اتوماسیون برنده چالش چرخه درآمد است


اتوماسیون برنده چالش چرخه درآمد است

ونکاتگیری وندالی

توسط ونکاتگیری وندالی، رئیس بخش مراقبت های بهداشتی و علوم زندگی، فرست سورس.

حل چالش مهار هزینه ها و در عین حال بهبود عملیات چرخه درآمد علیرغم کمبود نیروی کار، تأثیر مستقیمی بر سلامت مالی سیستم سلامت و توانایی خدمات رسانی به بیماران دارد. خبر خوب این است که راه‌حل‌های اتوماسیون برای ساده‌سازی عملیات درآمدی وجود دارد که به متخصصان درآمد امکان می‌دهد تا در راس مجموعه مهارت‌های خود کار کنند و به بیماران تجربیات مالی بهتری بدهند.

در اینجا نگاهی سریع به کجا و چرا اتوماسیون می‌تواند جریان نقدی و جریان‌های درآمد را تقویت کند در حالی که بیماران و متخصصان درآمد رضایت بیشتری را تجربه می‌کنند، آمده است.

چرا ارائه دهندگان باید نگران تجربه مالی که به بیماران ارائه می دهند باشند؟

بیماران اکنون بیش از هر زمان دیگری مسئول هزینه های سلامتی خود هستند. این بدان معناست که ارائه دهندگان درصد بیشتری از درآمد را از بیماران دریافت می کنند. سایر ارائه دهندگان خدمات – فکر می کنند کارت های اعتباری، وام دهندگان وام مسکن، خرده فروشان آنلاین – به مصرف کنندگان (معروف به بیماران) آموزش داده اند تا انتظار فرآیندهای پرداخت دیجیتالی آسان و بدون درز را داشته باشند. فرآیندهای پرداخت مراقبت های بهداشتی آسان یا ساده نیستند. این امر، جمع آوری از بیماران را برای ارائه دهندگان دشوار می کند و درآمد را کاهش می دهد. بیماران به طور فزاینده ای سازمان های مراقبت های بهداشتی را انتخاب می کنند که درک و پرداخت صورت حساب ها را برای آنها آسان می کند.

چگونه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند تجارب مالی را با تداوم نیروی انسانی و فشار مهار هزینه بهبود بخشند؟

بسیاری از متخصصان درآمد بیمارستان بیشتر وقت خود را صرف کارهایی می کنند که به مهارت زیادی نیاز ندارند، مانند جستجوی داده ها در پورتال پرداخت کنندگان یا تماس با پرداخت کنندگان برای بررسی مجوزهای قبلی. اتوماسیون می‌تواند این وظایف را به عهده بگیرد، زمانی را برای متخصصان درآمد آزاد می‌کند تا مستقیماً با بیماران کار کنند، مشاوره مالی ارائه می‌دهند، به آنها کمک می‌کند پوشش بیمه‌شان را درک کنند و مسئولیت مالی خود را محاسبه کنند. اتوماسیون همچنین می‌تواند به متخصصان در فعالیت‌های با ارزش بالا کمک کند، مانند بررسی صحت ادعاها قبل از ارسال و پرچم‌گذاری خطاهای احتمالی برای بررسی.

تفاوت بین اتوماسیون فرآیند رباتیک و هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی چیست؟

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) یک فناوری اثبات شده و مقرون به صرفه است که کارهای تکراری زمان بر را خودکار می کند. با استفاده از ربات‌های نرم‌افزاری، RPA کلیدهای اپراتورهای انسانی را تقلید می‌کند – از جمله مواردی که برای جابجایی بین برنامه‌ها و سیستم‌ها لازم است – و تصمیم‌های مبتنی بر قانون اگر/آنگاه را ساده می‌کند. معمولاً یک ربات نرم افزاری را می توان در عرض چند هفته آموزش و اجرا کرد.

اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پیچیده‌تر است و اغلب بر اساس فرآیندها و دقت داده‌های بهبود یافته توسط RPA ساخته می‌شود. راه حل های AI/ML وظایف پیچیده ای را مدیریت می کنند که شامل پیروی از قوانین تجاری و تصمیم گیری بر اساس تجزیه و تحلیل داده های مدل ها می شود. چنین راه‌حل‌هایی اغلب گران‌تر از RPA هستند و پیاده‌سازی آنها زمان بیشتری می‌برد. آنها برای ارائه دهندگانی مناسب هستند که در حال حاضر فرآیندهای استاندارد و داده های تمیزتر از اتوماسیون موجود را دارند.

کدام عملکرد چرخه درآمد برای اتوماسیون مناسب است؟

RPA در خودکارسازی فرآیندهای تکراری و تکراری که شامل مراحل و سیستم‌های متعدد و/یا تعامل قابل توجه انسان و ماشین است، برتری دارد. فرآیندهایی که به خوبی با ربات ها کار می کنند شامل بررسی وضعیت ادعاها هستند. فعالیت های پیش ثبت نام بیمار؛ گردش کار مجوز قبلی

نمونه ای از اینکه چگونه اتوماسیون می تواند فرآیند درآمد را ساده کند چیست؟?

RPA می‌تواند بسیاری از فرآیند پیش‌ثبت‌نام بیمار را برای دریافت داده‌های پاک‌تر و پایه‌ای برای جمع‌آوری پرداخت‌ها، خودکار کند. پس از اینکه بیمار موافقت کرد که به صورت دیجیتالی با یک ارائه دهنده در پورتال ثبت نام خود تعامل داشته باشد، ربات های RPA می توانند درخواست های ثبت نام بیمار را دانلود کنند. بازیابی اطلاعات بیمار از پرونده الکترونیک سلامت (EHR)؛ سپس سیستم مشارکت بیمار را به روز کنید. به‌روزرسانی می‌تواند سیستم تعامل را برای ارسال پیوند ثبت نام و پرداخت برای بیمار فعال کند. وقتی بیمار این مراحل را کامل کرد، ربات‌های RPA می‌توانند به داده‌های پرداخت و جمعیت‌شناختی بیمار دسترسی داشته باشند و EHR ارائه‌دهنده را به‌روزرسانی کنند.

چگونه یک ارائه دهنده با اتوماسیون شروع می شود؟

با یک پروژه با ریسک نسبتا کم که با این وجود ناکارآمد است، مانند بررسی وضعیت ادعاها با یک پرداخت کننده، شروع کنید. این به ارائه دهندگان امکان می دهد در حین حل یک مشکل واقعی، تجربه اتوماسیون را به دست آورند. اطمینان حاصل کنید که ربات با معماری انعطاف‌پذیر ساخته شده است تا به زودی بتوان آن را برای بررسی وضعیت ادعاها برای سایر پرداخت‌کنندگان گسترش داد. سپس به دنبال سایر فرآیندهای تکراری باشید. موفقیت با یک پروژه اغلب باعث ایجاد ایده هایی برای حوزه های دیگری می شود که ربات ها می توانند به آنها کمک کنند.

کار با یک فروشنده RPA با تجربه چرخه درآمد مراقبت های بهداشتی گسترده، زمان و ورودی مورد نیاز از متخصصان درآمد ارائه دهنده برای آموزش ربات را به حداقل می رساند.

در نهایت، اکثر پروژه های RPA باید دو تا سه برابر بیشتر از سرمایه گذاری اولیه خود بازدهی داشته باشند. پروژه هایی با بازده مورد انتظار کمتر یا زمان طولانی برای بازگشت سرمایه را مورد بررسی قرار دهید.

توسط اسکات روپ منبع اول، اتوماسیون چرخه درآمد مراقبت های بهداشتی، Venkatgiri Vandali



Source link