گردو 101: تغذیه و مزایای گردو


گردو می تواند یک غذای سخت باشد. آنها نه تنها خوشمزه و سالم هستند ، بلکه کالری بالایی نیز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه ، مزایای احتمالی و راه های استفاده از گردو در برنامه تغذیه سالم خود ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حقایق تغذیه گردو

Quyen Vu ، متخصص تغذیه آشپزی در Beachbody می گوید: “گردو کالری بسیار بالایی دارد.” “بنابراین شما نمی خواهید در خوردن آنها زیاده روی کنید. اما آنها هنوز هم می توانند در برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن گنجانده شوند. “

اگر دوست ندارید طعم ساده آن مانند این شکلات شکلاتی گردو شاه توت را دوست داشته باشید ، یا آن را خام و بدون نمک بخرید و ادویه های مورد علاقه خود را اضافه کنید ، وو توصیه می کند آن را به اسموتی ها اضافه کنید.

به طور کلی ، گردو حاوی آهن ، منیزیم ، فسفر ، و چربی و پروتئین سالم است.

در اینجا تجزیه و تحلیل اطلاعات تغذیه ای گردو آمده است.

ارزش غذایی گردو

گردو خام ، 1 اونس ، حدود 14 و نیم

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
چاق 18.5 گرم
کربوهیدرات 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن ، آهن .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
امضا کردن 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که اطلاعات تغذیه ای گردو را مرور کرده اید ، به راحتی می توانید از این آجیل های حاوی کالری زیاد استفاده کنید ، اما افزودن مقداری از رژیم غذایی روزانه به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید.

همانطور که وو گفت ، خوردن گردو هر روز بستگی به اهداف تغذیه ای شما و سایر منابع چربی دارد که آن روز مصرف کرده اید.

او می گوید: “من به طور کلی بیش از یک یا دو قاشق غذاخوری در یک زمان نمی خورم.” “اگر می خواهید میزان سدیم روزانه خود را بررسی کنید ، محصول بدون نمک بهتر است ، زیرا نسخه شور نیز بر مصرف کلی سدیم شما تأثیر می گذارد.”

سعی کنید چند عدد گردو را به غذاهای کم چرب مانند سالاد بو داده و سالاد گردو اضافه کنید.

1. گردو حاوی چربی های “خوب” و اسیدهای چرب امگا 3 است.

زن در حال خوردن غذای مدیترانه ای

گردو اگرچه چربی بالایی دارد ، اما سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده است که نوع خوبی از چربی است.

مطالعات در مورد تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب نشان داده است که رژیم غذایی حاوی گردو با کاهش کلسترول کل و کلسترول LDL ، کلسترول “بد” ، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.

گردو همچنین سرشار از α- لینولنیک اسید ، اسید چرب امگا 3 است که می تواند مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد.

2. گردو حاوی ترکیباتی شبیه آنتی اکسیدان است.

یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که گردو دارای خواص آنتی اکسیدانی است که ممکن است به کاهش عوارض جانبی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور پزشکی و متخصص تغذیه ، اغلب به عنوان غذای مغزی نامیده می شود ، زیرا گردو دارای مزایای بالقوه شناختی برای افراد مسن است و تقریباً می تواند به هر رژیم غذایی اضافه شود.

هنکس دوست دارد گردوی خود را در خرما Medjool برای یک میان وعده خوشمزه بپیچد یا توپ های انرژی زا خانگی را در گردوی خرد شده برای یک میان وعده ترد بپیچد.

اگر می خواهید میزان سبزیجات را افزایش دهید ، برای بافت ترد چند عدد به سالاد توت فرنگی و اسفناج خود اضافه کنید.

3. گردو حاوی مواد معدنی است.

مس ، مس ضروری که بدن نمی تواند به تنهایی بسازد ، در گردو یافت می شود.

هنگامی که مس مصرف می کنید ، با آهن کار می کند تا سلول های خونی و عروق خونی شما سالم بمانند و به جذب آهن برای ایجاد استخوان های شاد کمک می کند.

4. گردو به افزایش سیری کمک می کند.

دستور تهیه بلوند سیب

اگر این مزایای بالقوه دیگر تغذیه گردو فریبنده است ، در اینجا مزایایی وجود دارد که می توانید هر روز بررسی کنید.

آیا درست قبل از ناهار یا در رکود 3 بعد از ظهر احساس ضعف می کنید؟

خبر خوب: مطالعات کوچک نشان می دهد که گردو ممکن است به شما کمک کند احساس سیری کنید.

بنابراین ، کمی روی پارافیت ماست صبحانه خود بپاشید ، یا یک مشت گردو را برای یک میان وعده فوق العاده پردازش شده در دستگاه فروش دستگاه خود انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

گردو توت فرنگی و جو دو سر

بلوند سیب پخته نشده با گردو

جام بلغور جو دوسر پخته با کشمش و گردو

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای متخصص تر هستید؟ به BODNutrition.com بروید و بیاموزید که چگونه با داشتن دو برنامه تغذیه ای تغذیه طولانی مدت داشته باشید: 2B Mindset و Portion Fix.

دیدگاهتان را بنویسید