در کالیفرنیا، رویارویی بین بیمه‌گر بزرگ و سیستم بهداشتی خطرات تلفیق را نشان می‌دهد.


برای هفته ها، بیش از نیم میلیون ثبت نام کننده Anthem Blue Cross که مراقبت های بهداشتی را از دانشگاه کالیفرنیا دریافت می کردند، در حالت تعلیق نگه داشته شدند. مشخص نبود که آیا آنها باید پزشکان جدیدی پیدا کنند یا برنامه های خود را تغییر دهند زیرا سیستم بهداشت و یکی از بزرگترین شرکای بیمه آن در تلاش برای رسیدن به توافق بر سر یک قرارداد جدید هستند.

UC Health Anthem را به عدم مذاکره با حسن نیت متهم کرد، در حالی که رهبران Anthem پاسخ دادند که UC Health بیش از حد خواسته است و درخواست بیمه‌گر برای کارایی اداری را رد کردند. در واقع، تقریباً 8 میلیون عضو Anthem در کالیفرنیا در معرض خطر از دست دادن دسترسی درون شبکه‌ای به شبکه گسترده بیمارستان‌ها و امکانات پزشکی معتبر UC Health بودند که می‌توانست هزینه‌های بسیار بالاتری را برای آنها به همراه داشته باشد. در حالی که همه بیماران از وضعیت آگاه نبودند، Anthem به برخی از ثبت نام کنندگان اطلاع داد که در صورت عدم توافق به پزشکان جدید مراقبت های اولیه منصوب خواهند شد.

اما حتی زمانی که طرفین در 5 فوریه توافق ساعت یازدهم را اعلام کردند، تحلیلگران صنعت می گویند که این درگیری به بخشی از روندی تبدیل شده است که در آن بیماران به طور فزاینده ای در آتش متقابل اختلافات قراردادی گرفتار می شوند. در میان مذاکرات بر سر افزایش هزینه های نیروی کار و تجهیزات، اغلب این بیماران هستند که در نهایت با قبض های بالاتری مواجه می شوند زیرا صنعت بهداشت همچنان در حال تحکیم است.

کریستوف استرمیکیس، مدیر تجزیه و تحلیل بازار و بینش در بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا، گفت: “این نوع اختلاف قرارداد یک ویژگی معمول سیستم مراقبت های بهداشتی است.” در عین حال، از دیدگاه یک بیمار، این یک ویژگی ناخوشایند سیستم مراقبت بهداشتی ما است زیرا باعث ایجاد عدم اطمینان و اضطراب می شود. (California Healthline یک سرویس مستقل از بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا است.)

Stremikis خاطرنشان کرد که با وقوع ادغام در صنعت بهداشت، بیماران با انتخاب های کمتری روبرو می شوند. هر زمان که اختلافی وجود دارد، اختلالات به طور گسترده‌تری احساس می‌شود. و چنین دعواها به ندرت منجر به کاهش هزینه های طولانی مدت برای مصرف کنندگان در سراسر کالیفرنیا می شود.

تجزیه و تحلیل KFF شواهد گسترده ای را نشان داد که ادغام ارائه دهندگان خدمات بهداشتی منجر به افزایش قیمت مراقبت های بهداشتی برای بیمه خصوصی می شود. همین گزارش مربوط به سال 2020 شواهدی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد شرکت‌های بیمه بزرگ و تلفیقی می‌توانند قیمت‌های پایین‌تری را از ارائه‌دهندگان دریافت کنند، اما این لزوماً منجر به کاهش حق بیمه برای بیماران نشده است. و یک گزارش در سال 2022 از وزارت دسترسی و اطلاعات به مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا نشان داد که هزینه های مراقبت های بهداشتی “با نرخی ناپایدار” افزایش یافته است و خاطرنشان کرد که بین سال های 2010 و 2018 “حق بیمه سلامت برای پوشش مبتنی بر شغل بیش از دو برابر افزایش یافته است. رشد دستمزدها.» تنظیم‌کننده‌های ایالتی همچنین دریافتند که برنامه‌های بهداشتی نزدیک به 1.3 میلیارد دلار بیشتر از سال 2021 برای داروهای تجویزی در سال 2022 هزینه کرده‌اند.

در تلاش برای کاهش رشد، کالیفرنیا در سال 2022 یک دفتر مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی راه اندازی کرد که هدف رشد 3 درصدی هزینه برای صنعت برای سال های 2025-2029 را پیشنهاد کرده است. اما اجرای آن با استفاده از داده های هزینه های سال 2026 در کمترین زمان ممکن در سال 2028 آغاز می شود.

کتی جردن، 60 ساله، یک مددکار اجتماعی در شهر یوبا، کالیفرنیا، به مدت دو دهه بیمار در UC Davis Health بوده است. جردن در پایان سال 2021 به سرطان سلول کوچک تهاجمی، نوع نادر سرطان مبتلا شد. او از آن زمان تحت عمل جراحی، شیمی درمانی، پرتودرمانی و سایر درمان ها قرار گرفته است، اما سرطان او دو بار عود کرده است.

جردن گفت: “من فرصت تجملاتی را ندارم – سرطان من به سرعت عود می کند.”

او گفت که او در میان گروهی از بیماران بیمه‌شده Anthem در UC Health است که در خطر از دست دادن دسترسی به مراقبت‌های درون شبکه‌ای در آنجا بودند، و او گفت که وقتی اخطاری از Anthem دریافت کرد، نگران شد.

ربکا بروکس، انکولوژیست جردن، در مصاحبه ای قبل از دستیابی به توافق گفت که تغییر ارائه دهنده در میانه درمان برای بیماران سرطانی “بسیار مختل کننده” خواهد بود.

بروکس، مدیر بخش انکولوژی زنان در دانشگاه کالیفرنیا دیویس هلث گفت: «این برای مراقبت از آنها مضر است. این درمان را مختل کرده و نتایج بدتری را به همراه خواهد داشت.»

جردن گفت که از اینکه UC Davis Health دارای یک مرکز جامع سرطان در موسسه ملی سرطان است، قدردانی می کند. تنها مرکز سرطان دیگری با این کالیبر در کالیفرنیای شمالی که بخشی از UC Health نیست، در دانشگاه استنفورد است که چند ساعت دورتر در شهرستان سانتا کلارا قرار دارد.

نمای نزدیک از زنی با موهای بلوند کوتاه که تی شرت راه راه، ژاکت کش باف پشمی مشکی و صلیب نقره ای دور گردنش پوشیده است.
جردن از جمله بیماران بیمه شده Anthem در UC Health است که در خطر از دست دادن دسترسی به مراقبت های درون شبکه ای در آنجا قرار داشت و وقتی اخطاری از Anthem دریافت کرد، نگران شد. او گفت: “من فرصت تجملاتی را ندارم – سرطان من به سرعت عود می کند.”(آن چادویک ویلیامز برای اخبار سلامت KFF)

جردن نگران بود که او و سایر بیماران UC Health برای درمان در جای دیگری با هم رقابت کنند. او همچنین از ایده تطبیق با یک محیط و روال جدید در حالی که تحت درمان های پزشکی فشرده بود، ناراحت بود.

“کسی باید بگوید، “ما باید در مورد این بیماران فکر کنیم.” جردن گفت: کسی باید جلو بیاید و بگوید، “چه چیزی برای بیماران ما بهتر است؟” “این زندگی منه.”

Stremikis گفت که چنین نگرانی هایی با ادغام صنعت مراقبت های بهداشتی فوری تر می شوند. UC San Francisco اخیراً اعلام کرد که دو بیمارستان در حال مشکل را در سانفرانسیسکو خریداری می کند و به Adventist Health در تلاشی جدید برای خرید یک بیمارستان اجتماعی ورشکسته در Madera می پیوندد. و UC Irvine اخیراً با خرید چهار بیمارستان در جنوب کالیفرنیا موافقت کرد.

او توضیح داد: «ادغام عمودی بالا و پایین زنجیره تامین و به صورت افقی وجود دارد. بنابراین وقتی بین این نهادهای بزرگ اختلافاتی وجود دارد، تأثیر بزرگ‌تر و بزرگ‌تری دارد زیرا گزینه‌های کمتری برای بیماران وجود دارد.»

در حالی که اختلافات قراردادی بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بیمه ها چیز جدیدی نیست، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد، حداقل در دید عموم، در حال افزایش است. FTI Consulting داده‌هایی را در سال گذشته منتشر کرد که نشان می‌دهد پوشش رسانه‌ای مذاکرات نرخ بین ارائه‌دهندگان و بیمه‌گران از سال 2022 تا 2023 افزایش یافته است. علاوه بر مبارزه با Anthem، UC Health سال گذشته با دستیابی به توافقی در آوریل، از جدایی با Aetna اجتناب کرد. . و سیستم‌های بیمارستانی منطقه‌ای، از جمله بیمارستان Sonoma Valley و Salinas Valley Health، در چند ماه گذشته با Anthem در تضاد بوده‌اند.

UC و Anthem اکنون توافق کرده اند که قرارداد فعلی را تا اول آوریل تمدید کنند، در حالی که شرایط توافق جدید در حال نهایی شدن است. هدر هارپر، سخنگوی UC Health گفت که افزایش نرخ کمتر از نرخ تورم است.

مایکل بومن، سخنگوی Anthem گفت که قرارداد جدید به اعضای Anthem اجازه می‌دهد تا سال‌های آینده به مراقبت در UC Health دسترسی داشته باشند.

بومن در ایمیلی گفت: “این بر تعهد متقابل ما برای ارائه دسترسی به مراقبت های با کیفیت بالا و مقرون به صرفه در UC Health برای مصرف کنندگان و کارفرمایان Anthem تاکید می کند.”

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که منتشر می کند خط سلامت کالیفرنیا، یک سرویس مستقل از سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





Source link