برنامه های ضروری رژیم غذایی کتوژنیک گوشی های هوشمند

نمونه رژیم کتوژنیک 28 روزه رایگان وقتی در حال رعایت یک رژیم کتوژنیک هستید باید کمتر از 5 درصد از کالری دریافتیتان از کربوهیدراتها باشد، لذا باید بدانید که کدام سبزیجات میزان کربوهیدرات کمتری دارند. اگر به دنبال روشی برای لاغری هستید اما تنبلی اجازه نمی دهد، شما یک برنامه لاغری شخصی بر اساس جنسیت، وزن، قد، میزان فعالیت روزانه و غیره دریافت خواهید کرد. با خیال راحت رژیم بگیرید و از تیم مراقبت های بهداشتی خود بپرسید که آیا کتو برای شما مناسب است یا خیر. بسیاری از افراد سعی میکنند رژیم کتوژنیک را امتحان کنند تا دریابند که آیا این رژیم با سبک زندگی آنها سازگاری دارد یا خیر.

چه آنها را به دستور غذا و کیک اضافه کنید و چه یک مشت از آنها را به صورت خام میل کنید، شاه توت و تمشک می تواند یک افزودنی عالی برای برنامه غذایی کتو شما باشد. افرادی که این رژیم را در دستور کار خود قرار میدهد نباید بیشتر از آنچه برای آنها تعیین شده است مصرف کنند چرا که به کاهش وزن ۴ تا ۵ کیلویی خود دست پیدا نمیکنند و همچنین نباید کمتر از آنچه برای آنها تعیین شده است مصرف کنند حتی اگر احساس گرسنگی نمیکنند. در حالی که آنها می توانند از نظر تغذیه ای به دلیل محتوای چربی متراکم باشند (همان وعده نصف فنجان حاوی 117 کالری است) اما کمی به عنوان ساندویچ، سس سالاد یا دیپ بسیار مفید است.

رژیم کتوژنیک برای صرع

خوراکی های مجاز در رژیم کتوژنیک روش ۱۶۸: از وعده صبحانه صرف نظر کنید و بین ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب به صورت عادی و مرسوم غذا بخورید و در بازه زمانی غیر از این ۸ ساعت چیزی نخورید.این روش به بدن شما ۱۶ ساعت استراحت می دهد. در این رژیم، اکثر وعدهها را میوه تشکیل میدهد، بسیاری از متخصصان رژیم میوه خواری را پیشنهاد نمیدهند، چرا که می تواند سبب مشکلات سوءتغذیهای شود. اما چرا این اتفاق میافتد؟ معمولاً این خطوط، سیاه و سفید هستند اما برخی از افراد، خطهای رنگی هم مشاهده میکنند.

همان اندازه وعده تقریباً 4 گرم فیبر (13 درصد از نیاز روزانه) و 3.5 گرم قند را ارائه می دهد. باور کنید یا نه ، ژامبون خوک نیز یکی از بهترین اسنک های رژیم کتوژنیک محسوب می شود. به گزارش MedlinePlus، فقط به یاد داشته باشید که قبل از خوردن برگ ها را جدا کنید، زیرا به دلیل اسید اگزالیک می توانند در مقادیر زیاد سمی باشند. به عبارتی دیگر وقتی مصرف کربوهیدرات را بهطور قابلتوجهی کم می کنید، تأمین قند خون بدن، که منبع اصلی انرژی برای سلولها است، محدود میشود. دبورا مالکوف کوهن، متخصص تغذیه مستقر در شهر نیویورک می گوید، این امر به این دلیل اتفاق می افتد که در رژیم کتوژنیک معمولاً روزانه 50 گرم یا کمتر کربوهیدرات مصرف می کنید.

رژیم کتوژنیک و پریودی

1. کلاسیک: رژیم کتوژنیک کلاسیک نیاز به مشارکت یک متخصص تغذیه دارد که توصیههای غذایی را بر اساس ویژگیهای فردی مانند سن، وزن، فرهنگ فعالیت بدنی و ترجیحات غذایی ارائه میدهد. این شواهد نشان میدهند که رژیم کتوژنیک برای هر فردی ( ورزشکار یا غیر ورزشکار) مناسب است. خوشبختانه شواهد علمی زیادی در این باره وجود دارند. اول، مهم است که بدانید چگونه کتو می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. رژیم کتوژنیک ممکن است در اولین نظر رژیم لاغری به نظر نرسد, زیرا رژیم کاهش وزن با کربوهیدرات کم و چربی بالا است!

به نظر میرسد که این رژیم در درمان بیماران با نقص انتقال ژنتیکی گلوکز که در آن گلوکز خون قادر به عبور از سد خونی مغزی نیست و تعدادی دیگر از اختلالات مادرزادی متابولیک نیز مفید است.به عنوان مثال نشان داده شده از این رژیم در کند کردن اسکلروز جانبی آمیوتروفیک که یک اختلال در سلولهای عصبی و حرکت است، نقش دارد. توری اشمیت متخصص تغذیه مستقر در دیتون، اوهایو می گوید: برای هر کسی، صرف نظر از هرگونه مشکل زمینه ای سلامتی، به اصطلاح آنفلوآنزای کتو یک احتمال وجود دارد که بدن شما در رژیم کتوژنیک دچار شود.

رژیم کتوژنیک فرشته

با افزایش آگاهی در مورد بیماری دیابت، انتظار می رود که افراد بیشتری در مورد تغذیه ی سالم کنجکاو شده و عادت های غذایی خود را تغییر دهند. خوشبختانه آنفلوآنزای کتو فقط حدود یک تا دو هفته طول می کشد. اشمیت می گوید، خستگی، تحریک پذیری، سردرد و حالت تهوع همه علائم آنفلوآنزای کتو هستند. رژیم کتوژنیک بدن شما را به یک ماشین چربی سوز مبدل می کند. باید بدانید که قدرت و مهارت یک دونده به توانایی آنها در مصرف گلوکز نیست، بلکه بستگی به میزان سوزاندن چربی دارد.

از آنجا که برخی از میوه ها کربوهیدرات بیشتری نسبت به سایر میوه ها دارند، دانستن این که از کدام یک از آنها باید اجتناب شود برای تسریع کاهش وزن و به دست آوردن سایر مزایای احتمالی کتو بسیار مهم است. اگر بخواهید بدانید که با رژیم کتوژنیک چقدر کم می کنیم؛ باید بگوییم که می توانید امیدوار باشید که در کم ترین مقدار، کاهش وزن ۴ الی ۶ کیلوگرمی را خواهید داشت و در صورتی که وزن اولیه شما قبل از شروع رژیم زیاد باشد، کاهش وزن بسیار زیادتری را خواهید داشت. آزمایش آنلاین امکان مشاوره تلفنی پزشکی را برای کاربران فراهم کرده تا در صورتی که تمایل به کاهش وزن با این روش را دارند، از راهنمایی های یک پزشک بهره مند شوند.

این میوه کم کالری همچنین یک میان وعده عالی برای کاهش وزن است که حاوی حدود 31 کالری در هر ½ فنجان است. همچنین کالری کمی دارد (حدود 40 کالری در هر فنجان) و حاوی پتاسیم و ویتامین C است. بر اساس داده های USDA، یک فنجان گوجه فرنگی گیلاسی حاوی کمتر از 30 کالری است و حدود 4 گرم کربوهیدرات خالص دارد. البته میتوان ترکیبی از رژیم اتکینز، رژیم MCT و رژیم کتو کلاسیک برای نتیجه بهتر استفاده کرد.

جایگزین نان در رژیم کتوژنیک

با توجه به وب سایت رژیم غذایی کم کربوهیدرات اتکینز، طبق محتوا (بدن نمی تواند فیبر را هضم کند). درهرحال، اگر هنوز هم میخواهید رژیم کتوژنیک را امتحان کنید، میتوانید به سایت دکتر کرمانی متخصص تغذیه و رژیم لاغری سه قدم آسان برای فروش بیشتر برنامه غذایی رژیم کتوژنیک استاندارد 1402 مراجعه کنید. متخصصان تغذیه توصیه می کنند از میوه های زیر استفاده کنید. تمرکزتون بیشتر از قبل نیست؟ فقط بدانید که طبق داده های دانشکده پزشکی هاروارد، آزمایشات کنترل شده طولانی مدت و تصادفی در رژیم کتو محدود است، بنابراین معلوم نیست که آیا کتو برای طولانی مدت بی خطر و موثر است یا خیر.

 Con​tent h as  be​en gen erated ᠎by G SA C​on tent  Genera to r ᠎DEMO᠎!

اما به یاد داشته باشید، شمارش کالری هدف رژیم غذایی کتوژنیک نیست. هدف این است که بدن خود را وارد کتوز کنید، یک حالت متابولیک طبیعی که بدن شما را مجبور می کند تا چربی بسوزاند تا کربوهیدرات. از آنجا که قندها سریعتر میسوزند، ابتدا قندها برای تامین انرژی وارد عمل میشوند و پس از آن چربیها، با این حال شما در این وضعیت نیز چربی بیشتری نسبت به یک ورزشکار با رژیم عادی میسوزانید زیرا در کل منبع تامین انرژی بدنتان چربی است. این تکنیکی است که شما میتوانید از چندین دسته غذا استفاده کنید که حاوی مواد تشکیل دهندهای است که نمیتوان با هم مخلوط کرد، مانند شیرینی و پیتزای منجمد شده.

خوراکی های مجاز در رژیم کتوژنیک

اگر تصمیم گرفته اید که کتو برای اهداف سلامتی شما مناسب است و می خواهید میوه را به برنامه غذایی خود اضافه کنید، میوه هایی را انتخاب کنید که کمترین میزان کربوهیدرات خالص را دارند، یعنی مقدار کل کربوهیدرات موجود در یک میوه منهای فیبر آن. یکی از بهترین کارهایی که برای سلامتی خود میتوانید انجام دهید این است که غذایی که با کمترین مواد اولیه درست شدهاند را مصرف کنید. این دو مکمل میتوانند به همراه هم و یا جدا جدا مصرف شوند. اگر ورزش سنگین انجام دهیم، به طور موقت سطح قند خون افزایش یافته و میزان کتونها کم میشود.

این ذخیرهی گلیکوژن، انرژی شما را هنگام انجام ورزشهای سنگین فراهم میکند. در این ورزشها حرکات سنگین و سرعتی خواهید داشت که تمامی بدن را به حرکت خواهد انداخت.در ورزش هوازی روزانه خود حتما وزنه را قرار دهید. همچنین مقدار زیادی فیبر (17.5 درصد ارزش روزانه یا DV) و پتاسیم (354 میلی گرم یا 7.5 درصد از نیاز روزانه) دریافت خواهید کرد. طبق گزارش USDA، کارامبولا یا میوه ستاره ای بومی آسیا است و بیشتر از ایالات متحده در آنجا رایج است.

رژیم کتوژنیک کلاسیک چیست

در این تحقیق چند مرد جوان سه بار در هفته جلسه ای ۲۰ دقیقهای تمرین هیت داشتند. دوندههایی که رژیم کتوژنیک اتخاذ کرده اند، دو تا سه برابر بیش از سایر دوندهها که رژیم پر کربوهیدرات معمولی دارند چربی میسوزانند. اگر رژیم کتوژنیک را آغاز کرده اید و همزمان، ورزشهای سبک و نیمه سبک انجام میدهید، سطح کتونها در بدنتان افزایش یافته و میزان گلوکز خونتان به همان نسبت کم میشود. این مواد ممکن است حاوی گلوکز بالایی نیز باشند و مصرف بیش از حد چنین خوراکی هایی در طولانی مدت، می تواند بر شاخص سلامتی بدن تاثیر منفی گذاشته یا تناسب اندام را از حالت تعادل خارج کند.

در رژیم کتوژنیک، میزان مصرف کربوهیدرات کاهش مییابد. به گفته کلینیک کلیولند، در حالی که چندین نوع رژیم کتو وجود دارد، رویکرد استاندارد این برنامه شما را ملزم می کند که حدود 70 تا 80 درصد کالری خود را از چربی، 20 درصد از پروتئین و 5 درصد از کربوهیدرات ها دریافت کنید. بلکه به دلیل گرسنگی ناشی از نخوردن وعده غذایی بسیار حیاتی، مجبور به خوردن اسنک و میان وعده های غیر ضروری بیشتری در طول روز خواهید شد.

او امیدوار بود که سودمندی غذا نخوردن و گرسنگی در اینگونه رژیمهای غذایی، پایدار و دائمی باشد. قهوه تلخ (سیاه ) و چای؛ این نوشیدنی ها را از مقدار متوسط تا مقادیر زیاد که بر قند خون تاثیر نگذارد، می توانید مصرف کنید که صفر گرم کربوهیدرات خالص دارند. قهوه و کراتین بهترین، محبوب ترین و به صرفه ترین مکملهایی هستند که میتوانید پیش از ورزش کردن مصرف کنید. همچنین دارای مقداری پروتئین، پتاسیم و ویتامین C و A می باشد که از طعم ترش میوه می توان به صورت خام، بو داده یا پوره شده در یک اسموتی کوچک و کم کربوهیدرات استفاده کرد.

رژیم کتوژنیک ساده

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آیا شما رژیم کاهش وزن سریع را برای راهنمای رژیم کتوژنیک شروع کردید؟ وب سایت خود باشید.