ونسا ویللا، ستاره فروش غروب، اسرار خود را در مورد حفظ چهره آماده دوربینش به اشتراک می گذارد


ونسا ویللا، ستاره سابق تلویزیون واقعیت فروش غروب غروب، اسرار خود را در مورد چگونگی حفظ چهره آماده دوربین با Healthista در میان می گذارد.

آیا برای فصل 6 نمایش موفق نتفلیکس آماده هستید؟ فروش غروب? ما مطمئناً هستیم.

Healthista چیزی را بهتر از پرخوری نتفلیکس دوست ندارد، بنابراین زمانی که ما این فرصت را داشتیم که با ونسا ویلا مصاحبه کنیم که دقیقاً چگونه به نظر می رسد. خوب.

از بازی در سریال‌های تلویزیونی گرفته تا آخرین نمایش موفق او در نتفلیکس فروش غروبونسا ویللا از چهار سالگی مورد توجه عموم بوده است.

بازیگر 45 ساله مکزیکی-آمریکایی که به مشاور املاک تبدیل شده است، علیرغم تلاش برای هر مکمل، رژیم غذایی و تمرین در دنیای تناسب اندام، همه چیز از افزایش وزن گرفته تا عدم تعادل هورمونی را تجربه کرده است.

پس از ردیابی‌ها و اشتباهات فراوان، ونسا می‌گوید که سرانجام به رازهای ایجاد دستور العمل عالی برای یک سبک زندگی سالم و بدنی خوش فرم پی برده است.

راز شماره 1 مدیریت استرس و هورمون ها

وقتی استرس داریم، بدن ما کورتیزول ترشح می کند که می تواند منجر به پرخوری، خستگی و نوشیدن بیش از حد شود. حتی استرس ناشی از تلاش برای کاهش وزن نیز می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

ونسا ویللا می گوید: «در آینه نگاه می کردم و خودم را نمی شناختم.

صورت من اولین چیزی است که وزن اضافه می کند. فکر می‌کنم استرس ناشی از کاهش وزن به من اجازه نمی‌دهد وزن کم کنم و سلامتی‌ام را بازیابی کنم.

کار در صنعت تلویزیون، ساعات کاری سخت است و حفظ یک روال دشوار است. علیرغم حضور در تلویزیون، ونسا می گوید که درک تصویر بدن او را تغییر نداده است.

ونسا می گوید که ورزش کردن چیزی نبود که او به طور منظم انجام دهد

ونسا از دوران کودکی می‌گوید که به دلیل 15 ساعت کار روزانه، کار کردن به طور منظم کاری نبود.

من به شدت از کار و انرژی با آن خسته بودم [soap opera] شخصیت من آنقدر شدید بود که سطح کورتیزول من، هورمون استرس، بسیار بالا رفت و مشکلات زیادی با هورمون ها و تیروئید من ایجاد کرد – همه چیز، ونسا فاش می کند.

من نمی دانم چند پوند اضافه کردم، اما خیلی زیاد. فقط برای اینکه بتوانید ایده بگیرید، من از 00 دوبل به اندازه 3 یا 4 خوشم آمد.

پس از یک سال یا بیشتر تلاش در کلاس‌های اسپین برای کراس فیت – ونسا می‌گوید که هنوز هیچ نتیجه‌ای را ندیده است. ونسا که می خواست بدن خود را به روشی طبیعی بهبود بخشد، کندالینی را کشف کرد، که نوعی مراقبه است که شامل ترکیبی از مانتراها، حرکت و کار تنفسی است.

با این حال، به دلیل عدم تعادل هورمونی، ونسا می گوید که با اکراه موافقت خود را با شروع دارو برای مقابله با این مشکل اعلام کرده است. اما نکته اصلی رها کردن فشار برای کاهش وزن بود.

ونسا می‌گوید: «فقط آنچه را که هست می‌پذیرم و تمرکز می‌کنم و استرس را رها می‌کنم و دوباره شروع به کاهش وزن کردم».

من فکر می کنم که گاهی اوقات ما نکن اولویت بندی کنید خودمان دبلیوهمه دارند بسیار گرفتار، بسیار مشغول، بسیار پر کار سبک زندگی و گاهی اوقات این است سخت است برای گفتن ‘خوب من هستم 30 دقیقه بیدار می شود قبل از’ اما من فکر می کنم این است برای هر فردی مهم است که زندگی سالمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 7 نشانه فیزیکی استرس که نباید نادیده بگیرید – به علاوه آنچه می تواند کمک کند

راز شماره 2 روزه متناوب

ونسا می گوید: روزه داری متناوب کلید همه چیز بوده است، به متابولیسم، پوست، سلامت روده و سطح انرژی من کمک می کند.

ممکن است بپرسید یک برنامه روزه متناوب چگونه به نظر می رسد؟

من چیز خاصی را دنبال نمی‌کنم، بنابراین برنامه‌ای از 11 صبح تا 8 شب وجود ندارد. اگر آخرین وعده غذایی ام را در ساعت 9 شب تمام کنم، فقط 14 یا 15 ساعت صبر می کنم تا روز بعد غذا بخورم.

حالا اگر شما هم مثل من هستید و احساس می کنید که منتظر ماندن تا ناهار آن را کاهش نمی دهد، ونسا می گوید که او روز خود را با آب کرفس یا قهوه شروع می کند تا زمانی که 14 تا 15 ساعت ناشتا باشد.

ونسا همچنین پیشنهاد می کند که آب گرم به تنهایی به جای لیمو، یکی از سالم ترین چیزهایی است که می توانید بنوشید

ونسا همچنین پیشنهاد می کند که آب گرم به تنهایی به جای لیمو، یکی از سالم ترین چیزهایی است که می توانید در طول روز برای بدن خود بنوشید.

با این حال، او تاکید می کند که گوش دادن به بدن شما مهمترین بخش برای مهار هوس است.

‘Sگاهی اوقات من یک شیک پروتئینی مبتنی بر سیاره می خورم که دارای غذاهای فوق العاده با میوه و شیر جو دوسر است ونسا توضیح می‌دهد که اگر احساس می‌کنم می‌خواهم همبرگر بخورم، فقط برگر را بدون نان می‌خورم – آنچه بدنم می‌خواهد را دنبال می‌کنم، اما آن را به روشی سالم انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: چگونه روزه متناوب به این نویسنده کمک کرد تا 4 کیلوگرم را در چهار هفته کاهش دهد و تمام گرفتگی های IBS او را کاهش دهد.

راز شماره 3 اصلاح کننده پیلاتس

این نه تنها تمرین شماره 1 مورد علاقه ونسا است، بلکه تمرینی است که او بیش از همه به مردم توصیه می کند.

انجام میدهم [reformer pilates] ونسا نشان می دهد که حدود پنج یا شش روز در هفته.

برای من متوسط ​​چیزی است که بدنم بهتر تحمل می کند. بدن و ماهیچه‌ها را به روشی متفاوت تقویت می‌کند – ماهیچه‌ها را بلند می‌کند و به همین دلیل در فرم بسیار خوبی بودم.

ونسا می گوید که مهم است که تمرینات خود را تغییر دهید، تا خسته نشوید و برای انجام تمرینات روزانه انگیزه نداشته باشید.

می‌گوید: «من آن را با وزنه‌ها، بوکس، دویدن 3k و تمرین‌های دیگری ترکیب می‌کنم، گاهی به صورت حضوری و گاهی آنلاین، به نام Strong Confident Living یا Karen Lord برای اگر زمان زیادی ندارید زیرا حدود 10 تا 20 دقیقه طول می‌کشد. ونسا

تمرینی را پیدا کنید که بیشتر از همه از آن لذت می برید و از آن به عنوان چیزی سرگرم کننده استفاده کنید که از انجام آن برای خودتان لذت می برید. هیچ کس دیگری جز شما از تمرین سود نمی برد و همیشه وقتی به پایان می رسید احساس خوبی به شما می دهد.’

هیچ کس دیگری جز شما از تمرین سود نمی برد

اما ستاره تلویزیون واقعیت اعتراف می کند که حتی خودش هم گهگاه احساس بی انگیزگی می کند. با این حال، ونسا بر اهمیت آنچه که تمرین به طور کلی می تواند انجام دهد تأکید می کند.

ونسا توضیح می‌دهد: «بعضی روزها نمی‌خواهم بروم و حتی الان هم برایم این اتفاق می‌افتد، اما وقتی تمرینم را تمام می‌کنم، انگار «بله، آن را انجام دادم» و این بسیار مفید است و کاری که برای خودت انجام می‌دهی.

برای هیچ کس جز برای خودت. برای من ورزش کردن این استقامت را به من می دهد و می خواهم زندگی طولانی سالمی داشته باشم.

ونسا ویللا در سپتامبر سال گذشته با همسرش نیک هاردی ازدواج کرد که به گفته خودش بزرگترین الهام بخش او برای داشتن یک زندگی سالم تر است.

‘منf I نکن می خواهد این کار را انجام دهد و او نمی کند می خواهیم آن را انجام دهیم، سپس ما الهام می گیریم ونسا فاش می کند یکدیگر را.

“من فکر می کنم اگر شریکی ندارید می توانید آن را با آن انجام دهید، سپس یک دوست پیدا کنید یا تمرینات خود را آنلاین انجام دهید، بنابراین احساس می کنید که دارید آن را با کسی انجام می دهید.”

بیشتر بخوانید: 9 مزیت پیلاتس که احتمالاً در مورد آنها نمی دانستید

راز شماره 4 یک رژیم غذایی بدون گلوتن

اجتناب از گلوتن یک جزء کلیدی برای حفظ رژیم غذایی سالم ونسا و همچنین اجتناب از غذاهای فرآوری شده، شربت ذرت و غذاهایی است که قند بالایی دارند.

گوشت گاو تغذیه شده با علف نیز یکی از مواد غذایی است که ونسا می گوید به دلیل هورمون های موجود در آن به همراه انواع میوه های مختلف همیشه در آشپزخانه او وجود دارد.

گوشت گاو تغذیه شده با علف نیز یک ماده غذایی است که به گفته ونسا همیشه در آشپزخانه او وجود دارد

ونسا می‌گوید: «من رژیم‌های کتو را امتحان کردم، و تقریباً هر چیزی را که می‌توانید تصور کنید.

‘اما حالا من دیگر خودم را محدود نمی کنم و این چیزی بود که هوس مرا متوقف کرد. زمانی که در رژیم غذایی خود بسیار سختگیر بودم، حتی وزن کم نمی‌کردم، و می‌توانستم احساس کنم که همیشه هوس غذا می‌کنم.

“مثل اینکه هوس شکلات می کنم، به خودم اجازه می دهم اگر بخواهم هر روز کمی شکلات بخورم.”

به طور کلی، ونسا می گوید که او یک روال سختگیرانه را با غذا دنبال نمی کند.

‘من هستم پیروی از یک برنامه غذایی سالم، زیرا می‌خواهم سالم غذا بخورم – می‌خواهم غذایی را در بدنم قرار دهم که قرار است انجام شود تغذیه کند ونسا فاش می‌کند که به بدنم ویتامین‌هایی بدهید که به من احساس خوبی می‌دهد.

فصل 6 Selling Sunset از جمعه 19 می برای تماشا در نتفلیکس در دسترس است

این مقاله را دوست دارید؟ در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا مقالات بیشتری مانند این را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید.