9 حقایق شگفت انگیز اسکواش کابوچا و مزایای سلامتی آن


انتخاب و ذخیره سازی

کدو کابوچا که از نوع زمستانه یا کدو سخت است ، در فصل گرم رشد می کند و می تواند 3-4 ماه (تا زمستان) ذخیره شود.

کدو کابوچا از ماه اکتبر تا ژانویه در بازارهای کشاورزان موجود است. میوه های متوسط ​​با ساقه های خشک و سالم را انتخاب کنید. از ساقه های لکه دار / نرم / پوسیده ، آسیب دیده ، برش / سوراخ شده و غیره خودداری کنید.

در خانه ، Kabocha در صورت نگهداری در مکانی خنک ، خشک و تاریک 2 تا 4 ماه یا بیشتر دوام می آورد.

با این حال ، قسمت های برش باید در پخت زود هنگام استفاده شود. اگر می خواهید آن را برای استفاده طولانی مدت (فقط تا 1-2 روز) نگه دارید ، آن را در یک پلاستیک در یخچال با رطوبت نسبی بالا قرار دهید.

روش های پخت و سرو

کدو حلوایی سبزیجات محبوب زمستانی در ایالات متحده ، ژاپن و کانادا است. می توان آن را در هر دستور العملی که نیاز به کدو تنبل یا کدو تنبل دارد استفاده کرد.

کابوچا به خاطر گوشت بافت خشکش شناخته می شود که شکل خود را در تمام انواع پخته شده ، پر شده ، خورشت ها و کاری حفظ می کند. برای پخت ، سرخ کردن ، بخارپز کردن ، پختن ، پخت و پخت و پز مناسب است.

پوست آن سفت است و اگرچه خوراکی است ، اما برخی از سرآشپزها ترجیح می دهند قبل از مصرف پوست آن را بکنند.

همچنین می توان آن را به صورت حلقه یا مکعب خرد کرد و در انواع بی پایان دستور العمل هایی مانند سوپ ، سالاد ، خورشت ، گراتن ، ساندویچ و ریزوتو استفاده کرد.

پر از کابوچا
کابوچا بخور. پر کردن شامل نان ، بیکن ، سوسیس ، پیاز ، کرفس و گیاهان است. با احترام: تیم ایوانسون.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • کابوچا یک سبزی محبوب در ژاپن است که در سوپ ، سوشی و تمپورا استفاده می شود.

  • از کابوچای خام برای سالاد زمستانی رنده شده استفاده می شود ، که باعث ایجاد ترد شیرینی و ترکیدن رنگ نارنجی می شود.

  • کابوچا را از وسط نصف کنید ، دانه ها را بردارید و با نان ، جو ، بیکن ، گوشت ، پنیر ، قارچ و سبزیجات سبز و سبزیجات پر کنید و در فر بپزید.

  • از گراتن کدو حلوایی با سبزیجات مکمل یا سوسیس لذت ببرید.

  • پوره شده / کوبوچا پوره شده یک جایگزین سالم برای پوره سیب زمینی است.

  • گوشت کابوچا پخته و له شده یا له شده را می توان به عنوان پر کننده برای امپانادا ، آنچیلادا و راویولی استفاده کرد یا در دسرها ، پای ها ، پودینگ ها و نان ها استفاده کرد.

  • کدوی کابوچا سوپ خامه ای خوشمزه ای درست می کند.

  • مغز کدو کابوچا را می توانید به عنوان میان وعده میل کنید. به سادگی دانه ها را در فر تفت دهید و لذت ببرید!

مشخصات امنیتی

واکنش های آلرژیک به کدو حلوایی نادر است. زنان باردار و نوزادان می توانند مطمئناً از آن لذت ببرند. (سلب مسئولیت پزشکی).

ممکن است بخواهید بخوانید ≻≻-

کدو اسپاگتی محتوای تغذیه ای

کدو بلوط محتوای تغذیه ای

کدو حلوایی ظریف محتوای تغذیه ای

کدو حلوایی محتوای تغذیه ای

≻≻-بازگشت به سبزیجات از جانب اسکواش کابوچا تغذیه. برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با توضیحات کامل در مورد حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی به اینجا مراجعه کنید.

≻≻-بازگشت به سایت اینترنتی.

خواندن بیشتر:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. اسکواش Kabocha و Buttercup برای باغهای وسترن اورگان- خدمات فرعی دانشگاه ایالتی اورگان.

  3. باغ خود را ببینید- Extension University of Illinois (PDF).



دیدگاهتان را بنویسید