Bluefin Tuna (Ahi) حقایق تغذیه و مزایای سلامتی


خرید

Yellowfin عمدتا به صورت تازه (ماهی منجمد ، نازک ، سنجد) ، منجمد (ماهی ، کمر) ، کنسرو شده و محصولات دودی فروخته می شود.

کشورهای اصلی پردازش ماهی زرد تایلند ، فیلیپین ، اندونزی ، مکزیک ، اسپانیا و ایتالیا هستند.

ایالات متحده ، ژاپن و اروپا از واردکنندگان اصلی ماهی تن قرمز هستند.

کنسرو ماهی تن با برچسب “پایدار” را در روغن زیتون بخرید. به عنوان “تن ماهی سبک” در مقابل “تکه های سبک” بنیتو و “ماهی سفید” از آلبالو به فروش می رسد. برای فیله و استیک ، درجه 2 یا بالاتر را خریداری کنید. درجه سشیمی شماره 1 است.

صرفه جویی

ماهی تن به سرعت خشک می شود ، بنابراین آن را در یک محفظه هوای بسته در قفسه پایینی یخچال نگهداری کنید. گوشت تازه ماهی کاد قرمز مایل به صورتی است ، اما وقتی منجمد می شود قهوه ای تیره می شود ، بنابراین مشکلی نیست.

استیک های ماهی تن باید در دمای زیر 40 درجه فارنهایت نگهداری شوند و ظرف 2 روز پس از خرید خورده شوند. در غیر اینصورت ، در فریزر قرار دهید تا آماده طبخ شود (حداکثر 3 ماه).

استفاده از غذا

ماهی تن زرد (ahi) یکی از محبوب ترین و متنوع ترین غذاهای دریایی است. گوشت سفت طعم بهتری نسبت به کتان دارد و نازک تر و ارزان تر از ماهی تن آبی است.

کنسرو ماهی تن معمولاً در روغن زیتون سیر آغشته می شود.

در اینجا چند ایده خدمتگزار وجود دارد.

  • آماده کردن آتش زدن ماهی تن (سالاد تن ماهی خام هاوایی) دستور تهیه. ماهی تن آاهی درجه ساشیمی را به مکعب های کوچک برش دهید. در یک کاسه بریزید و پیاز ، پیاز سبز ، سس سویا ، روغن کنجد ، پودر فلفل قرمز و دانه های کنجد را اضافه کنید.

  • ماهی تن سرخ شده را با سبزی سالاد سرو کنید. زیاد پختش نکنید

  • استیک ماهی تنوری کبابی یک غذای محبوب در رستوران های آمریکایی است. از تنهایی یا ساندویچ لذت ببرید.

  • ماهی تابه ماهی آمریکایی تهیه کنید.

  • بافت سفت و طعم ملایم آنها ماهی تن زرد را برای ساشیمی ایده آل می کند.

  • ماهی تن آهی اغلب با ماهی تن دیگر جایگزین می شود. گوشت گوساله با سس ماهی تن (Piedmontese) ، یک غذای ایتالیایی که شامل گوشت گوساله سرد ، آنچوی ، کپر ، ساندویچ ، سس ، املت و تابه است.

مشخصات ایمنی

ماهی تن زرد تازه/منجمد دارای محتوای متیل جیوه 0.354 PPM است که آن را به ماهی “انتخاب خوب” تبدیل می کند. FDA توصیه می کند که یک وعده (از جمله زنان باردار) در لیست “انتخاب خوب” (1 وعده بزرگسال = 4 اونس) می تواند یک وعده در هفته مصرف شود.

محتوای جیوه کنسرو ماهی تن و چشم بزرگ منجمد به ترتیب 0.350 PPM و 0.689 PPM است.

با این حال ، برای زنان باردار ، FDA ایالات متحده توصیه می کند که فقط ماهی پخته مصرف کنید. زنان باردار باید از خوردن ماهی خام خودداری کنند.

همچنین بخوانید ≻≻-.

≺≺ ماهی قزل آلا قرمز اطلاعات تغذیه ای و مزایای سلامتی.

≺≺ ماهی قزل آلا اطلاعات تغذیه ای و مزایای سلامتی.

≺≺ آغوش خورشید اطلاعات تغذیه ای و مزایای سلامتی.

≺≺ برگشت غذای دریایی از جانب Bluefin Tuna تغذیه حقایق و مزایای سلامتیبه

اطلاعات بیشتر (پیوند در پنجره جدید باز می شود):

  1. برگه اطلاعات گونه ها – Thunnus albacares.

  2. خواص بیولوژیکی ماهی -Thunnus albacares – بخش شیلات FAO.

  3. میزان جیوه در غذاهای دریایی تجاری

  4. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  5. اسیدهای چرب امگا 3: یک سهم ضروری

  6. کنسرو ماهی تن – مقررات FDA ایالات متحده.



دیدگاهتان را بنویسید