30+ ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه


آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا چند الهام برای شما وجود دارد!

ناهار برای همه کودکان می تواند دشوار باشد. اما ناهار برای یک نوجوان اشتهاآور و پرمشغله ممکن است باعث شود چیپوتل در این باره تجدید نظر کند. این که آیا نوجوان شما برای تعطیلات تابستانی یا زمستانی در خانه است یا فقط برای تعطیلات آخر هفته به ایده هایی نیاز دارد ، من چند مورد برای الهام بخشیدن به شما دارم.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • مواد مغذی راضی کننده: پروتئین و چربی به حفظ ناهار کمک می کند.
  • چندین گروه غذایی: برخی از بچه ها (مانند من) وسواس زیادی در خوردن غذاهای نشاسته ای دارند. نشاسته هایی مانند نان و ماکارونی خوب هستند ، اما انواع گروه های غذایی می توانند به کودک شما در دریافت بیشتر مواد مغذی مورد نیاز کمک کنند (به موارد زیر مراجعه کنید: نحوه تغذیه نوجوان گرسنه)
  • میوه ها و سبزیجات: آنها دارای فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) محصولات کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به بچه ها (و بزرگسالان!) برای دستیابی به اهداف بیشتر است.
  • قطعات مناسب آنها: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که غذای مورد نیاز خود را بخورد و غذا را محدود یا محدود نکنید.

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار گرم برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel یا نان فرانسوی پیتزا: روی آن را با نان های برش خورده یا نان باگت تزیین کنید ، روی آن را سس پیتزا ، پنیر و مواد دلخواه خود قرار دهید ، در یک مرغ گوشتی یا توستر گرم کنید.
  • ماکارونی منجمد (مانند تورتلینی یا راویولی): جوشانده و با سس قرمز بطری شده یا روغن زیتون و پنیر پارمزان سرو می شود.
  • غذای باقیمانده شام ​​را گرم کنید: قرار دادن ظرف شیشه ای تک قسمتی آنها را می توان در مایکروویو گرم کرد
تخم مرغ در سالن: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی و پنیر جعبه ای سالاد جانبی یا سبزیجات مخلوط منجمد اضافه کنید
  • سوپ یا چیلی (خرید در فروشگاه یا خرید در منزل)
  • quesadilla: تهیه شده با پنیر ، لوبیا بو داده ، سبزیجات کبابی ، مرغ کباب باقی مانده و غیره
Quesadillas با سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر کبابی
  • برگر گیاهی یا سگ گیاهی (ما ستاره صبح را دوست داریم)
  • بوریتو یخ زده (بسته بندی یا در خانه)
فریزر گوشت گاو Burrito
  • سیب زمینی پخته: روی آن را با پنیر ، چیلی یا سبزیجات بخارپز کنید.
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل را اضافه کنید

ایده های ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • گوشت دلی یا ساندویچ سبزیجات یا بسته بندی
  • نان تست آووکادو (تخم مرغ های سرخ شده را روی آن قرار دهید!)
نان تست آووکادو: ناهار برای نوجوانان
  • سالاد ماهی تن یا ساندویچ سالاد مرغ
  • P&J (یا SB&J – کره خورشید + ژله)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (هویج ، خیار و غیره)
  • سبز سالاد: پر کردن غذاهای غنی از پروتئین مانند نخود ، کنسرو ماهی تن ، تخم مرغ آب پز
  • سالاد ماکارونی یا کینوا
  • پیتزای سرد باقی مانده
  • توپ اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا چند دستور العمل وجود دارد که شما یا نوجوانتان می توانید برای تمام هفته آماده کنید.

توفو ناگتز با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
سرو آسان کوفته

چگونه میوه و سبزیجات بیشتری را برای ناهار نوجوانان توصیه کنیم

  • اسموتی میوه (یا جمع آوری بسته های اسموتی بنابراین برای آنها آسان است که سریع آن را تهیه کنند)
  • کاهو و گوجه فرنگی را روی ساندویچ قرار دهید
  • نخود فرنگی را در یک بشقاب میان وعده سرو کنید یا به عنوان یک طرف آن را اضافه کنید
  • ناهار را با یک سالاد جانبی یا یک لیوان سوپ سبزیجات سرو کنید
  • چیپس و طرف سالسا را ​​اضافه کنید
  • فنجان میوه های خوراکی جداگانه و سس سیب شیرین نشده ذخیره کنید.
  • توصیه می کنم سیب های خرد شده را به پنیر کبابی یا اسفناج تازه را به تخم مرغ های کوبیده اضافه کنید.

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید