چربی سوزی (چگونه 7 مقاله بسیار م Makeثر بسازیم)


چربی سوزی

نوشیدنی های چربی سوز تنوع زیادی دارند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در ادامه بهترین این نوشیدنی ها را آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

چندین روش برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و پایدارترین آنها رعایت است رژیم اولیه و ورزش است. این امر گاهی اوقات مستلزم محرک هایی برای تسریع روند کاهش وزن است.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

چربی سوزی

اما کمترین میزان کالری موجود ، که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیازهای بدن کمک کند ، چربی سوزی است. در ادامه نحوه تهیه بهترین انواع آنها را به شما آموزش می دهیم.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است تنقلات و گرسنگی تاثیر است برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به میزان دلخواه و بسته به سلیقه
  • روی لیمو: 4 خیابان
  • پودر فلفل قرمز: به میزان دلخواه
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را بگیرید و آن را با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل آسیاب شده و پودر زنجبیل رنده شده را با آنها مخلوط کرده و با آب روی گاز بگذارید تا کاملا بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا برش های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بدست آورید چربی سوزی گرفتن.

2. چربی سوزی قوی در معده

چربی سوز شکم

یکی از راه حل هایی که می توانید برای چربی سوزی حتی در هنگام خواب استفاده کنید ، نوشیدن این نوشیدنی همراه با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به میزان دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع چربی سوزی ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

به غیر از یخ ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و چای آن را اضافه کرده یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یکبار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و با افزودن خواص گلابی نیاز بدن به ویتامین ها برطرف شود.

4. چربی سوزی با زیره

زیره سبز یکی از جایگزین هایی است که می تواند در چربی سوزی استفاده شود. از گذشته تا به امروز ، این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر ضروری است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی هم بزنید و بگذارید کمی با آب جوش دم بکشد. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره دم کرده را به آن اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م shouldثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. چربی سوزی با کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در چربی سوزی استفاده شود. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، دفع و مشکلات گوارشی، می توان از ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کرد. بهتر است قبل از صبحانه از آن در لیوان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار: نصف رقم
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا آب پز: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحاً سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد مشخص شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. آن را نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

ورزش چربی سوزی

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از شناخته شده ترین ترکیباتی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، چای سبز یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی است که من فکر می کنم. اما برای کارآیی بیشتر ، می توان آن را با موارد زیر تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به میزان دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را با آب جوش دم کرده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با مقداری شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای چربی سوزی وجود دارد که در این مقاله به بهترین آنها اشاره شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید تا نتیجه مثبتی بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید