11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید


آنچه در این مقاله می خوانید

چیزی که هیچ کس نمی خواهد در باشگاه برایش اتفاق بیفتد ناراحتی معده است. خوردن میان وعده اشتباه قبل از ورزش می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذایی که با شما سازگار است و به طور م intoثر به انرژی تبدیل می شود ، برای کیفیت ورزش ، به ویژه برای ورزش های طولانی مدت بسیار مهم است.

حتی اگر می دانید که 1 تا 2 ساعت قبل از شروع کلاس نباید پیتزا ، کاپ کیک و غیره بخورید ، غذاهای دیگری وجود دارد که بسیار مهم است قبل از ورزش نخورید. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه های چندین متخصص تغذیه را در مورد اینکه چه چیزی باعث بدترین فرسودگی قبل از ورزش می شود و به جای آن چه بخورید توضیح می دهد.

چپ افورها

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع خوبی از کربوهیدرات هستند و برای اکثر افراد مفید است ، اما بهترین راه خوردن آنها به سادگی با سس گوجه فرنگی و بدون افزودنی است زیرا به محض شروع ورزش ، سس های خامه ای ، چاشنی ها و ادویه جات ترشی جات شما را مختل می کند. باعث یا باعث سوزش سر دل می شود.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند سوخت مناسبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از ورزش باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم درمانی آمریکا (ADA) می گوید: “تنقلات چرب سرخ شده کند می شود.”

این واقعیت که باید قبل از ورزش از فست فود اجتناب کنید آنقدر واضح است که مجبور نیستید فکر کنید ، حتی میان وعده های سالم و چاق مانند پنیر و بادام می تواند حال شما را بد کند. این به این دلیل است که چربی ها بسیار کمتر از کربوهیدرات ها و پروتئین ها به انرژی تبدیل می شوند. علاوه بر این ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث نفخ می شوند که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش تجربه کند.

شکلات تخته ای و شکلات تخته ای

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

ویلاکورتا می گوید: “اگرچه پروتئین منبع مهمی برای سوخت است و به عضله سازی کمک می کند ، اما می تواند یک شمشیر دو لبه باشد: برخی از شکلات ها و شکلات های قبل از تمرین حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند اما کربوهیدرات کافی را حذف می کنند تا بتوانند.” کاهش سطح انرژی.

او می گوید: “پروتئین مانند چربی به سرعت وارد جریان خون نمی شود ، بنابراین ممکن است با وجود غذا خوردن احساس خستگی و لرزش کنید.” به عنوان یک راهنمای کلی ، برای حفظ سطح انرژی خود ، نسبت کربوهیدرات به پروتئین باید 4 به 1 باشد. فریب بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین ها اغلب حاوی مقدار زیادی شکر هستند. اگر به دنبال چیزی هستید که خوردن آن راحت تر باشد و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن را انتخاب کنید که قند و چربی کمتری دارد.

سالاد سبزیجات قبل از ورزش

یک سالاد سبک پر از سبزیجات ممکن است یک وعده خوب قبل از تمرین به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات با فیبر بالا ، مانند آجیل و دانه ها ، منابع متداول سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا می گوید درصد بالایی از فیبر می تواند باعث ناراحتی جدی در هنگام ورزش شود ، به ویژه در فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، حاوی مقدار زیادی فیبر هستند و مغزها و دانه ها دارای چربی و پروتئین زیادی هستند ، بنابراین هیچ یک از آنها کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه ها نیز ژل می شود

نوشیدن مایعات شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. اگرچه این کربوهیدراتهای ساده برای تحریک شما مفید هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. آنها را به طور متوسط ​​با کربوهیدراتهای جامد بخورید ، مخصوصاً برای ورزش طولانی مدت. به طور کلی از مایعات و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه ورزشی سنگینی دارید: آنها باعث رفلاکس اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های گازدار باعث ایجاد گاز و نفخ در اکثر افراد می شود. مقادیر زیادی شکر را که معمولاً در نوشیدنی های گازدار یافت می شود ، اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه اینها می تواند باعث مشکلات معده شود. در حالی که تحقیقات نشان داده است که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقدار کمی چای سیاه مفیدتر از یک نوشیدنی یا نوشیدنی انرژی زا بدون کافئین است.

سبزیجات برگ دار

اگرچه رژیم غذایی سرشار از سالاد و سبزیجات البته عالی است ، سبزیجات خام مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام مشغله زیاد ناراحتی جدی ایجاد کنند. سبزیجات برگ دار به دلیل داشتن فیبر زیاد تقریباً همیشه باعث نفخ و نفخ می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش غذای سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از اسموتی سبز و سالاد را انتخاب کنید. میوه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان سبزیجات ، آب و مقداری جو دوسر خشک یا گرانول مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما ممکن است به طور مرتب جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار مواد مغذی کمی دارند و از همه مهمتر قند بالایی دارند. نوشیدنی های ورزشی می توانند ویتامین ها و الکترولیت های خاصی را تأمین کنند ، اما مقادیر بالای قند موجود در آنها می تواند در یک لحظه وارد دستگاه گوارش شود و شما را تنبل و ناتوان کند. در عوض ، می توانید آب گوجه فرنگی کم نمک بنوشید که دارای پتاسیم است ، فشار خون را تنظیم می کند و حتی آب را به دلیل کم نمک بودن در آن حفظ می کند.

نان سبوس دار و مافین

البته خوردن نان سبوس دار بسیار خوب است اما نه زمانی که قصد ورزش دارید. کربوهیدرات هایی که به طور کلی تخمیر می شوند و محدود به گلوتن هستند التهابی هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند اما عوارض جانبی آنها ارزش استفاده از آنها را ندارد. در عوض ، می توانید از نان ذرت کم فیبر یا تورتیلا با کمی کره و برش های موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از شروع ورزش با یک مشت دانه خام تفریح ​​می کنید ، فقط ناراحتی معده و نفخ باقی می ماند. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، در صورت مصرف غذاهای پر فیبر می توانند شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و بخورید. این ترکیب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها سه شرط اساسی هستند که بدن شما برای بهترین عملکرد به آن نیاز دارد.

هر چیزی که ادویه جات تند دارد

هیچ کس دوست ندارد با گرفتگی عضلات و ناراحتی ورزش کند و این اتفاق می افتد اگر شب قبل از تمرین غذاهای تند مانند فلفل تند یا چیپس بخورید. هضم غذاهایی که سرشار از فلفل و ادویه هستند ، زمان زیادی طول می کشد ، بنابراین به جای آماده شدن برای ورزش ، چرت می زنند! اگر می خواهید غذای خوب و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون خشک را انتخاب کنید که سرشار از پروتئین است. فقط به یاد داشته باشید که از مارک هایی با نمک کم و بدون افزودنی مصنوعی یا بسیار اندک خرید کنید.

نکته آخر

تحمل هر فرد متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که به طور معمول به خوبی سازگار هستند ممکن است در طول تمرین شما سازگار نباشند. مهمترین چیز در هر وعده غذایی قبل از ورزش این است که غذاهای جدید نخورید و غذاهایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر مسابقه بزرگی دارید یا در حال برنامه ریزی برای تمرین سنگین هستید ، حتما رژیم غذایی خود را قبل از تمرین قبل از آن نوع تمرین امتحان کنید تا از وقوع اتفاقات ناخوشایند در وسط تمرین جلوگیری کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-غذاهای-تمرینی-آنچه -قبل-از-قبل از تمرین- نباید بخورید
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید