتی برای صنعت ماهیگیری تیلاپیابه

خواندن بیشتر (پیوندها در پنجره جدید باز می شوند):

  1. FAO-Oreochromis niloticus.

  2. بارداری و ماهی

  3. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: سهم مهمی



دیدگاهتان را بنویسید