40+ ایده صبحانه سالم برای نوجوانان


آیا به ایده های صبحانه سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ بیش از 40 وعده غذایی برای الهام گرفتن وجود دارد ، از جمله بسیاری از گزینه های آماده سازی!

صبحانه ممکن است غذای مورد علاقه نوجوان شما در روز نباشد. این امر به ویژه اگر در ساعت 6:30 صبح در روز مدرسه نابینا و تنبل هستید صادق است.

اما نوجوانان شما باید صبح های خود را پر انرژی کنند ، نه به همه رشد فوق العاده ای که اتفاق می افتد. بنابراین ، اگر از ایده ها خسته شده اید ، در اینجا هزاران الهام وجود دارد. و اگر آنها اصرار کنند ، “اما من وقت ندارم!” ، ما این کار را آسان می کنیم.

شما همچنین می خواهید: ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

صبحانه سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایتبخش: پروتئین ، چربی و فیبر همگی به تداوم صبحانه کمک می کنند و تا ناهار طول می کشد.
  • تشکیل استخوان: نوجوانان در دوران پرتلاطم رشد و تغییر به کلسیم بیشتری احتیاج دارند. منابعی مانند لبنیات و شیر لبنیات غنی شده ، ماست ، OJ غنی شده ، غلات غنی شده و پنیر می توانند به شما در تهیه آنچه نیاز دارید کمک کنند.
  • سریع و آسان: کودکان ممکن است غذاهای آسان (و ترجیحاً قابل حمل) نداشته باشند زیرا زمان زیادی در روزهای هفته ندارند. در نظر داشته باشید که در آخر هفته اقلام صبحانه را به صورت عمده تهیه کنید. در حالت ایده آل ، اجازه دهید نوجوان شما کمک بگیرد یا پیش قدم شود!
  • مواد مغذی کلیدی: نوجوانان برای رشد و نمو اصلی خود به مواد مغذی نیاز دارند. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است از دست بدهید و برخی صبحانه ها شامل آنها می شود.
    • فولاد (ماده): غلات غنی شده ، سویا
    • پروتئین (زنانه): ماست ، سویا ، کره آجیل
    • اسید فولیک (زنانه): غلات غنی شده ، اسفناج ، پرتقال ، موز
    • ویتامین B6 (زنانه): پنیر لپه ، نخود
    • ویتامین B12 (زن): شیر ، ماست ، ماهی آزاد دودی
    • امضا کردن (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، بادام زمینی
    • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، نخود فرنگی ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، لوبیا ،
    • فیبر (دختران و پسران): غلات کامل ، جو دوسر ، میوه ها و سبزیجات

ایده صبحانه گرم برای نوجوانان

تخم مرغ

  • مافین تخم مرغ از پیش ساخته شده یا ساندویچ شیرینی (به جلو حرکت کن)
  • بوریتو صبحانه پیش ساخته: تخم مرغ و پنیر هم زده را روی بوریتو بپاشید ، سپس آن را حلقه حلقه کرده و در فویل بپیچید. در فر توستر یا فر گرم کنید. (جلو برو)
  • مافین های تخم مرغی از پیش آماده شده (جلو برو)
  • تخم مرغ در یک سالن: در وسط نان کره ای شده یک سوراخ ایجاد کنید ، آن را داخل تابه بریزید ، تخم مرغ را در وسط بشکنید و آن را برگردانید تا به دلخواه پخته شود.

باقی مانده از یک شام گرم: قرار دادن ظرف شیشه ای تک قسمتی می توان آنها را در مایکروویو گرم کرد. (به جلو حرکت کن)

پنکیک + وافل

  • مخلوط پنکیک خانگی: آخر هفته یک دسته پنکیک درست کنید و در طول هفته آنها را در توستر یا مایکروویو گرم کنید. (به جلو حرکت کن)
  • وافل های گندم تمام عیار: با شربت بخورید یا آجیل یا کره دانه را در بالا بمالید و میوه های برش خورده را در بالا قرار دهید. (جلو برو)
4 صبحانه برای صبح های شلوغ - تغذیه مادر واقعی
پودر وافل خانگی با کره آجیل

بلغور جو دوسر

  • بسته های جو دوسر پیش ساخته: 1 فنجان جو دوسر سریع را در مخلوط کن خرد کنید تا پودر شود. 2 فنجان آرد جو دوسر و جو دوسر سریع را مخلوط کنید. نصف فنجان را در یک کیسه یا ظرف دلخواه با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و یک روکش مانند میوه خشک شده در یخ ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا بادام زمینی آسیاب شده قرار دهید. (جلو برو)

کرپ: یک دسته در طول هفته تهیه کنید. با نوتلا یا کره آجیل و میوه یا تخم مرغ هم زده پر کنید. (به جلو حرکت کن)

کرپ گندم کامل

ایده صبحانه سرد برای نوجوانان

چگونه می دانید به چه کسی اعتماد کنید؟
  • تکه های موز: موز را از طول به نصف بریزید و روی آن را کره آجیل و گرانولا بریزید.
  • نان تست آووکادو (اختیاری: تخم مرغ سرخ شده را در بالا اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا ساندویچ
وسواس نان تست آووکادو - تغذیه مادر واقعی
نان تست آووکادو

PB&J یا SB&J (کره خورشید + ژله)

کلوچه (به جلو حرکت کن)

مافین قند دارچین
مافین قند دارچین

نان سریع: برای داشتن پروتئین بیشتر ، آجیل یا کره دانه را روی برش ها بمالید. (به جلو حرکت کن)

نان تست سرگرم کننده!
  • نان تست کره را با آجیل یا دانه چرب کرده و روی آن را با انواع توت ها یا موز خرد کنید.
  • ماست کامل: در یک لیوان یا کاسه ، ماست را با گرانول یا غلات و میوه و روی آن را با دانه های چیا برای فیبر اضافه کنید.
  • پنیر کلبه + میوه
کاسه ماست بدون میوه + دانه

بلغور جو دوسر یک شبه: در یک کوزه کوچک بنایی ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی و 1 فنجان شیر (لبنی یا غیر لبنی) را مخلوط کنید. روی آن را بپوشانید و یک شب در یخچال قرار دهید. صبح ، مواد اضافی مورد علاقه خود ، مانند میوه های برش خورده ، یک قاشق غذاخوری آجیل یا کره دانه و یک قطره عسل یا شربت افرا را اضافه کنید. (به جلو حرکت کن)

ترکیب مسیر: از بازار خرید کنید یا خودتان آن را با ترکیبی از آجیل ، دانه ها ، غلات سبوس دار و میوه های خشک تهیه کنید.

اسنک بار + توپ (جلو برو)

شکلات چیپسی بدون آجیل میله های جو دوسر
میان وعده بدون آجیل

غلات یا گرانولا با شیر یا ماست

7 نکته برای تغذیه نوجوانان و نوجوانان

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید