ناموفوبیا: چی؟ – تغذیه دقیق


ما تمام دلایلی را که به آن نیاز دارید به شما نمی گوییم سم زدایی دیجیتالیبه

زیرا پیشنهاد جدایی از تلفن هوشمند شما همان پیشنهاد عدم رانندگی با اتومبیل است.

مانند یک ماشین ، تلفن همراه فقط ابزاری است که عملکردی را انجام می دهد.

(بسیار خوب ، حدود 359 عملکرد ، ده ها مورد از دادن و گرفتن).

ماشین شما می تواند آسیب جدی وارد کند. از طریق فرمان شما را سوراخ می کند ، ساعت 3 صبح شما را در جاده ای متروکه گیر می دهد و شما را به پنجره رانندگی تا آن رستوران فست فودی می رساند که قسم خوردید دیگر هرگز از آن دیدن نکنید.

اما (به استثنای چند دوچرخه سوار و پیاده روی مشتاق) اکثر مردم هرگز به سم زدایی از خودرو فکر نکرده اند.به

زیرا برای بسیاری از دارندگان خودرو عملی و ضروری نیست.

همان گوشی شماست.

تلفن شما یک وسیله مخرب نیست که بدون رضایت شما باعث اضطراب ، حواس پرتی یا بی خوابی شود.

در واقع ، تلفن هوشمند بهبود سلامت شما چیزی است که آن را به هم می ریزد.

تفاوت در خود گوشی نیست ، بلکه نحوه استفاده از آن است.

با پیروی از مراحل پنج مرحله ای که در این مقاله بیان شده است ، می آموزید که چگونه از تلفن خود برای بهبود سلامت ، بهبود خواب و ارتباط با دوستان و خانواده استفاده کنید.

سلامت شخصی شما سلامت گوشی شما را تعیین می کند.

بسیاری از مردم تصور می کنند که تلفن های همراه روابط ، تمرکز و سلامت کلی را تضعیف می کند.

این البته قابل درک است. به هر حال ، مطالعات مختلف تلفن های هوشمند را با مشکلات خواب ، حواس پرتی و نوموفوبیا1،2 (جزئیات بیشتر در زیر آمده است.)

مشکل این است که سلامت جسمی ، اجتماعی و احساسی شما متلاشی می شود. اولین، منجر به سوء استفاده از تلفن می شود. در نتیجه ، سلامتی وخیم می شود.

به عبارت دیگر ، یک چرخه معیوب وجود دارد. شاید تو…

▶ اگر نمی دانید چگونه با یک نوجوان فاسق ارتباط برقرار کنید و در عوض از طریق تلفن ارتباط برقرار می کنید ، زمان و انرژی نوجوان را می گیرد و رابطه را بدتر می کند.

▶ استرس در محل کار آنقدر زیاد است که من به طور اجباری ایمیل هایم را بررسی می کنم ، که به استرس کاری من می افزاید.

▶ از آنجا که سرگرمی رضایت بخشی ندارید ، شما به هر بازی دیجیتالی که علاقه دارید علاقه دارید ، و این زمان شما را برای یافتن سرگرمی های جدید مصرف می کند.

because من نمی توانم بخوابم زیرا بسیار مضطرب هستم ، بنابراین برای رهایی از اضطراب تلفنم را لمس می کنم ، اما تلفن گاهی اوقات من را بیدار می کند.

شما ایده بگیرید.

شما می تواند انجام دهد هر یک از موارد فوق را حل کنید بدون گوشی خود را-به عنوان مثال ، خانواده درمانی حضوری ، گفتگوی صمیمانه با رئیس ، کلاس هنری یا چند جلسه با مربی خواب.

اما شما همچنین می توانید آنها را حل کنید با گوشی خود را.

شما می توانید از طریق یک فیلم گربه خنده دار با آن نوجوان خشن برخورد کنید. در مورد یک برنامه تنفس عمیق که به شما کمک می کند در پایان روز علامت نقطه گذاری بگذارید چطور؟

همچنین می توانید با شرکت در کالج آنلاین رایگان به نام YouTube ، گیتار زدن را بیاموزید.

یا اینکه چگونه از تلفن خود برای گوش دادن به یوگا نیدرا یا جلسه هیپنوتیزم خود در یک شب مضطرب استفاده کنید؟

نوموفوبیا چیست و آیا آن را دارید؟

نوموفوبیا ترس از تماس با تلفن هوشمند این نام مخفف عبارت “no mobile phone phobia” است.

و بله ، این واقعیتی است که پزشکان تشخیص می دهند.یکی

شما با خواندن این مقاله یا هر مقاله دیگری در وب نمی توانید خود را تشخیص دهید ، اما س questionsالات زیر ممکن است به شما کمک کند تا دریابید که آیا با پزشک یا درمانگر خود به دنبال nomophobia هستید.

آیا وقتی نمی توانید تلفن خود را چک کنید ، احساس اضطراب شدید می کنید؟

اگر در حین پرواز نیاز به روشن کردن حالت هواپیما داشته باشم ، چطور؟ آیا دائماً با تلفن خود دست و پنجه نرم می کنید و بی صبرانه منتظر اتصال وای فای هواپیما هستید؟

یا اگر متوجه شوید که تلفن خود را دیر وقت در خانه گذاشته اید یا فراموش کرده اید آن را شارژ کنید چه احساسی خواهید داشت؟ آیا در ثانیه سقوط کردید؟

آیا می دانید چگونه می توانید بدون وسیله ای در نوک انگشتان خود را آرام کنید ، آرامش بخشید یا سرگرم کنید؟

فرض کنید شما در مطب پزشک منتظر هستید ، اما تلفن شما در دسترس نیست. برای گذراندن زمان چه می کنید؟

اگر به س firstال اول “بله” یا س questionال دوم “نه” پاسخ دادید ، ایده خوبی است که در مورد این موضوع با ارائه دهنده خدمات درمانی خود صحبت کنید.

چگونه تلفن خود را به قهرمان سلامت تبدیل کنیم

از این فرایند 5 مرحله ای استفاده کنید.

مرحله 1: به آنچه مهم است فکر کنید.

شخصی با تلفن شکایت می کند هویت (که هستند) و آنها ارزش (که برای آنها مهم است) با نحوه استفاده از زمان و انرژی خود مطابقت ندارد.

فرض کنید شما خود را یک “فرد خانواده” می دانید که برای زمانی که با فرزندان خود می گذرانید بسیار اهمیت می دهد. در این صورت ، مکیدن هر شب به صفحه نمایش همان چیزی است که شما باید انجام دهید نه انجام آنچه ارزشمندتر است

و احساس خوبی نخواهید داشت

برای حل این تعارض ، ابتدا باید آن را شناسایی کنید.

ما ارزشها و اهداف هویت یک نمودار می تواند کمک کند. اگر هنوز احساس می کنید گم شده اید ، اینجا راهی سرگرم کننده است. از خودت بپرس:

چه چیزی شما را عصبانی کرد؟

عصبانیت می تواند نشانه نقض ارزش های شما باشد. جدول زیر چند نمونه را نشان می دهد.

وقتی عصبانی هستم … بنابراین _________ برای من مهم است.
کسی به من دروغ گفت صادق
پاره شدم. انصاف
رئیس من به من گفت که دیر کار کنم و بازی های پسرم را از دست بدهم. خانواده
کسی با من بی ادبی کرد حسن نیت

مرحله 2: در مورد جایی که وقت و انرژی خود را صرف می کنید صادق باشید.

آیا وقت و انرژی کافی را برای چیزی که ارزش آن را دارید سرمایه گذاری می کنید؟

احتیاط: زمان ، انرژی و توجه همیشه محدود است.

وقتی به چیزی با ارزش “بله” می گویید ، احتمالاً باید به چیز دیگری “نه” بگویید.

مرحله 3: فاصله بین تلفن و ارزش را کم کنید.

ما این فرض پوچ را مطرح می کنیم که شما زمان و انرژی کافی را برای چیزی که ارزش آن را دارید سرمایه گذاری نمی کنید.

زیرا اگر این کار را می کردید ، این مقاله را نمی خواندید.

اکنون که تناقض را می دانید ، کنجکاو شوید و یکی یا چند سوال زیر را در نظر بگیرید:

▶ چه زمانی تلفن همراه از مقادیر متناقض استفاده می کند؟ چه زمانی درخواست می دهید؟

تلفن مفید ترین ابزارهایی برای کارهای خاص؟ چگونه می توانید از بهترین ها استفاده کنید؟

(به عنوان مثال ، اگر می خواهید با فردی ارتباط برقرار کنید ، در واقع… قورت می دهید… تماس تلفنی به جای اینکه یکی از پست های آنها را در رسانه های اجتماعی دوست داشته باشید؟)

▶ آیا وضعیت یا موقعیتی وجود دارد که تلفن هوشمند و هویت/ارزش شما با یک هدف مطابقت داشته باشد یا کار کند؟

(اگر در حال یادگیری زبان جدیدی به عنوان بخشی از هویت “جهان جهانی” خود هستید ، آیا تلفن شما می تواند به شما کمک کند؟)

the نقاط قوت هویت و ارزش های شما چیست؟ مزایای استفاده از تلفن هوشمند چیست؟ آیا اصلاً همپوشانی دارند؟

phone آیا تلفن شما به شما در انجام کارهای مهم کمک می کند؟ یا انجام آن سخت تر می شود؟

با استفاده از پاسخ به این س questionsالات راه حلی را طوفان مغزی کنید (مرحله 4 را ببینید).

مرحله 4: روی راه حل تمرکز کنید.

در مرحله 3 ، احتمالاً کار خاصی را پیدا کرده اید که می خواهید انجام دهید. کمتر یا بدون انجام آن اصلاً بیشتربه

برای تحقق این امر ، توصیه می کنیم از روش مربیگری “کمی بهتر” با طوفان مغزی دو س followingال زیر استفاده کنید:

  1. چه چیزی می تواند کمی آن را ایجاد کند؟ سخت تر آیا از تلفن خود به گونه ای استفاده می کنید که با ارزش های شما مغایرت داشته باشد؟

در اینجا چند ایده وجود دارد.

when وقتی می خواهید روی یک پروژه تجاری مهم تمرکز کنید ، تلفن خود را دور از دسترس قرار دهید.

time با برنامه ای که به طور خودکار اعلان ها را در طول شام خاموش می کند ، زمان خانواده را در اولویت قرار دهید.

apps برنامه های رسانه های اجتماعی را از تلفن خود حذف کنید تا زمان بیشتری را برای سرگرمی ها اختصاص دهید. (می توانید از آن به جای رایانه در مکان نامناسب مانند زیرزمین استفاده کنید.)

  1. چه چیزی می تواند کمی آن را ایجاد کند؟ به سادگی آیا می خواهید از تلفن خود به گونه ای استفاده کنید که با ارزش های شما مطابقت داشته باشد؟

چند ایده که باید در نظر بگیرید:

از برنامه برای چت تصویری با خویشاوندان یا یادآوری آنها برای استراحت کوتاه مدیتیشن استفاده کنید.

for در خبرنامه ایمیل مبتنی بر دستور العمل ما ثبت نام کنید تا از شما برای طبخ غذاهای سالم الهام بگیرید.

▶ یک لیست پخش تپنده ایجاد کنید که شما را وادار کند بیرون بروید و بدوید ، به رقص بپردازید و در ورزشگاه به شدت ضربه بزنید.

از برنامه ای استفاده کنید که بهترین مسیرها ، مسیرهای دوچرخه سواری و/یا مسیرهای پیاده روی در منطقه شما را به شما می گوید.

مرحله 5: پیروزی کوچک را جشن بگیرید.

بسیاری از ما سعی می کنیم با یک ضرب المثل به خود انگیزه دهیم و هر زمان که از اهداف خود کوتاه می آییم ، خود را سرزنش می کنیم. (Dagnabbit! من بعدازظهر دیگری را از دست دادم که در توییتر با غریبه ها بحث کردم! چرا این کار را ادامه می دهم؟!)

با این حال ، هنگام مربیگری بیش از 100000 مشتری ، ما هویج را بسیار موثرتر یافتیم. با این حساب ، سوالات زیر را از خود بپرسید:

چگونه می توانیم رویکرد جدید خود را در استفاده از تلفن به عنوان ابزار تقویت کنیم؟

شاید تو:

▶ هر زمان که می خواهید بدون دلیل به تماس پاسخ دهید ، تبریک می گوییم ، اما در واقع این کار را نکنید.

games بازی هایی بسازید که فراتر از “نظارت بر زمان صفحه” در تلفن شما هستند. به عنوان مثال ، کاهش زمان صرف شده برای برخی از برنامه ها (مانند پیمایش بدون فکر) و سایر برنامه هایی که واقعاً ارزشمند هستند (به عنوان مثال استفاده از تماس های ویدئویی با خانواده)؟

with با گزینه های دیگری مانند تهیه لیست کارهای با استفاده از قلم و کاغذ بازی کنید. اما با یک نوع خوب ، به شما احساس خاص می دهد.

بهترین استراتژی در افراد مختلف متفاوت است.

بنابراین ، آنچه را که شما (یا مشتری شما) آماده انجام آن هستید ، مایل به انجام آن هستید و احساس می کنید می توانید انجام دهید ، انتخاب کنید و آنچه را که بیش از حد دشوار به نظر می رسد ، انتخاب کنید.

یک چیز را امتحان کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. به عنوان یک آزمایش در نظر بگیرید. ممکن است کار کند. ممکن است نباشد.

در هر صورت ، شما همیشه یاد می گیرید که در مورد خود مثبت باشید.

آزمایش را همینطور ادامه دهید. تغییرات کوچک را یکی یکی امتحان کنید ، هر موفقیت کوچکی را هر چند کوچک جشن بگیرید و ادامه دهید تا گوشی هوشمند خود را به سطح یک ابرقهرمان برسانید.

منابع

برای مشاهده منبع اطلاعاتی که در این مقاله به آن اشاره شده است ، اینجا را کلیک کنید.

اگر مربی سلامت و تناسب اندام هستید…

یادگیری نحوه کمک به مشتریان برای مدیریت استرس ، ایجاد انعطاف پذیری و بهینه سازی خواب و بهبود می تواند برای هر دوی شما تفاوت بزرگی ایجاد کند.

این که آیا آنها می خواهند بهتر غذا بخورند ، بیشتر حرکت کنند ، وزن کم کنند یا سلامتی خود را به دست آورند ، ما به آنها کمک می کنیم “خودداری کنند” و همه چیز را آسان تر کنند.

برای مربیان: مهارت های کمیابی که آنها را به عنوان تغییر دهندگان نخبه متمایز می کند.

گواهینامه مربیگری خواب ، مدیریت استرس و بازیابی سطح 1 PN نشان می دهد که چگونه.

میخواهی بیشتر بدانی؟

دیدگاهتان را بنویسید