ویژگی های رژیم غذایی سالم


رژیم ها – رژیم گرفتن و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای افرادی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود در نظر می گیرند.
اگر معتقدید که چاقی سلامت شما را به خطر می اندازد یک رژیم غذایی سالم ، به این ترتیب متخصص تغذیه لازم است برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن خود طراحی شده باشد. بدین وسیله رژیم غذایی محلی تو هم بگیر

دارای تمام مواد مغذی

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

داشتن رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون ضعف و بیماری به شما می دهد.

رژیم غذایی

مطابق عادات غذایی خود باشید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی شما بر اساس عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید از آن پیروی کنید و به آن وفادار باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تصمیم بگیرید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به یک انتخاب مطلوب برسید. انتخابی که متناسب با سبک زندگی شما و شیوه غذا خوردن و ورزش شما باشد.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی باعث گرسنگی شما نشود. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر کرده و اشتهای شما را کاهش می دهند ، در حالی که شما را بدون رژیم غذایی وفادار نگه می دارند. نه به این دلیل که شما آنقدر گرسنه هستید که حاضر باشید حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. با توجه به هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایلم تا پایان عمر از آن پیروی کنم؟” اگر نه در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا یک غذا یا نوشیدنی وجود دارد که بخواهید در دراز مدت آن را ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی برنامه ها لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی دیگر نیز غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

وقت گیر نباشید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که حاوی غذاهای غیرمعمول است و به ساعت ها در آشپزخانه نیاز دارد ، ممکن است برای کسی مناسب باشد که زمان و پول کافی دارد ، اما برای همه مناسب نیست.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نمی کنید در حال کاهش وزن هستید. اعتقاد بر این که رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما در مورد عادات بدی که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن بشقاب های فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید