راز شماره 1 برای کنترل میل جنسی و استفاده از انرژی برای دستیابی به اهداف


میل جنسی یک نیروی قدرتمند است. آنها دلیل به دنیا آمدن شما هستند و یکی از اساسی ترین خواسته های مشترک انسان ها هستند. اما اگر بتوانید از انرژی جنسی خود برای چیزی فراتر از جفت گیری استفاده کنید چه؟ اگر بتوانید از آن برای دستیابی به خوشبختی و موفقیت در تمام زمینه های زندگی استفاده کنید چه؟ تو می توانی! در اینجا به این صورت است:

در اینجا 5 راه برای کنترل میل جنسی و استفاده از آنها برای رسیدن به اهداف خود آورده شده است

میل جنسی یک نیروی قدرتمند است

میل جنسی یک نیروی قدرتمند است. آنها می توانند منبع بزرگ انرژی باشند، اما اگر مراقب آنها نباشید می توانند بسیار مخرب باشند.

انرژی جنسی نیروی بسیار خلاقانه ای است که هزاران سال است توسط هنرمندان، متفکران و مخترعان برای خلق برخی از بزرگترین آثار تاریخ بشر استفاده شده است. همچنین به بسیاری از افراد در کسب و کار خود و سایر زمینه‌های زندگی که می‌خواهند بر جامعه خود یا به طور کلی جهان تأثیر بگذارند، به موفقیت کمک کرده است.

فرض کنید از خودتان ناامید شده اید زیرا علیرغم داشتن زمان زیاد و بدون حواس پرتی، نتوانسته اید کاری را در محل کار یا مدرسه انجام دهید. در این صورت، این مقاله به شما کمک می‌کند تا بفهمید چرا این اتفاق می‌افتد – و چگونه می‌توانید از انرژی جنسی خود برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنید!

انرژی جنسی یک نیروی بسیار خلاق است

رابطه جنسی یک راه عالی برای آرامش و کاهش استرس است.

همانطور که گفتیم، انرژی جنسی نیروی بسیار قدرتمندی است که می تواند برای رسیدن به اهداف مورد استفاده قرار گیرد. این مهم است که بدانیم خود رابطه جنسی نباید هدف باشد. در عوض، استفاده از انرژی جنسی خود در راه های مثبت به شما کمک می کند تا به هر آنچه از زندگی می خواهید برسید و احساس آرامش و شادی در شما ایجاد کند!

می توانید میل جنسی خود را کنترل کنید.

می توانید میل جنسی خود را کنترل کنید. شما مسئول بدن خود و کاری هستید که با آن انجام می دهید، نه برعکس. شما در این مورد یک انتخاب دارید و آن انتخاب این است که از انرژی میل جنسی برای چیز دیگری استفاده کنید:

  • یک پروژه خلاقانه (مانند نوشتن)
  • یک فعالیت هدفمند (مانند ورزش کردن)
  • کمک به دیگران

قانون جذب می تواند به شما در رسیدن به هر هدفی کمک کند، حتی در هنگام مواجهه با چالش ها.

قانون جذب یک قانون جهانی، معنوی، روانی و علمی است. همچنین این یک قانون پر انرژی است که می توانید از آن برای جذب هر چیزی که در زندگی خود می خواهید استفاده کنید.

قانون جذب بیان می‌کند که «شبیه، شبیه را جذب می‌کند». به عبارت دیگر، هر آنچه را که در کیهان قرار دهید به نوعی، شکل یا شکلی (مثبت یا منفی) به شما باز می گردد. اگر این به نظر آشنا می رسد، به این دلیل است که این اصل از زمان های قدیم وجود داشته است، زمانی که مردم از آن به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود استفاده می کردند بدون اینکه حتی بدانند که این کار را انجام می دهند!

یاد بگیرید چگونه میل جنسی را برای موفقیت خود کنترل کنید.

انرژی جنسی یک نیروی قدرتمند است، اما لازم نیست که مخرب باشد. همانطور که ممکن است بدانید، زمانی که شما بر روی دستیابی به اهداف خود متمرکز هستید، کنترل میل جنسی ممکن است دشوار باشد. اما با ابزارها و تکنیک‌های مناسب، می‌توانید خواسته‌های خود را مدیریت کنید تا در همه زمینه‌های زندگی به موفقیت برسید – به‌ویژه زمانی که با چالش‌هایی مانند مواردی که در بالا صحبت کردیم، مواجه می‌شوید!

قانون جذب بیان می کند که ما هر چیزی را که بیشتر اوقات (یا با وسواس) به آن فکر می کنیم به زندگی خود جذب می کنیم. این بدان معناست که اگر به جای تلاش برای رسیدن به اهداف یا بهبود خود، در تمام طول روز روی داشتن رابطه جنسی تمرکز کنید، حدس بزنید چه چیزی؟ شما بیشتر از هر چیز دیگری رابطه جنسی خواهید داشت! اما اگر در عوض، بر روی بهبود خود به عنوان یک موجود حرفه ای یا شخصی از طریق بهبود خود تمرکز کنید… پس حدس بزنید چه؟ شما در زمینه های دیگر نیز موفقیت خواهید یافت!

بنابراین، نکته اصلی این است: اگر می‌خواهید در تمام زمینه‌های زندگی به موفقیت برسید – به‌ویژه زمانی که با چالش‌هایی مانند مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، روبرو می‌شوید! قانون جذب بیان می کند که ما هر چیزی را که بیشتر اوقات (یا با وسواس) به آن فکر می کنیم به زندگی خود جذب می کنیم. این بدان معناست که اگر به جای تلاش برای رسیدن به اهداف یا بهبود خود، در تمام طول روز روی داشتن رابطه جنسی تمرکز کنید، حدس بزنید چه چیزی؟ شما بیشتر از هر چیز دیگری رابطه جنسی خواهید داشت! اما اگر در عوض، بر روی بهبود خود به عنوان یک موجود حرفه ای یا شخصی از طریق بهبود خود تمرکز کنید… پس حدس بزنید چه؟

نتیجه

میل های جنسی نیروی قدرتمندی هستند، اما شما می توانید آنها را کنترل کنید. نکته کلیدی این است که بر آنچه می خواهید تمرکز کنید و تسلیم وسوسه نشوید. اگر متوجه شدید که با میل جنسی دست و پنجه نرم می کنید، برخی از تکنیک هایی را که امروز در اینجا در این مقاله در مورد آنها صحبت کرده ایم، امتحان کنید!