مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران تازه کار || مکمل برای آماتورها


مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی / مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی / مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیان

آماده شوید ، یک پایگاه عالی از مکمل های ضروری مورد نیاز برای افزایش انرژی و بازسازی ماهیچه ها بسازید ، سپس نیازهای خود را در حال حرکت برآورده کنید. به طور کلی ، افراد به همان اندازه مشتاق شروع تمرین هستند و به همان اندازه بی حوصله هستند. آنها به دنبال نتایجی هستند که می خواهند و می خواهند همین الان به آنها برسند. این طرز فکر معمولاً منجر به کشف می شود. مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیانتعداد زیادی از آنها وجود دارد. انتخاب تعداد زیادی از محصولات با تعداد زیادی از متخصصان یا سخنگویان که ادعا می کنند بهترین محصولات را دارند انتخاب کمی گیج کننده و گیج کننده است. مصرف مکمل های بدنسازی ایجاد کردن. متأسفانه ، بیشتر مکمل ها به اندازه بطری های نئون رنگی که دارند ارزشمند نیستند. مکمل های دیگر ممکن است کار کنند ، اما لزوما برای مبتدیان نیستند. از نظر ما ، مبتدیان باید به ترتیب اهمیت خود را بر سه چیز متمرکز کنند.

  1. سخت تمرین کن
  2. یک برنامه تمرینی خوب را متناسب با اهداف خود دنبال کنید
  3. رژیم غذایی خود را برای حفظ تعادل تغذیه مناسب تنظیم کنید و از مکمل ها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.

هنگام صحبت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیانتوصیه می شود از مکمل هایی استفاده کنید که از نظر اثربخشی و ایمنی از نظر علمی پشتیبانی می شوند. با این حساب ، در اینجا بهترین مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران تازه کار آمده است.

مصرف مکمل های بدنسازی

مصرف مکمل های بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی

به نظر می رسد تعداد بی نهایت مکمل های مختلف ورزشی در دنیای تناسب اندام وجود دارد. با وجود انواع مکمل ها ، دانستن اینکه کدام یک را باید مصرف کنید بسیار گیج کننده است! نکته این است که شما نیازی به تک تک مکمل های انبار خود ندارید. مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیان و ورزشکاران جوان بر اساس اهداف تناسب اندام ، شیوه زندگی و رژیم غذایی مناسب است. با این وجود ، ما هنوز در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم اطلاعات مورد نیاز در مورد مکمل های محبوب را دریافت کنید ، مانند اینکه آیا آنها برای کاهش وزن یا عضله سازی مفید هستند ، چه موقع آنها را مصرف کنید و آیا به آنها نیاز دارید. به راهنمای مبتدیان ما برای این مکمل ها هر آنچه را که باید در مورد این مکمل های ورزشی محبوب و سرمایه گذاری آنها بدانید ارائه می دهد!

پروتئین

هنگام صحبت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی به هر حال ، هیچ یک از آنها توجه چندانی به افزودن پروتئین به رژیم غذایی خود ندارند. مطالعات مختلفی در مورد چگونگی بهبود اندازه و قدرت عضلات در برنامه های کوتاه مدت تمرینات مقاومتی وجود دارد. به نظر من ، همه چیز در چند نقطه خلاصه می شود.

  1. پروتئین بیش از حد می تواند منجر به بهبود بیشتر در اندازه و قدرت عضلات شود
  2. برای تحریک ، درست قبل ، در حین و یا بعد از ورزش از منبع پروتئینی که سریع هضم می شود ، استفاده کنید. سنتز پروتئین فرایند کمک ریکاوری عضلات ترویج
  3. رژیم غذایی سرشار از پروتئین می تواند به کاهش چربی کمک کند ، با فرض اینکه کبد و کلیه های شما سالم هستند و غذاهای کم چرب نمی خورید.
  4. هر تحقیقاتی که در زمینه انجام می دهید مصرف مکمل های بدنسازی برای مبتدیان نشان داده شده است افرادی که بیشتر تمرین می کنند ، هنگام مصرف مکمل پروتئین احساس بهتری دارند.

مطالب زیر را حتما بخوانید: بهترین مکمل ها برای افزایش حجم ماهیچه ها

در اینجا مواردی است که باید در نظر بگیرید:

  • مکمل های پروتئینی او به سرعت هضم می شوند ، وارد جریان خون می شوند و به سرعت “کار” می کنند. پروتئین کازئین سریعتر هضم می شود و با گذشت زمان اثر آزادسازی دارد. ممکن است پروتئین وی در حین تمرین انتخاب بهتری باشد ، اما اگر زمان آشپزی ندارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، ممکن است کازئین در طول روز انتخاب بهتری باشد.
  • مطالعات نشان داده است که مصرف مکمل پروتئینی قبل از ورزش ممکن است کمی بهتر از مصرف بعد از ورزش باشد. ممکن است بخواهید قبل از تمرین ، حال و هوای شیکی داشته باشید و در حین تمرین شروع به نوشیدن کنید و به نوشیدن ادامه دهید.
  • مکمل های پروتئینی جایگزین منبع پروتئین با کیفیت بالا در غذا نیستند. منابع غذایی حاوی انواع مواد معدنی ضروری برای سلامتی هستند و در مکمل ها یافت نمی شوند.

زمان مصرف مکمل های پروتئینی بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی

بهترین زمان برای خوردن شیک پروتئینی 30-40 دقیقه قبل از تمرین با وزنه است. این باعث تغذیه اضافی ماهیچه ها می شود. توصیه می شود مقداری پروتئین را با آب مخلوط کنید. ورزش پنجره متابولیک را می بندد ، بنابراین 30-30 گرم پروتئین و سایر کربوهیدرات ها بخورید. همچنین می توانید بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب و بین وعده های اصلی خود پروتئین بخورید. این باعث کاهش کاتابولیسم عضلات و کاهش گرسنگی می شود. اگر هدف تمرینی شما عضله سازی و کاهش چربی است و اگر به مکمل بدنسازی نیاز دارید ، پودر پروتئین را در نظر بگیرید! پیگیری میزان مصرف درشت مغذی ها به شما می گوید که چه زمانی به کمک پودر پروتئین نیاز دارید. 😉

به آن نیاز دارید؟ مصرف مکمل پروتئین به شدت توصیه می شود زیرا به شما کمک می کند تا به سطح پروتئین برسید و به طور موثر عضله سازی کنید.

وقتی افراد قبل و بعد از ورزش پروتئین ، کراتین و گلوکز مصرف می کردند ، حجم ماهیچه ها پس از 10 هفته ورزش 80 درصد و قدرت حدود 30 درصد افزایش می یافت. این مطالعه افرادی را که صبح و عصر یک مکمل مصرف می کردند مقایسه کرد. آنها همچنین چربی سوزی را تجربه کردند ، اما گروه دیگر هیچ سودی نداشتند!


دیدگاهتان را بنویسید