آیا نمی دانید چه تعداد واکسن کووید وجود دارد؟



کووید ممکن است دیگر یک اورژانس بهداشت عمومی نباشد – اما هنوز تمام نشده است. این هنوز یک نگرانی مداوم برای سلامتی است. در واقع، تنها در هفته اول نوامبر بیش از 14000 بستری از کووید در ایالات متحده وجود داشته است.

در HealthyWomen، ما می دانیم که زنان نقش مهمی در مورد سلامت خانواده خود دارند. بنابراین، ما با Novavax و بازیگر، مادر و صاحب کسب‌وکار نیکول آری پارکر برای ایجاد آگاهی، آموزش و تشویق زنان به یادگیری در مورد گزینه‌های واکسن کووید برای کمک به محافظت از خود و خانواده‌هایشان در برابر ویروس، همکاری کردیم.

گزینه های واکسن کووید خود را بشناسید

گزینه های واکسن به روز شده، از جمله گزینه های مبتنی بر پروتئین و mRNA در دسترس هستند. اطلاعات بیشتر را از اینجا دریافت کنید:

دیدگاه های بیشتری در مورد واکسینه شدن تماشا کنید

https://www.youtube.com/watch?v=z4gE916C0qA

بث باتاگلینو، RN-C، مدیر عامل زنان سالم

https://www.youtube.com/watch?v=RLoW-dvDBp0

خوزه توراداس، MD، پزشک ER و یکی از بنیانگذاران United Physicians, Inc.

https://www.youtube.com/watch?v=3OfOTeQw2Eg

نیکول آری پارکر، بازیگر، مادر و صاحب کسب و کار

برای محافظت از نظرسنجی را انتخاب کنید

HealthyWomen با Novavax و Harris Poll همکاری کرد تا یک نظرسنجی از 1005 بزرگسال بالای 45 سال انجام دهد که نقش مهمی در تصمیم گیری های مراقبت های بهداشتی برای خانواده خود دارند و حداقل سری اولیه واکسن کووید را دریافت کرده اند.

هدف ما درک بهتر دیدگاه‌های آن‌ها در مورد واکسیناسیون کووید و آنچه می‌تواند به طور بالقوه افراد را برای انجام اقدام ترغیب کند، و همچنین به دست آوردن درک بهتری از شکاف‌های آموزشی بود که می‌توانیم به آنها رسیدگی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به selecttoprotect.com مراجعه کنید.

این منبع آموزشی با پشتیبانی Novavax ایجاد شده است.





Source link