13 مورد برتر تغذیه برانزینو و مزایای سلامتی


خریداری کردن

برانزینو در تمام طول سال در دسترس است. ماهی کامل یا به عنوان فیله در بازارهای ایالات متحده. آنها در بهار یا اوایل تابستان قبل از بازی بهترین هستند. بدنبال ماهیان سبک و سفت با پوست نقره ای رنگ ، آبشش های صورتی و چشمانی شفاف باشید.

باس تازه ، وحشی و صید کتان قیمت بالاتری نسبت به محصولات کشاورزی دارد. بیس کشت نه تنها ارزان تر است بلکه در طیف وسیعی در تمام طول سال در دسترس است. پایه کشت نسبتاً بزرگ است و کمی چربی بیشتری دارد.

در خانه ، ماهی و فیله را به مدت 2-3 روز در یخچال نگهداری کنید. برای استفاده طولانی تر ، قبل از نگهداری در فریزر ، مقیاس و روده را کامل کنید.

روش های پخت و سرو

اگر ماهی کامل خریداری می کنید ، تمیز کردن برانزینو با قطع باله ها و سپس کندن بدن شروع می شود. پس از آن ، یک برش در امتداد شکم ایجاد کرده و قسمت داخلی آن را بردارید. پس از تمیز کردن ماهی ، باید آن را از داخل و خارج کاملاً بشویید و سپس خشک کنید. سپس از آن در آشپزی استفاده می شود یا در پلی اتیلن پیچیده می شود و در یخچال نگهداری می شود.

برانزینو یکی از بهترین ماهی ها است ، با استخوان بسیار کمی و گوشت سفت و طعم ظریف که شکل خود را در پر کردن ، کباب کردن یا پخت حفظ می کند.

در اینجا برخی از ایده های خدمت رسانی وجود دارد:

دستور برانزینو
برانزینو عکس: کیوپیا
  • برانزینو ماهی همه کاره است. بسته به اندازه سرو ؛ از ماهی های کوچکتر می توان در پر کردن برش های لیمو و گیاهان استفاده کرد. ماهی های بزرگ که می توانند فیله شوند برای کباب کردن یا سرخ کردن مناسب هستند.

  • گراتن را با باس دریایی ، بیکن ، سیب زمینی ، کپر در سس خامه آماده کنید

مشخصات امنیتی

  1. برانزنو صید شده دارای درجه 3 و 4 (زرد و زرد) است. با توجه به پایداری ، گزینه های درجه بندی بهتری وجود دارد ، ماهیگیری برانزینو باید تا حد ممکن محدود شود.

  2. سطح متیل جیوه در باس دریایی اروپا 0.167 قسمت در میلیون (PPM) است. در نتیجه ، دستورالعمل های نهایی FDA ایالات متحده در مورد میزان ماهیان و مادران شیرده در آینده ، به همراه لیست گزینه های خاص که ایمن هستند یا باید از آنها اجتناب شود ، باس دریایی را در زیر قرار دهید. بهترین دسته را انتخاب کنید. با این معیار ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته بخورند. (سلب مسئولیت پزشکی).

همچنین بخوانید ≻≻-

ماهی آتلانتیک حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی

ماهی سالمون حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی

نوعی ماهی پهن بزرگ حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی

ماهی قزل آلا حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی

≻≻- بازگشت به غذای دریایی از جانب حقایق تغذیه ماهی برانزینو و مزایای سلامتی آنبه

≻≻-بازگشت به سایت اینترنتی.

خواندن بیشتر (پیوندها در پنجره جدید باز می شوند):

  1. راهنمای غذاهای دریایی -PDF.

  2. میزان جیوه در غذاهای دریایی تجاری

  3. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: سهم مهمی



دیدگاهتان را بنویسید