کدو حلوایی حقایق تغذیه و مزایای سلامتی


انتخاب و ذخیره سازی

در ایالات متحده ، از پاییز تا اواسط زمستان در بازار کشاورزان موجود است.

از مصرف چنین محصولاتی با ساقه لکه دار / نرم / پوسیده ، آسیب دیده ، برش / سوراخ شدن و غیره خودداری کنید.

کره دارای پوسته ای ضخیم و سخت است. می توان آن را تا شش ماه در جای خشک و خنک نگهداری کرد.

با این حال ، قسمت های برش باید در پخت زود هنگام استفاده شود. اگر می خواهید آن را برای استفاده طولانی مدت (فقط تا 1-2 روز) نگه دارید ، آن را در یک ورقه سلفون در یخچال با رطوبت نسبی بالا قرار دهید.

روش های پخت و سرو

کدو حلوایی یکی از سبزیجات محبوب زمستانی در ایالات متحده ، کانادا و مکزیک است. در دستور العمل های پخته مشابه می توان آن را با کره ، کابوچا یا کدو جایگزین کرد.

گوشت متراکم ، نشاسته ای ، دانه ای و زرد نارنجی آن بسیار شبیه است سیب زمینی شیرینبه

گوجه فرنگی ها به دلیل گوشت بافت خشک خود شناخته می شوند ، که شکل خود را در سراسر پخته ، پر شده ، خورشت ها و کاری حفظ می کند. برای پخت ، سرخ کردن ، بخارپز کردن ، پختن ، پخت و پخت و پز مناسب است.

پوست آن سفت است و اگرچه قابل خوردن است ، اما برخی از سرآشپزها ترجیح می دهند قبل از مصرف پوست آن را بکنند.

مشابه کابوچا ، می توان آن را به صورت حلقه یا مکعب خرد کرد و در انواع بی پایان دستور العمل هایی مانند سوپ ، سالاد ، خورش ، گراتن ، ساندویچ و ریزوتو استفاده کرد.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • از کره در سوپ های خامه ای در برزیل ، کلمبیا و پرو استفاده می شود.

  • از دوغ خام رنده شده در سالادهایی که طعم شیرین و رنگ زرد نارنجی می گیرند لذت می برید.

  • مشابه کدو حلوایی کابوچا یا دلیکاتا ، فنجان کره را نصف کرده ، دانه ها را جدا کرده و نان ، جو ، بیکن ، گوشت ، پنیر ، قارچ و سبزیجات برگ دار (اسفناج) و گیاهان را اضافه کرده و در فر بپزید.

  • از گراتن کدو حلوایی با سبزیجات یا سوسیس مکمل لذت ببرید.

  • فنجان کره له شده / پوره شده یک جایگزین سالم برای پوره سیب زمینی است.

  • پخته و له شده یا پوره شده ، می توان از آن برای پر کردن امپانادا ، آنچیلادا و راویولی استفاده کرد ، یا در دسرها ، پای ها ، پودینگ ها و نان ها استفاده کرد.

  • مغز کدو حلوایی را می توانید به عنوان میان وعده میل کنید. کافی است آنها را در فر تفت دهید و لذت ببرید!

مشخصات امنیتی

واکنش های آلرژیک به کدو حلوایی نادر است. زنان باردار و نوزادان می توانند با خیال راحت آن را بخورند. (سلب مسئولیت پزشکی).

ممکن است بخواهید بخوانید ≻≻-

کدو اسپاگتی محتوای تغذیه ای

کدو بلوط محتوای تغذیه ای

کدو حلوایی ظریف محتوای تغذیه ای

کدو تنبل محتوای تغذیه ای

≻≻-بازگشت به سبزیجات از جانب کدو حلوایی تغذیه. برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با توضیحات کامل درباره حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی آنها به اینجا مراجعه کنید.

≻≻-بازگشت به سایت اینترنتی.

خواندن بیشتر:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. اسکواش Kabocha و Buttercup برای باغهای وسترن اورگان- خدمات فرعی دانشگاه ایالتی اورگان.

  3. باغ خود را ببینید- Extension University of Illinois (PDF).



دیدگاهتان را بنویسید