وگان اسموکی بادام زمینی کوسو دیپ


با این شیرینی خوشمزه وگیلی دودی خوشمزه وگان خوشمزه ، جلسه میان وعده بعدی خود را زنده کنید!

در این مرحله ، بر هیچ کس پوشیده نیست که ما در NS طرفداران زیادی برای تنقلات هستیم. ما همچنین معتقدیم که بهترین میان وعده های سالم حاوی دستور العمل هایی هستند که نه تنها طعم دارند ، بلکه جعبه تغذیه را نیز بررسی می کنند. بادام هندی کمی تفت داده شده و شیر بادام پروتئین را به این دودی Smokey Cashew Queso Dip اضافه می کنند.

یافتن جایگزین برای محصولات لبنی همیشه آسان نیست. به خصوص اگر بافت سس پنیر خامه ای را کاملاً تقلید کند. در خانه من ، ما شخصاً گزینه های متعدد خریداری شده از فروشگاه را امتحان کردیم ، که در بیشتر آنها روغن و مواد نگهدارنده اضافی وجود داشت.

افزودن چند قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای می تواند ویتامین B شما را به میزان قابل توجهی افزایش داده و طعم کامل “پنیر” را اضافه کند. تغییر دهنده واقعی بازی توسط دستور آشپز و نویسنده کنجی لوپز آلت با استفاده از سیب زمینی به دست آمد. نشاسته طبیعی سیب زمینی پس از پخت ، بدون استفاده از لبنیات بافت نرم “پنیری مانند” به این شیرینی می دهد.

چرا Smokey Cashew Queso Dip یک گزینه میان وعده مغذی است

هر زمان که میان وعده ای درست می کنیم ، همیشه می گوییم حداقل 2 عنصر از سیستم Basic 5 را شامل شود.

سیستم بنیاد پنج ما یک راه آسان برای تشخیص اینکه آیا از رژیم غذایی مغذی و متعادل استفاده می کنید ، است و از پنج جزء تشکیل شده است: پروتئین ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای غیر اولیه ، چربی و عوامل طعم دهنده.

دو مورد از آنها و یک عنصر طعم را انتخاب کنید و همیشه یک میان وعده متعادل داشته باشید که انرژی مورد نیاز شما را تامین کرده و شما را تا وعده بعدی سیر نگه می دارد.

دو ماده اصلی موجود در این دمنوش گیاهی بادام هندی دانه بادام هندی ، منبع سالم چربی و پروتئین گیاهی و سیب زمینی است که کربوهیدرات های نشاسته ای را تأمین می کند.

بادام هندی همچنین حاوی مواد معدنی مانند روی ، منگنز ، مس و سلنیوم است که همه آنها برای سیستم ایمنی بدن و سلامت کلی ما مهم هستند.

با سبزیجات برای غوطه وری ، این شامپو بادام زمینی یک گزینه عالی برای یک میان وعده یا غذا است.

پنج عنصر اصلی طعم چیست؟

اگر با جامعه NS و تغذیه آگاهانه آشنا هستید ، سیستم Foundation 5 بخشی از نحوه آموزش رژیم متعادل است. شما به راحتی می توانید مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید در حالی که هنوز انعطاف پذیری برای لذت بردن از غذاهای مورد علاقه خود بدون استرس غذا را دارید.

فونداسیون پنج از پنج جزء تغذیه ای شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای و ساکاریدی و عوامل طعم دهنده (که نشاط ، طعم و لذت غذا را فراهم می کند) تشکیل شده است.

تو می توانی راهنمای رایگان را بارگیری کنید این هفته ما 5 سیستم اساسی را برای ایجاد یک غذای متعادل که می تواند در تهیه غذا یا آشپزی تازه استفاده شود ، معرفی می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید