چگونه می توان در خانه خود فضای مدیتیشن ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما یک راه حمایتی است تا احتمال تمرین روزانه مدیتیشن را افزایش دهید.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و بهبود سلامت عاطفی ، توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، فهرست طولانی مزایای مراقبه برای سلامتی به طور مداوم در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین روش هایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این تمرین را توسعه دهند.

هنگامی که برای اولین بار شروع می کنید ، رسیدن به حالت مراقبه می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه اگر محیط اطراف شما فضایی آرام و آرام را ایجاد نکند ، اما با چند مرحله ساده می توانید یک منطقه میانجی گری داشته باشید که از شما برای توسعه حمایت می کند. عادت.

چه مواردی را باید در فضای مدیتیشن خود قرار دهید

در اینجا چیزی وجود دارد ، مدیتیشن و ورزش منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! در اینجا ، نیازی نیست که یک اتاق کامل یا فضای خاصی را به مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن را می توان به طرق مختلف در طول روز یافت. من می دانم که برای همه ما رویایی خواهد بود که یک اتاق اضافی در آپارتمان ها یا خانه های خود اختصاص دهیم برای مدیتیشن ، این معمولاً چنین نیست و شما نیازی به اتاق خاصی ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما یک عادت هستیم و محیط ما بر رفتارهایی که ما انجام می دهیم تأثیر می گذارد ، به همین دلیل است که ایده آل ترین و حمایت کننده ترین است که فضایی ویژه برای تمرینات خود داشته باشید.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ، گوشه ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا چیز دیگری که برای شما مفید است! هنگامی که مکانی را در ذهن خود دارید ، این ابزارها را اضافه کنید تا به شما کمک کند احساس آرامش کنید و هر روز منتظر دیدن آن باشید.

1. بالش مدیتیشن راحت

نشستن آرام می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه اگر سفر ذهن آگاهی خود را به تازگی آغاز کرده اید و اگر مدیتیشن اختصاصی هستید ، می دانید که چقدر راحت بودن اهمیت دارد. داشتن یک مکان راحت برای مدیتیشن بسیار مهم است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادو را دوست دارم زیرا از مواد گیاهی سبز و ارگانیک برخوردار است و دارای گندم سیاه است ، که پایه ای محکم اما راحت ایجاد می کند که با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مدتها مشتری و طرفدار تشک آووکادو بودم زیرا آنها متعهد به تولید محصولاتی هستند که هم با کیفیت بالا و هم برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین بهتر است ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. مجله

من نمی توانم به اندازه کافی روزنامه نویسی را توصیه کنم زیرا این یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که من در روش تغذیه آگاهانه آموزش می دهم.

شما می توانید از مجله برای حمایت از شما به طرق مختلف از مجلات غذایی (به عنوان مثال آنچه را که خوردید ، چه موقع ، چه احساسی دارید ، گرسنگی ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی در هنگام غذا و غیره) ، تا مجله استفاده کنید. در مورد استرس از روز به عنوان راهی برای تأمل ، مجله ای در مورد آنچه که هر روز از آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری فیزیکی با قلم و کاغذ به جای استفاده از دیجیتال ، به افزایش عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات کمک می کند – بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و با خودتان بررسی کنید.

پس از آموزش واسطه گری ، چند دقیقه وقت بگذارید و بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول آموزش به وجود آمد و قصد خود برای روز خود (یا روز بعد اگر شب مدیتیشن می کنید) فکر کنید. این لحظه آگاهی پس از یک تمرین مدیتیشن شما را در سازگاری بیشتر با ذهن و بدن شما راهنمایی می کند و می تواند به شما در عمق بخشیدن به ورزش کمک کند.

3. کتابهای مدیتیشن برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری مدیتیشن یا کشف روش های مختلف ذهن آگاهی هستید ، داشتن کتاب هایی که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و راهنمایی و الهام بخشی برای شروع از آنها پیدا کنید ، بسیار خوب است.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از سفر ذهن شما حمایت کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده جوی

اگر می خواهید ناحیه مدیتیشن خود را واقعاً خاص جلوه دهید و در عین حال از شما برای ایجاد یک روحیه بسیار آرام حمایت کنید ، می توانید چند تقویت کننده اضافه کنید. اینها برای شروع مدیتیشن ضروری نیستند ، اما می توانند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کنند که به شما در ایجاد ثبات کمک می کند.

رایحه ها

من عاشق این هستم که چگونه یک رایحه آرامش بخش می تواند من را در روحیه ای آرامتر برای مدیتیشن قرار دهد ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده اسانس ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند برای شما مفید باشد. فقط به خرید غیر سمی توجه کنید

صدا

من همچنین دوست دارم به عنوان بخشی از تمرینم یک کاسه آواز در این نزدیکی داشته باشم. داشتن یک عنصر صدا یک راه زیبا برای عمق بخشیدن به تجربه شما است ، من واقعاً دوست دارم جلسه مدیتیشن خود را با یک جلسه صدا شروع و به پایان برسانم.

طبیعت

من در حال حاضر یک اتاق مدیتیشن اختصاصی در خانه خود دارم که پنجره های زیبایی دارد و رو به طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا یک مکان آرامش بخش آرامش بخش ایجاد کنم. چه پنجره ای داشته باشید ، می توانید نزدیک بنشینید یا برخی از گیاهان را برای نگهداری در نزدیکی خود بردارید. داشتن کمی طبیعت باعث کاهش استرس می شود.

فضای مدیتیشن خود را ایجاد کنید

هر یک از فضاهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته اصلی این است که می فهمید چه رفتاری باعث می شود هر روز برای پرورش تمرین میانجیگری به آن فضا بروید.

اکنون که ایده هایی برای مواردی که می توانید شامل آن شوید دارید ، متعهد شوید که این هفته فضای مدیتیشن خود را راه اندازی کنید!

Take راه حل اصلی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن آگاهانه منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حمایت از رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید