یک کاسه ساده با سیب زمینی شیرین و سبزیجات


این کاسه سیب زمینی و سبزیجات شیرین راهی خوشمزه برای لذت بردن از ترکیب طعم ها و بافت های پاییزی است!

سیب زمینی و سبزیجات شیرین به دلیل تنوع زیاد در بسیاری از خانواده ها جزء اصلی هستند زیرا به راحتی در اکثر فروشگاه های مواد غذایی و بازارهای کشاورزان یافت می شوند.

این کاسه دارای یک ماده پاییزی خوشمزه است که ممکن است قصد خرید آن را نداشته باشید – انجیر.

انجیر نه تنها طعم شیرین خوبی برای متعادل سازی مواد شور و نمک می دهد ، بلکه فیبر فوق العاده ای نیز دارد ، هم فیبر محلول و هم نامحلول که به سیستم گوارشی ما کمک می کند تا طبیعی بماند و قند خون ما را ثابت نگه دارد. انجیر همچنین سرشار از مواد معدنی مانند منگنز ، منیزیم ، کلسیم و پتاسیم است. همه آنها برای سلامت قلب و عروق ، سلامت استخوان ها و کاهش فشار خون مهم هستند.

ترکیب مواد تشکیل دهنده این غذا تقریباً همه جوانه های چشایی شما را تحت تأثیر قرار می دهد!

از پنج نوع اصلی برای ایجاد این غذای متعادل از سیب زمینی و سبزیجات استفاده کنید

اگر با جامعه NS و روش ما در اینجا آشنا هستید ، سیستم Fundamental Five ایجاد وعده های غذایی متعادل را برای شما آسان می کند که به بدن شما تغذیه مورد نیاز برای داشتن تمرکز قوی ، هضم آرام ، انرژی پایدار ، خواب خوب و زندگی را می دهد. سلامت طولانی مدت در عین داشتن انعطاف پذیری برای لذت بردن از غذایی که دوست دارید.

پنج پایه شامل پنج ماده مغذی شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای و عامل طعم است (که به وعده های غذایی شما زندگی ، خوشمزه و لذت بخش می دهد).

این دستور شامل هر پنج عنصر است ، و آن را به یک وعده غذایی متعادل برای لذت بردن تبدیل می کنید!

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید که شما را از طریق پنج سیستم اصلی ما برای ایجاد غذاهای متعادل راهنمایی می کند که می توانید برای تهیه یا طبخ تازه این هفته از آنها استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید