کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست نشان دادن کالری بالن کلمه 1 800x252 - معنی کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند کالری موجود در رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در واقعیت اصلا اینطور نیست.

وقتی بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کند ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی در صورت پرخوری به سادگی بر نمی گردد. می توانید یک توقف داشته باشید اما به سادگی باز نمی گردد.

رژیم کتوژنیک خوردن کمتر را برای شما بسیار آسان می کند ، پس از سوزاندن ، گلوکز به چربی می رود و ماهیچه های شما را نمی سوزاند.

این بیماری ها و بی حالی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما می رسید ، دیگر به شما نمی رسد.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار به دلیل از دست دادن اشتها ، کالری کمتری از دست می دهید ، فقط وزن بیشتری کاهش می دهید. تا ایستگاه.

هنگامی که به توقف می رسید ، هورمون میل جنسی شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای برون رفت از رژیم کتوژنیک

وقتی ترک می کنید ، راه ها و نظریه های متفاوتی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقعیت ، همه چیز مورد نیاز برای خروج از توقف باید منجر شود کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن زیاد نیز چندان اصولی و صحیح نیست ، زیرا حتی فیبرها و فیبرهای محلول در آب می توانند از نظر تئوری سطح انسولین شما را افزایش دهند.

از این پس محدوده را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد باید تا زمانی که ممکن است کربوهیدرات خود را کاهش دهند تا به 20 گرم کربوهیدرات در روز برسند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی و تسریع چربی سوزی آنها کند.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و ریزمغذی های شما بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را از ایستگاه خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم کالری هایی را که باعث سختی و رنج می شوند ، می شمارند که ما فکر نمی کنیم شما به خود آسیب برسانید و نگران کاهش وزن خود باشید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود برای بدن شوک ایجاد می کند

ایده های زیادی برای ضربه زدن به بدن برای بیرون آمدن از توقف وجود دارد که همه در واقع به شما کمک می کنند.

شما یک شوک را امتحان می کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت ، همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که شما برای ایجاد شوک استفاده می کنید هیچ مشکلی برای شمارش کالری و رنج آن ندارند. راه های زیادی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه اش را کم کند ، یکی می آید که روزه اش را تغییر دهد.

(البته ، تغییر سریع کرنومتر به گونه ای است که مهم نیست چقدر کرنومتر خود را خاموش می کنید ، به عنوان مثال اگر قبلا ساعت 12 کرونومتر خود را خراب می کردید و ساعت 1 می خوابیدید ، آن را در ساعت 10 ببندید. ساعت و به همان اندازه که آن را عقب می گذارید ، رطوبت بیشتری را به ارمغان بیاورید و هر چه بیشتر دراز بکشید ، زمان بیشتری برای روزه گرفتن دارید و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف آجیل بیشتر ، دیگری برای حذف لبنیات می آید.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خوب است که آزمایش این شوک ها برای بدن شما مضر نباشد. آنقدرها هم قدیمی نیست که بتوانید به عقب برگردید ، می توانید اینها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها به بدن شما پاسخ دهد و شما از ایستگاه خارج شوید.

رژیم غذایی کتوژنیک کم کربوهیدرات انتخاب غذا دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد متوقف می شود؟

البته ، هیچ کس نمی تواند جلوی خود را بگیرد ، بیشتر می توانند به راحتی به وزن دلخواه خود برسند و به پایان برسند.

این به این دلیل است که این افراد تا رسیدن به وزن و تناسب مطلوب هورمون های خود را تنظیم می کنند.

البته هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت برخی افراد می شود. اینکه اینها باید با شوک شکسته شوند. حالا شما یک شوک دادید و پاسخی دریافت نکردید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

که ، البته ، من دوباره می گویم ، همه شوک ها در نهایت باید برطرف شوند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید نتیجه

آیا در رژیم کتوژنیک با چربی سوزی می توان به وزن ایده آل رسید؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، کاهش چربی زیاد را توصیه نمی کنیم ، زیرا مغز شما یا باید از قند استفاده کند یا از کتون های بدن خود که از چربی تشکیل شده است استفاده کند.

بدن شما به سادگی نمی تواند از فیبر یا پروتئین گیاهی برای تقویت مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قند شما را از کتوز خارج می کند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب بازنگردید. و شوک های بالا را آزمایش کنید تا به همان سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و وزن کم کنید و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید