10 آروگولا (راکت سالاد) اطلاعات تغذیه ای و مزایای سلامتی


انتخاب و ذخیره سازی

آروگولا تازه در تمام طول سال در بازار موجود است. هنگام خرید ، به دنبال برگهای سبز سبز تازه باشید. از برداشت گل خودداری کنید زیرا برگ های آن سفت و تلخ است. قبل از پخت ، کبودی ، برگها و ساقه های زرد را دور بریزید.

گیاهان را مانند سبزیجات دیگر مانند اسفناج ، خرفه و کلم پیچ ذخیره کنید. آن را در محفظه سبزیجات یخچال با رطوبت نسبی بالا قرار دهید.

طرز تهیه و سرو

روگولا که در مزارع کشت می شود اغلب در بازارهای کشاورزان محلی که ریشه های آن متصل است به فروش می رسد. بوشل را بریده و ساقه های ضخیم را قطع کنید. هر گونه برگ زرد ، پژمرده و کبود شده را دور بریزید. برگها را در یک کاسه بزرگ آب سرد قرار دهید و مانند سایر سبزیجات مانند اسفناج بشویید تا ماسه ، خاک و کثیفی را از بین ببرید. سپس آب را تخلیه کرده و قبل از استفاده برای پخت ، با یک پارچه مرطوب خشک کنید. به

در اینجا برخی از نکات ارائه شده است.

  • برگهای موشک پوسته پوسته شده عالی برای سالاد ، ساندویچ و همبرگر هستند.

  • سبزیجات تازه را می توان در سوپ ها ، خورشت ها ، آب میوه ها استفاده کرد و به عنوان سبزیجات پخته شد.

  • ماکارونی آرگولا به سبک ایتالیایی را با پنیر بز تهیه کنید.

  • از نان تست سیر آغشته به ترشی فرنگی ترخون لذت ببرید.

مشخصات ایمنی

راکت سالاد (آروگولا) یک سبزی برگ دار با محتوای اگزالات نسبتاً کمی در مقایسه با اسفناج ، خرفه ، برگ خردل و کرفس است. از سبزیجات می توان با خیال راحت در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد. (سلب مسئولیت پزشکی)به

≻≻- برگشت سبزیجات از جانب arugulaبه برای مشاهده یک لیست چشمگیر از سبزیجات با توضیحات کامل در مورد محتوای تغذیه ای و مزایای سلامتی ، به اینجا مراجعه کنید.

≻≻- برگشت صفحه نخست.

خواندن بیشتر:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. صفحه اطلاعات دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد – تغذیه برای کاهش خطر ابتلا به سرطان.



دیدگاهتان را بنویسید