کازئین چیست؟ | با تکنیک های امروزی که از پروتئین کازئین به دست آمده آشنا شوید (بدست آورید ، بدست آورید)


پروتئین یکی از مهمترین مواد مغذی مورد نیاز بدن است. در واقع پروتئین نقش مهمی در بدن ایفا می کند. شما برای تنظیم سلامت بدن خود به پروتئین نیاز دارید. اما جالب است بدانید که انواع مختلف پروتئین ها تأثیرات متفاوتی بر عملکرد بدن شما دارند. در ادامه ، ما می خواهیم پروتئین کازئین ، یکی از مهمترین انواع پروتئین را ارائه دهیم.

کازئین چیست؟

پروتئین کازئین چیست؟

به بیان ساده ، کازئین یک پروتئین لبنی است که دیر ذوب می شود. این پروتئین به آرامی مقداری آمینو اسید تولید می کند. بنابراین ، توصیه می شود که قبل از خواب پروتئین کازئین مصرف کنید. به این ترتیب می توان پروتئین کازئین را بهترین نوع پروتئین برای بازیابی دانست.

شیر به طور کلی دو نوع پروتئین دارد. یکی از این پروتئین ها کازئین و دیگری به نام he نام دارد. 80 درصد شیر پروتئین کازئین است و 20 درصد باقی مانده متعلق به او است. کازئین به آرامی ذوب می شود. اما او به سرعت در دستگاه گوارش خراب می شود. این بزرگترین تفاوت بین پروتئین آب پنیر و کازئین است. کازئین حاوی انواع مولکول های فعال یا زیستی است که تأثیر مهمی بر سلامت بدن دارند.

بررسی تفاوت بین پروتئین V و کازئین

کازئین مستقیماً از شیر بدست می آید. از طرف دیگر پروتئین وی از آب پنیر گرفته می شود. به همین دلیل کازئین گرانتر از او است. همانطور که اشاره کردیم ، بزرگترین تفاوت بین کازئین و وی در میزان جذب آنها است. کازئین جذب کمی دارد. بنابراین ، برای عضله سازی و چربی سوزی بسیار مفید است. شاید درباره نحوه تاثیر شیر و محصولات لبنی بر رژیم غذایی شما شنیده باشید. این در واقع دلیل اهمیت شیر ​​و محصولات لبنی برای کاهش وزن است.

کازئین چیست؟

بهترین زمان برای مصرف این پروتئین کی است؟

همانطور که گفته شد ، این پروتئین به آرامی جذب می شود و به آرامی هضم می شود. بنابراین ، بهترین زمان خوردن آن در شب و قبل از خواب است. وقتی این پروتئین را قبل از خواب می خورید ، بدن شما در شب بهبود می یابد. از طرف دیگر ، وقتی از جذب کند و هضم کند کازئین صحبت می کنیم ، به این معنی است که مدت بیشتری در سیستم گوارش باقی می ماند. بنابراین اگر در طول روز و هنگام خوردن غذاهای دیگر در سیستم گوارش کازئین دارید ، خطر مشکلات گوارشی را افزایش می دهد. اما وقتی این پروتئین را قبل از خواب می خورید و سپس به خواب می روید ، دستگاه گوارش آن را به آرامی هضم می کند.

بنابراین دوستان چگونه پروتئین کازئین مصرف می کنید؟ فکر می کنید بدن شما چقدر پروتئین و کازئین دریافت می کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *