کاهش وزن سریع را با رژیم جو تجربه کنید


در این مقاله ، من یک رژیم غذایی جو ایجاد خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید از این رژیم لاغری استفاده کنید که می تواند از پرک جو نیز استفاده کند. به ما بپیوند.

رژیم غذایی جو برای کاهش وزن:

برای انجام این رژیم ، موارد زیر را انجام دهید:

اولین روز:

صبحانه: نصف فنجان آرد جو + نصف فنجان شیر کم چرب + یک قاشق غذاخوری کشمش + نصف قاشق غذاخوری دارچین + چای یا قهوه

میان وعده صبحانه: نصف لیوان توت فرنگی

ناهار: 1 لیوان جو پوسته پوسته + 1 لیوان موز + 1 لیوان ماست کم چرب

میان وعده عصر: نصف لیوان آب کرفس یا هویج

شام: 150 گرم سینه مرغ کبابی + سالاد + نصف فنجان جو + ژله پودر ژله رژیمی

روز دوم:

صبحانه: نصف فنجان جو + نصف فنجان شیر کم چرب + یک قاشق غذاخوری توت خشک + نصف قاشق غذاخوری دارچین + چای یا قهوه

میان وعده صبحانه: سیب های متوسط

ناهار: در روز دوم رژیم ، ناهار یک لیوان جو + یک لیوان ماست کم چرب + یک لیوان توت فرنگی است.

میان وعده عصر: یک مشت بادام

شام: 150 گرم ماهی کبابی + یک لیوان کلم بروکلی + یک لیوان آب کرفس

رژیم لاغری جو

پنبه رز:

صبحانه: 1 لیوان جو + 1 لیوان شیر کم چرب + موز + 1 قاشق غذاخوری وانیل + چای یا قهوه

صبحانه پایه: 2 عدد کیوی

ناهار: نصف فنجان جو + نصف فنجان شیر کم چرب + یک چهارم فنجان گردو + یک قاشق غذاخوری دارچین

میان وعده شام: سیب

شام: 150 گرم گوشت بدون چربی یا بوقلمون + 1 فنجان کدو تنبل + 1 فنجان ژله رژیمی

رژیم 5 روزه جو

روز چهارم:

صبحانه: 1 فنجان جو + 1 فنجان ماست کم چرب + 1 فنجان تمشک + چای یا قهوه به عنوان صبحانه در روز چهارم رژیم

میان وعده صبحانه: یک مشت بادام

ناهار: ½ فنجان جو آرد پا شده + ½ فنجان شیر کم چرب + ½ فنجان توت فرنگی خشک + 1 قاشق غذاخوری دارچین

میان وعده شام: موز

شام: 150 گرم استیک بدون چربی + 3 فنجان سالاد + 1 پرتقال

نحوه رژیم غذایی جو

روز 5:

صبحانه: 1/2 فنجان جو + 2 فنجان شیر کم چرب + 2 فنجان کشمش + 2 فنجان آلو + چای یا قهوه

میان وعده صبحانه: سیب

ناهار: ½ فنجان جو + ½ فنجان ماست کم چرب و وانیل + 1/4 فنجان گردو

میان وعده شام: 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی + 4 کرفس

شام: سوپ مرغ بدون چربی + 2 فنجان سبزیجات + نصف پیمانه پودینگ رژیمی

رژیم لاغری جو

خواص جو برای سلامت جسمی

جو علاوه بر لاغری و کاهش وزن ، فواید شگفت انگیز دیگری نیز دارد که در مورد خواص آن برای سلامت جسمی بحث خواهیم کرد.

کاهش فشار خون و کلسترول:

فشار خون بالا و چربی خون بالا بیماری های خطرناکی هستند که در صورت کنترل نشدن می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند و یکی از مزایای معجزه آسای جو کاهش فشار خون بالا و چربی خون بالا است که در صورت مصرف منظم می تواند قند خون و فشار خون را کاهش دهد. خون را کنترل می کند.

فواید شگفت انگیز جو

کاهش خطر ابتلا به سرطان:

جو سرشار از فیبر است که روده و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را در برابر انواع سرطان ها محافظت می کند. جو همچنین سرشار از کلروفیل و ویتامین B است که بدن را سم زدایی می کند و سلول ها را از بین می برد و سرطان و رادیکال های آزاد بدن را از بین می برد.

سلامت استخوان و دندان:

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در جو یک راه عالی برای تقویت استخوان ها و دندان ها است ، بنابراین می توانید از جو برای استحکام استخوان ها و دندان های خود استفاده کنید.

خواص بی نظیر جو

تقویت سیستم ایمنی بدن:

جو سرشار از ویتامین C و مواد مغذی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و در صورت مصرف منظم می تواند روند بهبود زخم را تسریع کرده و بدن را در برابر آنفولانزا و سرماخوردگی محافظت کند.

بهبود عملکرد دستگاه گوارش:

یبوست یکی از شایع ترین مشکلات گوارشی در بین مردم است و با کمک جو درمان می شود. دلیل آن این است که جو سرشار از فیبر است که می تواند به دفع مدفوع راحت تر کمک کرده و از یبوست جلوگیری کند.

رژیم جو و تاثیر جو بر سلامت جسمی

درمان کم خونی:

بسیاری از مردم از کم خونی رنج می برند که می تواند ناشی از کمبود آهن یا ویتامین B باشد ، که با کمک جو برطرف می شود.

مواد معدنی جو با توجه به نیاز روزانه:

  • آهن 18٪
  • ریبوفلاوین 15
  • کلسیم 3
  • نیاسین 21
  • ویتامین B6 15
  • 5 درصد اسید فولیک
  • منیزیم 30
  • تیامین 40٪
  • منگنز 90٪
  • فسفر 25٪
  • پتاسیم 12
  • روی 17٪
  • مس 23
  • سلنیوم 50٪

با استفاده از این رژیم لاغری جو ، وزن خود را کاهش دهید و به وزن ایده آل خود در 5 روز برسید. همچنین می توانید سایر رژیم های لاغری مانند رژیم لاغری خیار و رژیم لاغری 1 هفته ای را در سایت آرگا بررسی کنید.

منبع: آرگا

برچسب:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید