با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای رژیم کتوژنیک ویکی پدیا باز کنید

رژیم کتوژنیک یک روش درمانی شناخته شده برای کودکان و برخی بزرگسالان است که دارای اختلال تشنج هستند که به دو داروی ضد تشنج مختلف پاسخ نداده 7 نکته برای شروع ساختن یک رژیم های کتوژنیک که همیشه می‌خواستید 1402 اند. رژیم لاغری کتوژنیک به طور کلی یک رژیم بی خطر است، ولی سه گروه زیر بهتر است قبل از گرفتن این رژیم با پزشک خود مشورت نمایند. یک برنامه و سبک غذایی که سرشار از چربی است، پروتئین متوسطی دارد و کربوهیدرات در آن بسیار محدود است. 16سال دارم دوهفته قبل چندروز بعد از مدفوع یک قطره خون شفاف بدون درد می آمد رفتم دکتر گفت هموروئید و شیاف و کپسول رو همورین تجویز کرد.الان پنح روز که کاملا خوب شدم فقط اسهال شدم .در ضمن سابقه کولیت عصبی روده دارم و هروقت اوت میکنه کپسول کلپرمن میخورم .نمیدانم علت اسهال داروها است یا کولیت عصبی روده.آیا باید داروهای هموروئید رو ادامه بدهم ودرکنار آن کلپرمن رو هم میتونم بخورم؟ حالا وقتی پماد آنتی هموروئید نیزنم تو لباس زیرم مدفوع و خون میبینم .میترسم ک بااین یه بار ،بی اختیاری دفع گرفته باشم ..ممکنه؟  This da ta w​as w ri tt en by G​SA Conte᠎nt Ge nerator  DEMO .

آموزش غذاهای کتوژنیک

رژیم کتوژنیک ده روزه سلام اطراف مقعدم یه برامدگی کوچیک هست که زمانی که حمام میکنم باد میکنه و وقتی از حمام بیرون میام خود به خود خوب میشه ، بعضی از روزها ورم میکنه و بعضی وقت ها کم میشه و یکم احساس درد هم دارم ، این هموروید است؟ به هضم پروتئین کمک میکنه. تنها زمانی که ذخایر گلیکوژن خالی باشد، بدن برای تولید انرژی به پروتئین ماهیچهای و سپس چربی ذخیره شده در بدن متوسل میشود. گرچه پژوهش هایی در رابطه با رعایت رژیم غذایی کتو در دوران بارداری انجام نشده است، اما به طور کلی توصیه می شود در دوران بارداری انواع کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی های سالم را مصرف کنید. همانطور که گفته شد در ابتدا رژیم کتو (Keto) برای کنترل تشنج در کودکان مبتلا به صرع استفاده میشده است و با تحقیقات و پژوهش های بیشتر متوجه شدند که این رژیم میتواند در راستای کاهش وزن سریع برای افراد عادی هم کارایی داشته باشد.

این سبک از زندگی می تواند برای افرادی که اضافه وزن ، دیابت و سایر بیماری هایی که در بالا گفته شده را دارند یا به دنبال بهبود سلامتی متابولیک هستند ، فوق العاده می باشد و در طرف مقابل این رژیم برای ورزشکاران هرگز مناسب نمی باشد. سلام ببخشید بعضی از دکترهای ی که با لیزر عمل هموروئید انجام میدن میگن که بواسیر فقط با لیزر پرتوان قابل درمان هست و لیزر کم توان نمی تونه درمان کنه بواسیر رو یا اینکه کوتاه مدت درمان می کنه خواستم بپرسم درست هست این ادعا و اینکه مرکز شما با لیزر پرتوان درمان رو انجام میده؟ سموم و چربیهای آزاد شده رو از بدن خارج کنیم. معمولا رژیم کتوژنیک برای افراد سالم مشکلی ایجاد نمیکند، ولی ممکن است در برخی مواقع تا زمانی که بدن به آن عادت کند، عوارضی ایجاد کند. اگرچه دلیل آن مشخص نیست، اما سطوح پایین گلوکز خون، تشنج را در برخی افراد کنترل میکند. البته بعد از زایمان طبیعیم این عارضه پیش اومد که من فکر میکنم درست بخیه نشدم، آیا پماد آنتی همورویید در کوچک شدن این گوشت اضافه کمک میکند؟ سلام وقت به خیر من بیست و دوسالمه ، بخاطر درد و زوری ک هنگام پریودی داشتم بعد از مدتی متوجه شدم از ناحیه مقعد گوشت اضافی دارم ک درحد گوشت هم نبود مثل پوست بود یه مدت پیش بعد از خوردن گوشت گوسفند دچار یبوست شدم و اون بیرون زدگی بزرگ و متورم شد و حالت گوشتالو پیدا کرد الان بعد از حدود دوهفته باز کوچک شده و بسیار کوچیک تر از آنچه بود ، خواستم ببینم میشه با دارو اثری از آن نماند یا حتما باید همین مقدار کوچک بیرون زدگی ک در حد یک عدس هست باید عمل شود ؟

انواع کتوژنیک

یک زائده کوچک چسبیده به مقعد دارم که نمیدانم بواسیر هست یا نه.این زائده هم رنگ پوست هست و نرم.مدفوعم خونی نیست ولی کمی درد در هنگام دفع مدفوع برای این ناحیه دارم.زائده رو که فشار میدم کمی درد داره.پماد انتی هموروئید کارساز هست براش؟ رژیم اتکینز یک رژیم کم کربوهیدرات است که برای کاهش وزن توصیه میشود. در یک تحقیق ۱۲ هفته ای که روی ۹۱ فرد چاق انجام گرفت خوردن نیمی از یک گریپ فروت قبل از هر وعده منجر به کاهش وزن ۱٫۶ کیلوگرمی در افراد شد. با سلام من حدود یک سال هست که بواسیر دارم و بدون درد و خارش و خونریزی هست … يه دارويي معرفي كنيد كه فعلا دردمو موقع دستشويي قطع كنه تا بعد عمل ليزر كنم و سوال دومم درباره ليزره از دردش كه بدون بي هوشي و بي حسي هست شديدا ميترسم دردش حين عمل ليزر چه اندازس؟ بازم ممنون از پاسختون من مشكل داخلي ندارم فقط هموروئيدم بيرون زده موقع دستشويي زخم ميشه و درد ميگيره اندازه نيم سانت بيرون اومده يه پودري ميخورم كه شكمم نرم كار كنه.در اين صورت دردش كمتر ميشه اگر يه روز سفت كار كنه ميميرمو زنده ميشن فقط ميخوام يه پماد بهم معرفي كنيد كه بزنم زخمو زود خوب كنه داخلي درد ندارم نيازه پماد داخلي با اپليكاتور بزنم؟

احتمالا هموروييد ترومبوزه است كه نياز به معاينه دارد.

رژیم کتوژنیک برای افراد دیابتی چند ماهی ست که دور مقعد تورم داشته ولی اخیرا دردش شروع شد که ده روز پیش جراحی هموروئید کردم غیر از تحمل درد زیاد دور مقعد ورم زیادی نسبت به قبل داره . تورم و خارش بعد جراحى تا چندين روز ادامه دارد. احتمالا هموروييد ترومبوزه است كه نياز به معاينه دارد. هموروييد وقتى بيرون ميزند با دارو بهتر نميشود و بهترين كار براى شما معاينه و تشخيص بيمارى شما است. بهتر است اقدام به برداشتن كنيد زيرا همواره اين مشكل با شما همراه است و بمرور بزرگتر ميشود. معمولا دستكارى ناحيه مقعد باعث ورم در دورتا دور مقعد ميشود كه بمرور بهتر ميشود. حداقل در ابتدا، مهم است که غذا بخورید تا سیر شوید و از گرفتن کالری های اضافی خودداری کنید ، معمولا یک رژیم کتوژنیک باعث کاهش وزن بدون محدودیت کالری می شود. معمولا اگر زايده بوجود آمد بتدريج بزرگتر ميشود و دارو اثرى روى آن ندارد و بايد برداشته شود كه در مركز ما با ليزر و سرپايى انجام ميشود.

انواع سالاد کتوژنیک

اولين كار قطع قرص ملين است زيرا الان ديگر هيچ اثرى ندارد. سلام دکتر ببخشید من ۲۱سالمه و مرد هستم و از پنج سال پیش هنگام اجابت مزاج کمی خون مشاهده کردم بدون درد و فقط کمی سوزش داشت و رفته رفته زیاد شد و حتی بیرون زدگی هم ندارم و فقط داخل مقعدم هستش و وخون هم سریع بعد از چند قطره بند میاد الان هم هنگام اجابت مزاج دچار تنگی مقعد هستم یعنی برای دفع باید زور بیشتری بزنم تا اجابت مزاج کنم و تخلیه بشه آیا تنگی مقعد من به خاطر ورم رگ هایدواریسی درون مقعدم وبعضی اوقات هم مثلا دوماه یک باز خون میاد و کمی هنگام خون سوزش دارم آیا بواسیر من داخلی؟ سلام خسته نباشین .ببخشید من بعد زایمانم بواسیر شدمک خوب شد و فقط زائده ش مونده ولی دردی نداشت .حالا یه بار نزدیکی از پشت داشتم و بعدش هموروئیدم عود کرده یک هفته ست . سلام دو روزه که هموروئیدم را جراحی کردم چون یه سمتش خیلی بیرون زدگی داشت که دکتر به من گفت همورویید داخلی و همون سمت که بیرون زدگی داشته را برداشته الان مجددا یه قسمتی از همورویید زده بیرون که تماس گرفتم دکتر گفتن بعد از عمل عادیه و تا یکی دو هفته درست میشه.

فروشگاه کتوژنیک در کرج

داخل هیچی نیست خارج مقعد بواسیر زده ولی هم داخل میزنم پمادو هم خارج. سلام من دوماه پیش بیرون زدگی دکمه های بواسیر رو بالیزر عمل کردم.هنوز دفع راحتی ندارم ضمن اینکه فکر میکردم ظاهرش کاملا به حالت عادی برمیگرده اما شبیه کلونی ده تایی زگیل شده آیا نتیجه نهایی عمل نباید به حالت کاملا طبیعی برگرده یا امکان برداشتن بیشتر نیست؟ سلام ۱هفتست لیزر همورویید کردم دکتر شربت واسه شل شدن شکم داد خوردم طوریکه که در روز چندبن بار میرفتم دستشویی بصورت ناقص که شربت رو قطع کردم الان بعد یک هفته متوجه شدم کمی خونریزی دارم در صورتیکه چندروز اول اینطور نبود چرا بعد ۱هفته باید سوزش و خونریزی داشته باشم؟ ماتینسون می گوید: «مطالعات نشان می دهد که کاهش وزن ناشی از داشتن یک رژیم کم کربوهیدرات برای بیش از 12 ماه است که به رژیم معمولی و سالم رسیده است. اما، اگر رژیم غذایی لاغری سریع چند کیلوگرم کاهش وزن به اندازه کافی به جهت شما مناسبه.، قطعاً باید به این برنامه غذایی یک شانس بدید.

سلام همه مراکز می گن که عمل با لیزر دردی نداره ولی من عمل کردم خیلی درد دارم و دکتر گفت که تا یک هفته این درد ادامه دار هست چرا؟ سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای جراحی هموروئید نیاز به بستری هست یا خیر؟ یا پماد باعث میشه خارج شن؟ ده دقيقه بعد هر وعده غذايى توالت برويد و حداكثر ده دقيقه آنجا باشيد و حتى اگر دفع نداشتيد خارج شويد. ⅔ از وعده غذایی سبزیجات و میوه های رنگارنگ تامین می شود. سلام توروخدا توضيح خوبي بديد من بندرعباسم سه سال پيش در حاملگي اولم دچار يبوست شديد شدم و بواسيرم بيرون زد هردفه اذيتم ميكردو زود خوب و كوچيك ميشد الان سه ماهه بعداز زايمان دومم اصلا اصلا خوب نميشه خيلي سعي ميكنم مدفوعم شل كار كنه ولي باز حين دستشويي درد شديد دارم الان بواسيرم از مقعد خيلي بيرون زده و بزرگتر شده اندازه ي يك سانت پماد ام جي داخلي تاثير نداشت الان پماد ركتول داخلي ميزنم باز تاثير نداره بعضيا ميگن شياف هموروييد بگيرم من اصلا اصلا شرايط عملو الان ندارم توروخدا بگيد چه دارويي بزنم؟

واقعا ممنون كه ج داديد حتما براي ليزر اقدام ميكنم پيشتون ولي تا اون موقع بهم بگيد كه الان چه پمادي براي شرايط من موثره كه زخمم خوب شه و بتونم راحت دستشويي برم حتي يبوست هم ندارم با درد شديد ميرم دستشويي چون هموروئيدم بيرون زده ايا پماد داخلي استفاده كنم يا بيروني؟ مصرف مایعات و سبزیجاتم خیلی خوبه و دفعم نرمه منتها به سختی و زور(به علت ع ضلات کف لگن) الان لبه ی بالای مقعدم یک جوش زده که قرمز و ملتهبه وقتی دست میزنم و یا مقعدم رو منقبض میکنم درد میگیره(در حالت عادی خیر و یا خیلی خیلی خفیف)! سلام وقت بخیر من پنج روزه پیش عمل لیزر انجام دادم دوروزه پیش برای معاینه پیش پزشکم رفتم و ایشون گفتن ک پشتم ورم داره برام دارو و پمادنوشتن وقتی پمادو خواستم بزنم دستم خورد ب گوشتی ک از مقعد به بیرون زده من خیلی نگرانم میخواستم بپرسم ورم اون شکلیه?