نحوه استفاده از گزارش عکس برای به دست آوردن نتایج بهتر مشتری


در اینجا یک نظر غیر محبوب وجود دارد …

آشپزی و ردیابی به سبک ماکرو (فکر کنید: MyFitnessPal) است نه بهترین راه برای آموزش مشتریان خود در زمینه تغذیه

اونجا گفتم همین حالا تماس بگیرید …

من بیش از 10 سال مربی تجارت بوده ام و با بیش از 1000 مشتری کار کرده ام. من در حال حاضر از دانش و مهارت های خود برای کمک به صاحبان و مربیان سالن بدنسازی برای رشد و سیستم بندی شرکت های خود استفاده می کنم ، بنابراین می بینم که روشهای مربیگری در مقیاس بزرگ چگونه کار می کند.

من در دهه گذشته بسیاری از شیوه های مختلف مربیگری تغذیه را امتحان کرده ام: مربیگری کاملاً مبتنی بر کلان و با تجربه با ردیابی مواد غذایی و کاملاً مبتنی بر عادت بدون ماکرو.

اگه اینو بهت بگم چی؟ وقتی دیگر به مشتریان اجازه نمی دهم ماکروها را شمارش کنند ، آنها تجربه کردند:

  • نتایج بهتر
  • انطباق بیشتر
  • سفری شادتر
  • استرس کمتر
  • بهتر است شهود را بخورید
  • رابطه طولانی تر مربی / مشتری

خوب ، دقیقاً همین اتفاق افتاد.

اشتباه نکنید: من از ماکروها متنفر نیستم. آنها قطعاً جای خود را دارند.

(مربوط: راهنمای کامل استفاده – و آموزش – ماکروها.)

اما برای 99 درصد از مشتریان ، من فکر می کنم راه بهتری وجود دارد.

پس آن چیست؟

بر فراز 150،000 دارای مجوز از متخصصان بهداشت و تناسب اندام

تا 30 درصد در بهترین برنامه های آموزشی کسب و کار صنعت صرفه جویی کنید

درک عمیق تری از تغذیه ، قدرت مربیگری آن و توانایی تبدیل این دانش به یک تمرین مربی پر رونق کسب کنید.

عکس ها ، مردم عکس ها

مشتریانی دارم که با گرفتن عکس از وعده غذایی خود ، غذاهایی را که می خورند پیگیری می کنند.

این ساده ، آسان و کارآمد است – و در نتیجه از انطباق بالایی برخوردار می شوید.

اما بهترین قسمت؟ این اطلاعات و فرصتهای مربیگری بیشتری نسبت به ردیابی معمولی ارائه می دهد.

من می دانم که برخی از شما چه می گویید:

“فقط با عکس نمی توانید کالری یا ماکرو تعیین کنید!”

مهم نیست.

وقتی صحبت از غذا می شود ، جزئیات مهم تری نسبت به آنچه مشتریان می خورند وجود دارد.

و عکسها به شما کمک می کنند آنچه را که ردیابی کلان نمی تواند انجام دهد ، ببینید: کل تصویر.

با این حال ، برای استفاده بیشتر از آنها ، باید بدانید که به دنبال چه چیزی باشید.

من روشی برای آن دارم

من این روش را 5 Ws می نامم.

کی ، کی ، کجا ، چرا و چه چیزی.

اجازه دهید هر یک را به همراه فرصتهای مربیگری که ارائه می دهند توضیح دهم.

(و برای مشاوره بیشتر در مورد تغذیه ، سلامتی و مربیگری ، در خبرنامه هفتگی رایگان PN ثبت نام کنید ، باهوش ترین مربی اتاق.)

1. با چه کسانی غذا می خورند؟

اینکه کسی با چه کسی غذا بخورد می تواند بر انتخاب غذای او و همچنین میزان غذای مصرفی او تأثیر بگذارد.

آیا تا به حال شده است که دوستی فوق العاده سالم غذا بخورد؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که هنگام غذا خوردن با این شخص ، انتخاب های سالم تری دارید؟

برعکس آن هم درست است. این وحشتناک است که جمعه شب وقتی دوست ، شریک یا همکار شما نیز در حال لذت بردن است ، وحشی شوید.

گاهی اوقات می توان به سادگی یک بازی را تغییر داد تا به مشتری خود کمک کنید متوجه شود که تمایل زیادی به خوردن غذا در اطراف شخص خاصی دارد. (و نه ، من پیشنهاد نمی کنم که آنها رابطه را پایان دهند.)

2. چه موقع غذا می خورند؟

آیا مشتری شما (ناخواسته) تا ساعت 3 بعد از ظهر برای ناهار منتظر ماند زیرا مشغول بود یا به درستی برنامه ریزی نشده بود؟

در اینجا مثالی از مواردی که این نوع اطلاعات می تواند فوق العاده مفید باشد آورده شده است. اگر الگویی از وعده های غذایی از دست رفته را کشف کردید ، می توانید علت وقوع آن را بررسی کنید یا یکی از موارد زیر:

  • انتخاب 1: به مشتری خود کمک کنید تا ساختار بیشتری در روز خود ایجاد کند تا از دست دادن وعده های غذایی جلوگیری کند
  • گزینه 2: برای زمانی که این اتفاق می افتد ، سناریوهای “اگر-آن وقت” بیاورید. مثال: “اگر ناهارم را از دست بدهم ، سپس غذا / میان وعده XYZ دریافت می کنم”

3. کجا غذا می خورند؟

با نگاه کردن به محیط غذایی مشتری می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.

آیا آنها پشت میز روی میز خود می نشینند و هنگام ناهار کار می کنند؟ آنها ممکن است برای جویدن درست غذای خود وقت نگذارند که می تواند منجر به پرخوری شود.

در اینجا می توانید با خوردن تا 80 درصد اندازه گیری شده در مرحله بعد کار کنید.

(بیشتر بخوانید: نحوه غذا خوردن تا 80 درصد اندازه گیری شده است)

آیا آنها روی مبل نشسته اند و تلویزیون تماشا می کنند؟ آنها ممکن است عقل خود را از دست بدهند ، دلیل دیگری که باعث می شود افراد زیاد غذا بخورند.

در این مورد ، می توانید بر یادگیری آهسته غذا خوردن تمرکز کنید.

(به نظر می رسد: چالش 30 روزه در مورد غذای آرام.)

آیا آنها سر میز شام غذا می خورند؟ بالاترین! به نظر می رسد آنها زمانی را برای غذا اختصاص می دهند و عادت های خوبی را در اینجا ایجاد می کنند. (آیا می توانید نقاط روشن را بگویید؟)

آیا غذا به نظر می رسد از آشپزخانه خود آنها است یا در یک ظرف نمونه گیری قرار دارد؟ اگر مشتری شما مرغ ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین را در یک گزارش سنتی ردیابی مواد غذایی وارد می کند ، نمی دانید که این غذا خانگی است یا از یک رستوران سریع محلی تهیه شده است ، که به طور بالقوه مملو از روغن های پنهان و مقدار زیادی سدیم است.

این می تواند فرصتی برای آموزش آنها در تکنیک های مختلف آشپزی باشد و توضیح دهد که چرا یک غذای خانگی ممکن است انتخاب بهتری برای وعده غذایی آنها باشد.

4. چرا غذا می خورند؟

به عنوان مربی ، ما واقعاً از پرسیدن بیشتر این س benefitال سود خواهیم برد.

آیا مردم همیشه از گرسنگی غذا می خورند؟ به ندرت.

مردم به دلایل مختلف غذا می خورند و گرسنگی اغلب نیروی محرکه نیست. به عنوان مثال ، مردم اغلب به دلیل شادی ، ناراحتی ، استرس ، خستگی ، تشنگی یا کسالت غذا می خورند ، یا ممکن است به دلیل محیط ، عادت ، فرهنگ یا سنت باشد.

اگر فکر می کنید مشتری است استرس خوردن، می توانید به آنها کمک کنید تا راه هایی برای مدیریت بهتر استرس خود مانند مدیتیشن و ورزش پیدا کنند.

یا شاید آنها یک پروانه اجتماعی هستند ، و برای آنها ، غذا خوردن بخشی از تجربه اجتماعی استبه

شما می توانید به جای احساس نیاز به ماندن در خانه ، با مشتریان خود در راههای انجام بهترین انتخاب ها در حالی که با دوستان و خانواده آنها جشن بگیرید ، همکاری کنید.

نادیده گرفتن دلایل زیادی که باعث می شود مشتری شما غذا بخورد ، باعث می شود احساس کنند مشکلی در آنها وجود دارد. در عوض ، به آنها کمک کنید تا ابزارهایی را ایجاد کنند که به نحوی مثبت به WHY خود متکی باشند.

5. آنها چه می خورند؟

برای من ، این مهمترین مسئله است. زیرا به نظر من ، اینجا فرصت مربیگری خوبی وجود ندارد.

اگر مشتری شما انتخاب های بزرگی نمی کند ، به احتمال زیاد یکی از 5 Ws دیگر در حال پخش است.

دقیقا چطوری کار می کند؟

در اینجا چند نکته کاربردی برای عملی کردن این استراتژی آورده شده است.

هنگام استفاده از کلاینت ها از ثبت عکس استفاده کنید. در دو هفته اول کار مشترک ، مشتریان از وعده های غذایی خود عکس های روزانه گرفته اند.

سپس آنها تصاویر را در پوشه هایی که بر اساس غذا تنظیم شده اند بارگذاری می کنند: برای مثال صبحانه ، ناهار ، شام و دو میان وعده.

پس از دو هفته اول ، به مشتری اجازه می دهم که بخواهد عکاسی را ادامه دهد یا خیر.

به دنبال الگوها باشید. ممکن است متوجه شوید که مشتری شما اغلب صبحانه یا میان وعده ها را حذف می کند در حالی که در طول روز احساس گرسنگی می کند.

این الگوها نقطه شروع خوبی برای مربیگری شما هستند.

(با استفاده از منابعی مانند Precision Nutrition می توانید مشتری خود را تشویق کنید تا هنگام غذا خوردن به دنبال الگوها باشد مجله رفتارهای خوردن و مجله چگونه غذا احساس می کند.)

آن را مشارکتی کنید. من معمولاً “مرورگرهای” ثبت کننده عکس های مشتری را رسمی نمی کنم.

شما هرگز نمی خواهید مشتری شما احساس کند که به او امتیاز داده شده است.

در عوض ، سعی کنید به جای اظهار نظر در مورد آنچه می بینید ، درباره عکس های آنها س questionsال بپرسید.

به عنوان مثال ، می توانید بپرسید: این صبحانه چگونه برای شما کار کرد؟ چند ساعت بعد چه احساسی داشتید؟

به مشتری خود اجازه دهید مرحله بعدی را پیشنهاد دهد. هنگامی که برای شناسایی برخی از زمینه ها برای بهبود همکاری کردید ، از مشتری خود بپرسید که احساس می کند چگونه می تواند با اطمینان تغییر کند.

اینجاست که آنها تصمیم می گیرند که اقدام جدیدی را انجام دهند.

هدف من این نیست که شما را متقاعد کنم که ماکروها را کنار بگذارید.

(به خصوص اگر این روش برای شما مناسب باشد).

ترجیح می دهم یک ابزار جایگزین را که تأثیر زیادی بر نحوه مربیگری من دارد ، به اشتراک بگذارم.

آن را امتحان کنید.

می دانم که می تواند ترسناک باشد ، اما در تجربه من با بیش از هزار نفر ، در نهایت نتایج بهتری و مشتریان بسیار شادتر و متعادل تری به دست می آورید.

اگر مربی هستید یا می خواهید …

یادگیری راهنمایی مشتریان ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده از طریق تغذیه سالم و تغییر شیوه زندگی – به روشی که متناسب با بدن ، ترجیحات و شرایط منحصر به فرد آنها باشد – هم هنر است و هم علم.

اگر می خواهید در مورد هر دو بیشتر بدانید ، در نظر بگیرید دارای گواهینامه تغذیه دقیق سطح 1.

دیدگاهتان را بنویسید