8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات – دکتر رویا خادمیان


2290064 139 - 8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات

۸ محتوای کم کالری برای تعطیلات

بدون شک دستیابی به اهداف تناسب اندام ، علاوه بر رعایت رژیم غذایی سالم ، مستلزم انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری نیز می باشد. انتخاب گروه میان وعده ، به ویژه در تعطیلات ، از نظر حجم و تعادل باید با رژیم غذایی یکسان باشد ، در حالی که هنگام انتخاب میان وعده باید به اصل تنوع توجه شود.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید میان وعده کم کالری بخورید ، استفاده از پاپ کورن ایده خوبی است. این میان وعده دارای فیبر زیادی است که می تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. شش وعده پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام:

اگر به آشپزخانه دسترسی ندارید و نیاز به خوردن تنقلات سالم دارید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می دهد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد.

سیب آب پز:

سیب یکی از سالم ترین میان وعده ها است و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها رفع آن است. سیب های آب پز به اندازه سیب های تازه دارای فیبر و ویتامین هستند.

انبه:

استفاده از این میان وعده یک راه عالی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم انس انبه منجمد فقط 90 کالری دارد و 60 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید یک لایه نازک کره بادام زمینی بدون نمک را با نان سبوس دار یا سیب بخورید. این میان وعده دارای 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

دانه تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چایخوری تخمه آفتابگردان را با یک فنجان ماست بخورید. آجیل ها 19 کالری دارند و کل میان وعده کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده دارد. مطمئن شوید که آجیل هایی که استفاده می کنید فاقد نمک هستند ، به خصوص اگر در مورد میزان سدیم بدن خود دقت کنید.

پسته:

از میزان بالای چربی موجود در پسته نترسید زیرا اکثر این چربی ها چربی های اشباع نشده یا مفید برای بدن هستند. با خوردن 20 عدد پسته فقط 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده مصرف کنید. پسته سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی مهم است.

عصبانیت:

انگور آب زیادی دارد و یک وعده پر از انگور فقط 62 کالری دارد. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور سرشار از ویتامین K و منگنز و کمی فیبر است.

دیدگاهتان را بنویسید