۴ حرکت صبحگاهی نشاط آور یوگا را دنبال کنید


یوگا صبحگاهی برای انرژی

اگر فرد صبحگاهی نیستید، احتمالاً عادت دارید که با احساسات گیج کننده از خواب بیدار شوید.

برای کسانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند، این حرکات فعال صبحگاهی یوگا را امتحان کنید تا به شما در بیدار شدن کمک کند.

۴ حرکت صبحگاهی نشاط آور یوگا را دنبال کنید

یوگا دارای بسیاری از مزایای سلامتی مستند است، از جمله حمایت از:

  • قدرت عضلانی
  • انعطاف پذیری
  • عملکردهای تنفسی و قلبی عروقی
  • اعتیاد، استرس، اضطراب، افسردگی و دردهای مزمن
  • الگوهای خواب سالم
  • رفاه عمومی و کیفیت زندگی

تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که یوگا می‌تواند اثر محرکی بر انرژی ذهنی و فیزیکی داشته باشد که به نوبه خود از سطح کلی تناسب اندام حمایت می‌کند و ممکن است خستگی را کاهش دهد.

در اینجا چهار حرکت انرژی‌زای یوگا در صبح وجود دارد که باید دنبال کنید.

خم شدن به عقب

بایستید و به سمت آسمان دراز کنید در حالی که پشت خود را در حین دم خم کرده اید. نفس خود را بیرون دهید و به سمت جلو خم کنید.

موقعیت کودک

علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند متمرکز و آماده برای روز باشید، بیبی پوز همچنین به بلند کردن آرام باسن، کمر و پاهای شما کمک می‌کند. برای انجام ژست کودک، روی تشک خود به سمت دست و زانو بیایید. زانوهایتان را به اندازه عرض تشک باز کنید و قسمت بالای پاهایتان را روی زمین نگه دارید. تا کنید و پیشانی خود را در حالی که شکم خود را بین ران های خود قرار دهید روی زمین قرار دهید.

ژست گربه/گاو

ژست گربه/گاو یک ژست صبح بخیر، ساده و نشاط آور است. برای انجام این ژست، از چهار دست و پا شروع کنید و مچ دست خود را مستقیماً زیر شانه ها و زانوها را زیر باسن خود قرار دهید. برای “گربه”، بازدم. در همان زمان، پشت خود را به سمت بالا بچرخانید و سر و دنبالچه خود را به سمت تشک بیاندازید. برای حرکت به داخل “گاو”، در حالی که به طور همزمان کمر خود را قوس می دهید، چانه و استخوان دنبالچه خود را به سمت سقف متمایل کنید، نفس بکشید. این چرخه را پنج بار تکرار کنید.

سگ رو به پایین

یکی دیگر از ژست‌های کلاسیک یوگا، ژست سگ رو به پایین، یک ژست یوگا آسان است که می‌توانید آن را در روتین یوگا صبحگاهی خود بگنجانید. دوباره از چهار دست و پا شروع کنید. در مرحله بعد، انگشتان پا را خم کنید و پاهای خود را دراز کنید تا صاف شوند، به طوری که بدن شما به شکل “V” درآید. سعی کنید این وضعیت را تا زمانی که پنج نفس عمیق می کشید حفظ کنید.

راه دیگر برای حمایت از انرژی سالم و پایدار در صبح و در طول روز، مکمل های غذایی NuMedica، NutriDyn و Neuroscience است.

مکمل انرژی

MCT Oil USP – NuMedica

MCT Oil USP از NuMedica یک مکمل غذایی حاوی تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط، اسیدهای چرب سالم است که بدن می تواند سریعتر به عنوان سوخت جذب و متابولیزه کند. به همین دلیل، بیشتر احتمال دارد که فورا استفاده شوند تا اینکه به عنوان چربی ذخیره شوند. MCT ها ممکن است از ترموژنز و متابولیسم حمایت کنند، به همین دلیل است که برای حمایت بهینه از تولید انرژی، متابولیسم و ​​موارد دیگر ایده آل هستند.

انرژی سلولی – NutriDyn

NutriDyn Cellular Energy یک مکمل کاملا طبیعی است که طیف گسترده ای را برای ایجاد انرژی بهینه در سطح سلولی ارائه می دهد. Cellular Energy که با ترکیبی از مواد معدنی و عصاره های گیاهی فرموله شده است، از تولید انرژی، سلامت سلولی و عملکرد بهینه میتوکندری پشتیبانی می کند.

Adrecor با شیرین بیان – علوم اعصاب

Adrecor با ریشه شیرین بیان از Neuroscience از سلامت آدرنال، انرژی و مدیریت استرس پشتیبانی می کند. همچنین مواد غیر غددی مانند ویتامین C، نیاسین، ویتامین B6، اسید فولیک، ویتامین B12، اسید پانتوتنیک، منیزیم، روی، عصاره ریشه شیرین بیان، و ترکیبی اختصاصی از L-Histidine، L-methionine، L- را فراهم می کند. تیروزین و عصاره ریشه عصاره رودیولا و برگ چای سبز.

حرکات نشاط آور یوگا در صبح مورد علاقه شما چیست؟



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر