بار اضافی HTI-1 ONC بر روی ارائه دهندگان، توسعه دهندگان HIT


بار اضافی HTI-1 ONC بر روی ارائه دهندگان، توسعه دهندگان HIT

دیوید بوچیفرو

توسط David Bucciferro، رئیس انجمن EHR.

انجمن EHR مدت‌هاست که از اهداف داده‌های سلامت، فناوری و قابلیت همکاری پشتیبانی می‌کند: به‌روزرسانی‌های برنامه گواهی، شفافیت الگوریتم و قانون پیشنهادی به اشتراک گذاری اطلاعات (HTI-1) که در آوریل توسط دفتر هماهنگ‌کننده ملی فناوری اطلاعات سلامت منتشر شد. ONC). با این حال، ما نگرانی های واقعی در مورد تأثیر آن بر صنعت در صورت نهایی شدن به عنوان پیشنهاد داریم.

بسیاری بر چارچوب‌های زمانی پیشنهادی پیاده‌سازی مرتبط با مفاهیم مختلف موجود در HTI-1 تمرکز می‌کنند، و همچنین عدم توجه ONC به اندازه کافی بار انطباق را بر دوش سازمان‌های ارائه‌دهنده و توسعه‌دهندگان فناوری اطلاعات سلامت قرار می‌دهد. به طور خاص، توسعه‌دهندگان فناوری اطلاعات سلامت به زمان بیشتری نسبت به HTI-1 نیاز دارند تا نسخه‌های ایمن، سازگار و با کیفیت محصولات تایید شده خود را ارائه دهند. ارائه دهندگان همچنین به زمان کافی برای پیاده سازی و مهارت در آن نرم افزار ارتقا یافته نیاز دارند.

ما همچنین ONC و مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) را تشویق می‌کنیم تا برای رفع ناهماهنگی‌هایی که اغلب بین زمانی که ONC به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌گوید نسخه‌های تایید شده جدید را استقرار دهند و زمانی که CMS از ارائه‌دهندگان می‌خواهد از آنها استفاده کنند، رخ می‌دهد، همکاری نزدیک‌تری داشته باشند. همچنین پیشنهادهایی در HTI-1 وجود دارد که وابستگی به همکاری با سازمان‌های ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را برای توسعه‌دهندگان به منظور موفقیت در انجام تعهداتشان ایجاد می‌کند، اما CMS در قوانین مقررات هیچ انگیزه‌ای برای انجام این کار در نظر نگرفته است – که انطباق برای فروشندگان را به‌طور قابل‌توجهی چالش‌برانگیزتر می‌کند. .

ما همچنین مشکلاتی را با چهار شرط خاص HTI-1 شناسایی کرده‌ایم: شرایط بینش، USCDI نسخه 3، مداخلات پشتیبانی تصمیم (DSI) و مدل‌های پیش‌بینی، و محدودیت‌های درخواستی بیمار.

شرایط بینش

علاوه بر یک بازه زمانی بسیار کوتاه، اقدامات Insights پیشنهادی به روزهای اولیه برنامه استفاده معنادار بازمی‌گردد، اما بدون انگیزه برای همکاری ارائه‌دهندگان. این امر فروشندگان EHR را در میان جمع آوری داده ها از منابع متعدد قرار می دهد. همچنین از دیگر ابتکارات تحلیلی که انتظار می رود توسعه دهندگان نرم افزار از آنها پشتیبانی کنند، مانند پروژه اندازه گیری کیفیت دیجیتال CMS، حواس پرتی است.

از آنجایی که کار مربوط به انطباق نتیجه‌ای خواهد داشت، ما از ONC می‌خواهیم شروع اولین دوره اندازه‌گیری را حداقل تا سال 2025 به تعویق بیندازد. همچنین مایلیم ساختار آن را برای گزارش‌های سالانه، ترجیحاً در اواسط سال، بازسازی کنیم تا از تضاد با سال مهم جلوگیری شود. – پایان ضرب‌الاجل‌ها، تعهدات توسعه و استقرار، و گواهی‌های آوریل/اکتبر.

USCDI نسخه 3

توصیه می‌کنیم مهلت نسخه 3 USCDI برای گنجاندن در نسخه‌های نرم‌افزار ارتقا یافته تا پایان دومین سال تقویمی پس از انتشار قانون نهایی (تخمین زده شده در 31 دسامبر 2025) منتقل شود.

ما همچنین تمایل خود را برای دور شدن ONC از الزامات فعلی گواهی همه یا هیچ و به سمت یک رویکرد پویا بر اساس داده‌هایی که واقعاً توسط EHR یا سایر IT سلامت در استفاده توسط یک ارائه‌دهنده مدیریت می‌شود، تکرار می‌کنیم. EHRهای تخصصی و سازمان‌های ارائه‌دهنده‌ای که از حمایت از همه معیارهای USCDI سود نمی‌برند، باید با افزودن تنها جنبه‌هایی که برای برآورده کردن نیازهای کاربر مفید هستند، مجوز دریافت کنند. اتخاذ مدل انعطاف‌پذیرتر بارهای غیرضروری را برای فروشندگان فناوری اطلاعات سلامت و ارائه‌دهندگانی که فهرست گسترده‌تر داده‌های USCDI برای آنها قابل اجرا نیست، کاهش می‌دهد.

DSI و مدل های پیش بینی

ONC به وضوح در تلاش است تا از برنامه صدور گواهینامه خود برای کمک به سازمان غذا و دارو (FDA) برای افزایش شفافیت مربوط به هشدارهای تصمیم گیری استفاده کند، اما این یک کاربرد ناکارآمد و سنگین از اهرم گواهی است. توصیه می‌کنیم مقرراتی که الزامات شفافیت را اعمال می‌کنند توسط FDA یا HHS به طور گسترده‌تر برای کسانی که هشدارهای تصمیم را ایجاد می‌کنند به جای توسعه‌دهندگان EHR که عمدتاً به عنوان مکانیسم‌های ارسال هشدار عمل می‌کنند، اعمال شود.

بار ذاتی پیشنهادات در مورد DSI ها بسیار مهم است و منجر به کار تکراری در میان توسعه دهندگان نرم افزار می شود که به محتوای پشتیبانی تصمیم گیری از همان فروشندگان متکی هستند. همچنین این واقعیت را نادیده می گیرد که بسیاری از سازمان های مراقبت های بهداشتی هشدارهای خود را ایجاد می کنند. فروشندگان هیچ نظارت یا مسئولیتی در قبال آن تصمیمات یا محتوای زیربنای آنها ندارند. به این ترتیب، جدول زمانی مطابقت در 31 دسامبر 2024 غیر واقعی است.

از نظر تغییرات پیشنهادی خاص:

  • ما از پیشنهاد جایگزینی «پشتیبانی تصمیم بالینی» (CDI) با DSI در معیار صدور گواهینامه حمایت نمی کنیم، زیرا «مداخله» معانی دیگری در فضای مراقبت های بهداشتی دارد.
  • توصیه می‌کنیم تعریف «مداخله پشتیبانی تصمیم‌گیری پیش‌بینی‌کننده» را محدود کنید، زیرا برخی از مداخلات برای ویژگی‌های منبع یا جمع‌آوری بازخورد مناسب نیستند.
  • پیشنهاد نیاز به اطلاعات ویژگی منبع قابل دسترسی کاربر در مورد تمام مداخلات پشتیبانی تصمیم موجود در EHR بسیار گسترده است.
  • تعریف آن دسته از DSIهایی که تحت تأثیر قانون پیشنهادی قرار گرفته اند باید محدود شود تا بر هشدارهای وقفه ای که توسط توسعه دهنده ایجاد می شوند تمرکز شود.
  • بازخورد کاربر در مورد اطلاعات DSI باید به هشدارهای وقفه ای محدود شود، زیرا هشدارهای غیرفعال نمی توانند اقدامات کاربر مرتبط داشته باشند و از تأثیر منفی بر قابلیت استفاده جلوگیری کنند.

محدودیت های درخواستی بیمار

قانون پیشنهادی به معیار جدید گواهی «محدودیت‌های درخواستی بیمار» برای چارچوب حریم خصوصی و امنیتی تا تاریخ 1 ژانویه 2026 نیاز دارد، که برای بازه زمانی پیشنهادی بسیار گسترده است. یک مورد استفاده هدفمند برای تمرکز بر روی ضرب الاجل نیز مورد نیاز است. برای مثال، ONC می‌تواند الزامات قابلیت صدور گواهینامه خود را بر روی توانایی بیماران برای درخواست عدم اشتراک‌گذاری برخی یادداشت‌های حساس یا نتایج آزمایشگاهی با کاربران پراکسی در پورتال بیمار متمرکز کند. این امر همچنین به بیماران کنترل دقیق تری بر به اشتراک گذاری داده ها می دهد بدون اینکه مراقبت آنها را با جلوگیری از مشاهده سایر پزشکان از مشاهده اطلاعات به خطر اندازد.

علاوه بر این، جامعه ارائه‌دهنده نگرانی‌های خود را در مورد پیامدهای ناخواسته منفی اعلام کرده است که می‌تواند ناشی از الزامات گسترده برای پشتیبانی از بخش‌بندی، از جمله افزایش خطرات ناشی از خطاهای پزشکی قابل پیشگیری از سوابق ناقص و افزایش بار بر روی ارائه‌دهندگان باشد. در نهایت، باید فرصتی برای تنظیم حریم خصوصی و قوانین رضایت بیمار و زیرساخت در طول زمان وجود داشته باشد تا همگام با اثرات بلندمدت تغییرات تحت HTI-1 باشد.

پالایش مورد نیاز است

HTI-1 یک قانون پیشنهادی گسترده است که تأثیر آن برای سالهای آینده محسوس خواهد بود. بسیار مهم است که ONC در اولین بار آن را به درستی انجام دهد – بدون اینکه مانع نوآوری شود. ما از ONC می‌خواهیم نگرانی‌هایی را که انجمن EHR با سایر ذینفعان متاثر به اشتراک می‌گذارد، در حالی که با نهایی کردن این قانون پیش می‌رود تا اطمینان حاصل شود که اهداف نهایی آن می‌تواند بدون مهلت‌های غیرواقعی و بدون تحمیل بار غیرمجاز بر روی ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و توسعه‌دهندگان فناوری اطلاعات سلامت محقق شود، به‌طور کامل در نظر بگیرد.

توسط اسکات روپ David Bucciferro، DSI و مدل‌های پیش‌بینی، انجمن EHR، HTI-1، ONC’s HTI-1، USCDI v3