به برندگان جایزه PE Vision 2024 ما تبریک می گوییم


ما مفتخریم که برندگان جوایز چشم انداز سازمانی CommonSpirit Health Physician 2024 را برای منطقه کالیفرنیا اعلام کنیم.

برنامه سالانه برای شناسایی و تجلیل از برتری بالینی در سراسر شرکت پزشکان، که شامل گروه‌های پزشکی بهداشتی کرامت ما است، در نظر گرفته شده است. جوایز PE Vision که در بیانیه چشم انداز سلامت CommonSpirit تثبیت شده است، مبتنی بر هدف مشترک ارائه “آینده ای سالم تر برای همه – الهام گرفته از ایمان، هدایت شده از نوآوری، و با قدرت انسانیت ما” است.

جوایز ویژن برای قدردانی و قدردانی از کار خارق‌العاده و برتری بالینی همکاران و تیم‌های CommonSpirit Health در سراسر شرکت پزشک ایجاد شد. افتخار آفرینان به دلیل ویژگی هایی مانند نشان دادن دلسوزی، الهام بخشیدن به دیگران و ارائه راه حل های نوآورانه در سراسر وزارتخانه به عنوان رهبران حوزه خود شناخته می شوند.

برندگان جوایز ویژن توسط همکاران به دلیل دستاوردهای برجسته خود در وزارتخانه نامزد می شوند. از آنجا، هیئت داوران همه نامزدها را برای هر دسته جایزه ارزیابی می کنند. سپس کسانی که به عنوان برندگان کلی انتخاب شده اند دعوت می شوند تا در یک رویداد جشن شرکت کنند، جایی که دستاوردهای قابل توجه آنها در معرض دید قرار می گیرد.

لطفاً در جشن گرفتن برندگان جوایز ما به ما بپیوندید!

CSH_PE_VisionAwards_Icons_Compassionرحم و شفقت – دلسوزی
CSH_PE_VisionAwards_Icon_Innovationنوآوری
CSH_PE_VisionAwards_Icons_Inspirationالهام بخش

برای اطلاعات بیشتر در مورد جوایز چشم انداز سازمانی CommonSpirit Physician Enterprise Vision، به www.pevisionawards.org/ مراجعه کنید.



Source link