در پذیرش تعارف مشکل دارید؟ مرشد سلامتی نشان می دهد که چرا باید و چگونه می تواند به سلامت شما کمک کند


در پذیرش تعارف مشکل دارید؟ پزشک کل نگر سلامت و رفاه و نویسنده کتاب جدید، همه چیزت را آشکار کن نیکی روسکو نشان می دهد که چرا باید یاد بگیرید که تعریف و تمجید را بپذیرید زیرا می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

تعریف و تمجید می تواند یک تقویت کننده اعتماد به نفس عالی باشد، اما اگر باورهای محدود کننده ای در مورد خودتان دارید، یا اعتماد به نفستان پایین است، پذیرش و تصدیق آن ها دشوار است.

نحوه درک ما از خود می تواند بسیار متفاوت از برداشت دیگران از ما باشد. نحوه نگاه ما در یک عکس، فیلم ویدئویی، یا نحوه لباس پوشیدن ما می تواند از نظر خودمان کاملاً متفاوت به نظر برسد، بنابراین می توانیم در نتیجه بسیار انتقادپذیرتر باشیم.

یکی از کلیدهای پذیرش تعریف و تمجید این است که یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید و آنچه هستید را بپذیرید. با نگاه کردن به ویژگی های مثبت خود و باور به اینکه شما منحصر به فرد و مهم هستید، می توانید فیلمنامه خود را بازنویسی کنید و آنچه را که به خود می گویید تغییر دهید.

برای بسیاری از مردم پذیرش آن دشوار است، چه به این دلیل که احساس خجالت می‌کنند و یا اینکه شایسته این تعریف نیستند

این انتخاب شماست که آنچه را که فکر می کنید، احساس می کنید و می گویید انتخاب کنید. با انجام انتخاب های مناسب برای شما، اینها به طور مثبت قدرتمند و توانمند خواهند بود و به ایجاد اعتماد به نفس و احساس خوب روحی و جسمی کمک می کنند.

اینکه کسی بگوید شما زیبا به نظر می رسید یک تعریف بزرگ است. برای بسیاری از مردم پذیرش آن دشوار است، چه به این دلیل که احساس خجالت می‌کنند و یا اینکه شایسته این تعریف نیستند. در درون ممکن است احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید، اما نمی توانید شادی یا اشتیاق خود را نشان دهید، زیرا فاقد این اعتماد به نفس هستید.

هرچه بیشتر تشکر کنید و تعریف و تمجید را بپذیرید، بیشتر می توانید اعتماد به نفس خود را از درون تقویت کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه اعتماد به نفس از دست رفته را به دست آوریم – راهنمای یک متخصص

یادگیری-پذیرفتن-تمجید-می تواند به سلامتی شما کمک کند-.jpg

تعارف می تواند به روش های دیگری نیز به شما کمک کند. در اینجا چند راه مثبت وجود دارد که به شما کمک می کند آنها را بپذیرید…

روی جملات تاکیدی مثبت تمرکز کنید

وقتی به روی آنها باز هستید و آنچه را که به شما گفته می شود بپذیرید، تمجیدها می تواند افکار مثبت را تشویق کند. هرچه بیشتر بر روی خودگویی مثبت تمرکز کنید، این افکار می توانند به شما انگیزه و الهام بخشند تا اعتماد به نفس خود را ایجاد کنید و در ضمیر ناخودآگاه خود جاسازی کنید.

با تمرکز بر این افکار مثبت، می توانید جملات تاکیدی مثبت خود را ایجاد کنید. اینها کلمات یا جملات کوتاه قدرتمندی هستند که دائماً به شما یادآوری می کنند که افکار منفی را به افکار مثبت تغییر دهید.

مثال‌ها عبارتند از: «من به خودم ایمان دارم»، «من به خودم اعتماد دارم»، «من برای خودم و احساساتم ارزش قائل هستم»، «از درون احساس اعتماد به نفس می‌کنم» و «به شهودم اعتماد دارم». با گوش دادن به شهود خود، این به شما این امکان را می دهد که آنچه را که احساس می کنید روشن کنید و چیزها را واضح تر ببینید.

وقتی به روی آنها باز هستید و آنچه را که به شما گفته می شود بپذیرید، تمجیدها می تواند افکار مثبت را تشویق کند

جملات تاکیدی خود را بنویسید و از آنها در تلفن خود عکس بگیرید تا در طول روز به آنها نگاه کنید. جملات تاکیدی مثبت خود را روی دیوار اتاق خواب و درب یخچال خود جایی که هر روز می بینید بچسبانید. یا با خلاقیت در رنگ های مختلف از آنها ویژگی بسازید و تعدادی را در قاب عکس قرار دهید.

مدام به خودتان یاد آوری کنید که چه کسی زیبا هستید. هنگامی که با احساسات خود در تماس باشید و در درون خود احساس اعتماد کنید، احساس راحتی بیشتری برای پذیرش تعارف خواهید داشت و اعتماد به نفس شما رشد خواهد کرد. به تمرین جملات تاکیدی خود ادامه دهید و افکار مثبت به طور طبیعی شروع به جریان می کنند.

بیشتر بخوانید: “به من نگو ​​که شاد شوم” – 10 گام مثبت فکری برای سلامت روان شما

مثبت-تأیید-و-پذیرش-تمجید.jpg

با “تخلیه کننده های انرژی” خداحافظی کنید

اجازه ندهید افرادی که دائماً نسبت به خودشان منفی هستند، روی شما تأثیر بگذارند و باعث شوند نسبت به خودتان احساس بدی داشته باشید. تخلیه کننده های انرژی مشکلات خاص خود را دارند و تمایل دارند روی هر چیز منفی از جمله شما تمرکز کنند.

اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که انرژی مثبت دارند، تعریف می کنند، شما را می خندانند، احساس آرامش، آرامش و شادی می کنند.

با پذیرش تعارف و باز کردن احساس مثبت، دیگران تأثیر مثبتی در اطراف شما خواهند یافت. آنها همچنین از شما و روشی که خودتان را پذیرفته اید الهام می گیرند و به خود عشق نشان می دهند.

اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که انرژی مثبت دارند، تعریف کنید، شما را بخندانند، احساس آرامش، آرامش و شادی کنید. این افراد خلق و خوی شما را بهبود می بخشند، انرژی شما را تقویت می کنند، به شما الهام می بخشند و به جای اینکه انرژی شما را تخلیه کنند، انگیزه های مثبتی هستند.

خوبی های خود را ببینید

با پذیرش و تصدیق تعریف ها، این می تواند به شما کمک کند تا روی چیزهای خوب خود تمرکز کنید و ارزش خود را افزایش دهید. اگر دائماً روی چیزهایی تمرکز می کنید که در مورد خود دوست ندارید، ضمیر ناخودآگاه شما به ارسال این پیام ها ادامه خواهد داد.

وقتی از شما تعریف و تمجید می کنید، به خودتان بگویید: «امروز خوب به نظر می رسم» و «من در کارم خوب هستم و می دانم دارم چه کار می کنم» و شروع به باور آن کنید. ممکن است در ابتدا این کار برای شما چالش برانگیز باشد، اما تمرین مداوم کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: یاد بگیرید خود را دوست داشته باشید: 7 راه برای غلبه بر شک و تردید به خود

خوبی ها را در خود ببینید و تعارفات را بپذیرید.jpg

مغز خود را دوباره آموزش دهید و افکار منفی را حذف کنید

هنگامی که برای مدت طولانی روی نکات منفی تمرکز کرده اید، باید مغز خود را آموزش دهید تا شروع به مثبت اندیشی کند و پیامدهای رفتار خود را هم نسبت به خودتان و هم در برخورد با دیگران تغییر دهید، به خصوص زمانی که یک تعریف و تمجید به شما داده می شود.

این باورهای منفی می توانند خلق و خوی شما را تغییر دهند، بنابراین ممکن است فکر کنید که برای مثال شایسته هیچ تعریف و تمجیدی از سوی یک همکار یا رئیس نیستید – حتی اگر سخت کار کرده باشید و بدانید که کار خوبی انجام داده اید.

آنچه را که به دست آورده اید به خود یادآوری کنید و روند فکر خود را مجدداً تنظیم کنید تا به خود افتخار کنید و از اینکه مورد تحسین قرار گرفته اید خوشحال باشید. و اگر در رویای عالی خود هستید، به یاد داشته باشید که به اندازه کافی خوب هستید، به جای اینکه به خودتان بگویید که نیستید. طرف مقابل احتمالاً به اندازه شما عصبی است و تعریف و تمجید راه خوبی برای کمک به شکستن یخ و احساس آرامش بیشتر با یکدیگر است.

لبخند بزنید و بخندید و اجازه دهید هورمون عشق اکسی توسین به جای خجالت وارد شود.

دیدگاه خود را تغییر دهید لبخند بزنید و بخندید و اجازه دهید هورمون عشق اکسی توسین به جای خجالت وارد عمل شود. این کار به شما کمک می‌کند تا افکار منفی خود را به شکلی دیگر به مسائل نگاه کنید.

هر چه بیشتر در قالب بندی مجدد افکار خود تمرین کنید، بیشتر می توانید طرز فکر خود را به یک تفکر مثبت تغییر دهید و احساس شادی بیشتری داشته باشید و از تمرکز نکردن مداوم بر روی چیزهایی که از نظر ذهنی یا جسمی به شما کمک نکرده است، احساس شادی بیشتری داشته باشید.

وقتی به شما تعارف می شود و هر فکر ناخواسته ای به ذهن شما خطور می کند به خود بگویید که متوقف شوید! تصور کنید یک چراغ راهنمایی قرمز در جلوی خود دارید و سپس از ده به عقب بشمارید. با صدای بلند در خانه تمرین کنید. این الگوی افکار منفی شما را قطع می کند.

حالا یک چراغ راهنمایی سبز را تصور کنید و به خودتان بگویید “برو!” با یک فکر مثبت یا پذیرش آنچه که به تازگی به شما گفته شده است. روی آن تمرکز کنید و چرخه خودگویی منفی را بشکنید.

بیشتر بخوانید: ذهنیت رشد در مقابل ذهنیت ثابت – کدام یک منجر به موفقیت می شود؟

خودت را باور کن و تعارفات را بپذیر.jpg

به لبخند زدن ادامه بده

لبخند زدن احساس شما را از درون به بیرون تغییر می دهد. هر چه زمانی که از شما تعریف و تمجید می شود، لبخند زدن را بیشتر تمرین کنید، بیشتر به چیزی که به شما گفته می شود ایمان خواهید داشت و احساس بسیار بهتری خواهید داشت.

لبخند همچنین عشق، گرما و شادی را به دیگران منتقل می کند، استرس را کاهش می دهد و به تقویت روحیه شما کمک می کند. حتی وقتی یک لبخند دروغین می‌زنید، چیزی در درون شما وجود دارد که می‌گوید، “بیا، تو می‌توانی این کار را انجام دهی”. بنابراین، این احساسات منفی و استرس زا را رها کنید و فقط لبخند بزنید!

لبخند زدن باعث آزاد شدن اندورفین می شود، به همان روشی که هنگام ورزش در باشگاه اتفاق می افتد

لبخند زدن باعث ترشح اندورفین می‌شود که وقتی در باشگاه ورزش می‌کنید یا برای گردش سریع در طبیعت می‌روید اتفاق می‌افتد. شما هنوز هم از عضلات خود برای لبخند زدن استفاده می کنید و فواید بسیار دیگری نیز وجود دارد، از جمله کاهش فشار خون کلی و کمک به کاهش درد.

لبخند زدن به شما کمک می کند تا احساس بسیار بهتری نسبت به خود داشته باشید و درست مانند آهنگ Keep On Smiling به ما یادآوری می کند که “وقتی لبخند می زنید” تمام دنیا با شما لبخند می زنند.

هر تعریفی را بپذیرید، به شما ایمان داشته باشید و به لبخند زدن ادامه دهید!

پاسخ HEALTHISTA به یائسگی: PLAY را فشار دهید، نه مکث.

بسته یائسگی Healthista یک کارگاه ویدئویی آنلاین کاملاً جامع است که توسط دکتر داون هارپر رهبری می شود. مقرون به صرفه، در دسترس و پوشش دهنده تمام جنبه های یائسگی، برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند.

با مشاوره تخصصی و اطلاعات هفت متخصص معتبر صنعت یائسگی، امیدواریم که این منبع آنلاین به زنان کمک کند تا تغییرات و چالش‌های رایج سلامت و تندرستی را که ممکن است قبل، بعد و در طول یائسگی تجربه کنند، بررسی کنند.

این مقاله را دوست دارید؟ در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا مقالات بیشتری مانند این را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید.